King-Nothing Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har SE Z600 med et trådløst SE blåtann headset. Dette brukte jeg mye i sommer, men har ikke brukt det på en stund nå. Så skulle jeg prøve det her om dagen, men da funket det ikke. Dvs headsetet ser ut til å fungere, men jeg får ikke koplet det til telefonen. Telefonen søker, men får bare opp "Fant ingen håndfrienheter". Noen som vet? Både tlf og headset er sef ladet opp. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du må sette headsettet i discoverable modus, for å parre det med telefonen. Sjekk bruksanvisningen på headsettet om hvordan du gjør det. (På mitt Jabra headsett så er det å holde knappen inne i 10sek når du skrur det på) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Tusen takk for svar! Men trodde ikke jeg måtte gjøre dette siden jeg hadde brukt headsetet tidligere. Men tydeligvis... Nå fikk jeg koplet det til, men det fungerer ikke skikkelig. Prøver å ringe ut, men da bare kopler det fra igjen. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå