Gå til innhold

HK eller CPU ødelagt??

Anbefalte innlegg

Satte just i mitt nye Audigy kort, og skulle slå på pc'en for å installere det. Og hva skjer? jo, ut av høyttalerne syter hovedkortet's stemme "system failed CPU test" HVA INNI HEITE kan skje med cpu'en når jeg setter i et lydkort i PCI 6 milevis fra den?? og hvis det var hovedkortet som var gåent, skulle det ikke da være umulig å høre lydmeldinger? Hvis cpu er gåen, må jeg jo returnere den, men det skulle være rart å høre tips på hvordan fixe (har tatt den ut & inn igjen) eller hva som skjedde her..

:sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner selv noen som hadde det samme problemet, regner med du har et MSI eller Aopen hovedkort ettersom det er de eneste merkene jeg vet om som har "PCdoktor" funksjon (d.v.s. stemmen som sa at CPU'en bøffer :smile:

Håper jeg hjalp og lykke til!!

Lenke til kommentar

Ave Maria & Josef og herreGUD! Det var STRØMMEN til cpu-vifta som hadde løsna. Og her har jeg tatt ALT fra hverandre og satt det sammen igjen, hele tiden mens jeg kaldsvetta & så tusenlapper fly ut vinduet.

Heretter skal jeg kalle meg selv PcPROFFEN på dette forumet, med STORE bokstaver i selvironiens navn.

....Fet lyd i Audigy forresten.

(forlater tastaturet i skam)

Lenke til kommentar

Hehehe alle gjør da feil, og dette var heldigvis ikke en alvorlig en... har gjort tilnærma det samme selv i mine spede unge datamekkingsdager :razz: :razz:

Bra du fant ut av det i alle fall... ja har hørt audigy skal være bra, har lyst til å skaffe meg selv en gang hvis budsjettet tillater det :razz: :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...