IceC00| Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Er det bare meg eller er tannleger generelt sadistiske av natur? Lenke til kommentar
Johan Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 tannlegene liker og borre ja. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 15:45, Johan skrev:tannlegene liker og borre ja. liker Å BORE... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hmm.. tannleger ja... slemme dyr. tror jeg skal gå på tannlegesafari med elefantrifla mi :wink: Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Bora som f*** i kjeften på meg idag... så ville han jeg skulle kome igjen for å bore mere... arg arg.. hater tannleger Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg synes de er greie nok de. Varierer jo litt. Men de gjør jo bare jobben som ikke du gjorde. Tannlegeassistenter kan forresten var skikkelig fine og se på. Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Måtte få ut litt etter tannlege besøket.... bra de finnes ellers ville ikke kjeften min vært noe pent syn om noen år (ikke at den er spesielt fin nå heller) Neste gang skal jeg til en annen(kvinnelig) tannlege se om det er noe bedre der... :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Så lenge du ikke har hull så er de greie. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei! Praktisk å låne boren når du har klemstra fingeren. Da kan ein bruke boret til å bore i nagla. Elles så gløymte tannlege kontoret å fortelle meg sist gang eg var på tannlege kontoret at tannlegen eg skulle ha vært hos var sjuk(før etter at eg hadde venta på tannlege kontoret ei stund). Tannlegane sa dei skulle ringe meg opp igjenn for ny time..Vel,det er 2 år sidan og eg venter fremdeles. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Kan man komme til tannlegen med blåfinger nå da? Men boren de bruker er jo overlegen til sånn da. Vannkjøling og greier :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Mr.Hassan Er best du ringer dem,eg tenkte samme tanken som du at eg skal ikke ringe tannlegen,men så mistet eg en blombe og da hadde eg ikke noe valg,tannlegen hadde mistet adressen min derfor ringte ikke tannlegen,eg fikk time og han fikset hullet og rekninge var på over 2200kr,skal ikke klage,han sa at eg har sterke tenner,hvordan det spurte eg,han sa at det er over 5 år siden eg var hos han,så har du bare mistet en blombe på 5 år. Kjetil Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei Arctic! Vel,er ikkje vanlig praksis men,faren min sa til tannlegen at enten så gjær du det eller så gjær eg det.Tannlegen var først litt skeptisk. Det var broren som hadde blå nagl. Han er ikkje spesielt glad i tannleger fra før. Men,til slutt så gjekk tannlegen med på å bore i nagla.Blodet stod litt opp når ein fekk bora i nagla;) Andre gangar når han har vore til tannlegen har vi besøkt sjukehuset og brukt lystgass... Hei Kjetil! Veit at eg burde ringt. Lurer på om eg skal ringe og lurer på om kor det vart av den timen eg skulle hatt for over 2 år sidan;) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Mr.Hassan Du burde ringt kan bli sinnsykt dyrt om du ikke ringer,eg og liker ikke tannleger men vi har alle i norge brukt for dem. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå