Gå til innhold

Selge PC; P4,X800XT, Audigy2ZS

Anbefalte innlegg

Skal kanskje selge denne PC'en:

ASUS P4C800-E Deluxe.

Intel Pentium 4 2.8C Ghz.

512MB TwinMOS CL2.5

512MB Corsair Value Select.

Chieftec 420w PSU (mangler noen kabler som jeg har klippet av)

Creative Audigy2 ZS

Sapphire Radeon X800Pro VIVO @ XT PE 500/500 Stabilt. med ATi4 Silencer.

Vanlig DVD-ROM

120GB Maxtor S-ATA 7200RPM.

A.C Ryan acrylic case.

Terratec Cinergy 400TV

DangerDen TDX 478.

Eheim Compact 600. (alphacool AGB-E 600S)

Black Ice Extreme 2 m/ 2x 120mm Sunbeam UV/rød.

1/2" ID slanger. (fås kjøpt på microplex)

4x 80mm LED vifter.

(brukt i 4 uker)

Hvor mye er denne verdt sånn ca ?

Seriøse svar vil jeg gjerne ha, og ikke noe sånn her "Selg hele dritten, intel sugerz0rzplz" osv.

edit: vil også vite hva vannkjølingen og pc'en er verdt hver for seg.

mulig jeg beholder vannkjølingen.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt off-topic kansje, men hvorfor skal du selge? Den er jo konge, bortsett fra ram og cpu, de er sånn middels eller litt under. Hvis du har planer om å kjøpe ny kommer du ikke til å tjene noen verdens ting på det nesten.

Tja, jeg tenkte jeg skulle gå over S939 og den minste cpu'en der,og kjøpe et crap skjermkort, for så og vente på R520 og Dual-core. :)

Lenke til kommentar

tja ca 4000-5000 kr i og med du selger den uten skjerm.

Selve pcen får ikke noe større verdi med vannkjøling enn uten, du må treffe på spesielle intereserte med kjennskap til vannkjøling om du skal få en riktig pris for den.

Du kan sikkert få 1000kr for vannkjølinga.

Anbefaler deg også til å poste bilder av pcen der du velger å selge den (bruktmarkedet?) da det gjennomsiktige kabinettet kan trekke prisen litt opp.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
tja ca 4000-5000 kr i og med du selger den uten skjerm.

Selve pcen får ikke noe større verdi med vannkjøling enn uten, du må treffe på spesielle intereserte med kjennskap til vannkjøling om du skal få en riktig pris for den.

Du kan sikkert få 1000kr for vannkjølinga.

Anbefaler deg også til å poste bilder av pcen der du velger å selge den (bruktmarkedet?) da det gjennomsiktige kabinettet kan trekke prisen litt opp.

Jeg betalte 2000kr for vannkjølinga, så den er sikkert verdt 1600kr i det minste, den er bare brukt i 3-4 uker, og er i ypperste orden.

Lenke til kommentar

Selsagt kan du få ny pris for vannkjølinga, men dette er hva jeg hadde betalt for den, enkelt og greit.

Du spurte om hva vi mener er riktig pris for din Hw og dette er hva jeg personlig hadde gitt for pcen, men hovedsakelig så kan du få både mer og mindre men jeg føler at dette trekker ned kraftig :

*Ingen Skjerm.

*Moddet Skjermkort (ikke garanti på det).

*Modifisert Psu.

*Ikke Tastatur / mus.

*Standard Dvd Rom.

Edit: Lite Hd plass.

Edit 2: Det faktum at du har klokka livsskitten ut av den hjelper jo heller ikke noe særlig.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Har selv vurdert å selge mine p4 systemer til fordel for et 939 oppsett, men har kommet frem til at pcr med vannkjøling og alt annet modifisert stærsj, ikke er spesielt lett omsettelig. Den pcn du selger yter vell greit som dem gjør. Tror ikke du vil merke så mye forskjell ved å gå over til 939. Har sammenliknet min ene pc en del med en kamerats 939 system, og jeg tørr påstå at du skal være god om du merker forskjell. Dessuten har jo snart alle her på forumet 939 systemer. Jeg syns ihvertfall det er lite spenning i å kjøpe et system som alle har testa før deg, men det er meg da.. Personlig venter jeg heller på Pentiums Sli løsning med Dual core prosessor. Bruk heller vannkjølinga de på den. :dribble:

Lenke til kommentar
Hmm..takk for alle svar..må bare bestemme meg om jeg skal selge eller ikke :hmm:

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke engang vurdert det : PCen din holder i massevis og du tjener mest på å oppdatere pcen din når r520 er 1/2 år til 1 år for da er alle de nye spennende sakene tilgjengelig :

*Dual Kjerne med SSE3 støtte,

*PPUs ekspansjons kort (pci + pcie).

*Pci-e lydkort.

Og garantert masse annet stæsj!!!

Vent du og nyt den herlige pcen du har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...