Eivind_bh Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg tar en del bilder i dårlig belysining. Tenker bowling med disko lys og sånt hvis noen skjønner hva jeg mener. Igår var jeg på en rulleskøyte hall skikkelig amerikansk film style, men allikevel, gikk en del rundt og tok bilder, og mange av bildene ble meget blurry. Og en del ble ikke i det hele tatt. Hvilke innstillinger bør jeg bruke når jeg tar bilder i en slik sammenheng? Da jeg har diskolys, og ellers lav belysning. Bruker Sony V3 uten noen ekstern blitz. Noen forslag? Lenke til kommentar
andm Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du ikke noe form for kraftig blits, er vel eneste mulighet stativ? Og dermed kan du jo heller ikke "fange" så mye bevegelse. ISO-verdi kan også høynes. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Blir nesten umulig det der. Dårlig belysning UTEN blits med kompakt.... F828 Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Av og til kan mange detaljer være bevart selv om bildet er altfor mørkt. Du kan jo forsøke med "riktig" lukkertid og så gi mer lys til bildene i et bilderedigeringsprogram? Mye støy av dette kanskje, men det kan hende du blir fornøyd med resultatet. Høy isoverdi og videst mulig vinkel hjelper Eller kjøp et kamera som takler behovet ditt for lite-lys fotografering JL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå