Schnickaschnicka Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg skal brenne noen serier på en dvd, så man kan se det på en dvd-spiller. Og da lurer jeg på (jeg bruker nero burning room) hvilket format jeg skal ta. Lyd-dvd eller dataformat eller hva skal jeg ta (så den kan spilles av på en dvd spiller)???? Lenke til kommentar
jojo89 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 har dette programmet selv.. du bare går innpå der det står LAG DIN EGEN DVD, og så er det bare til å legge til filer. NERO har den kjekke funksjonen at den omkoder video fra MPEG til DVD. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) jeg finner ikke dette. jeg får ikke at jeg kan velge LAG DIN EGEN DVD. Hva gjør jeg? Jeg fikk opp "BRENN DVD-VIDEO" Skal jeg velge det? Endret 13. mars 2005 av mbarone Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Du kan bruke NeroVision Express til å lage filmer i DVD-format. Endret 13. mars 2005 av Lættis Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 hvor finner jeg det a? hvor kan jeg laste det ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå