Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluscreen med WLAN


Anbefalte innlegg

Jeg eier en Acer TravelMate 4000 Series med innbygd WLAN kort. Her om dagen skulle jeg starte opp maskinen. Da WLAN kortet koblet seg til aksesspunktet fikk jeg bluescreen. Jeg har prøvd flere ganger å starte på nytt igjen. Jeg er sikker på at det er WLAN kortet som utgjør feilen. Driverne er blitt prøvd reinstallert og oppdatert uten hell... Jeg har ikke det samme problemet da jeg kobler meg opp mot nettverket med kabel...

Har dere her på HW forumet en fiks løsning på dette problemet eller må jeg rett og slett formatere og reinstallere Windows??

 

Mvh En frustrert Acer bruker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å prøve et annet trådløst nettverkskort. Som du dytter inn i PCMCIA-sloten, selvfølgelig.

 

Hvis du får den samme feilmeldingen da, så er det nok windows det er noe galt med.

 

Hvis dette fungerer, er det nok en fysisk feil med det innebygde trådløse nettverkskortet.

Lenke til kommentar

Jeg er imot all oppdatering for Windows og føler faktisk at PC'ne mine fungerer bedre uten Service Packs og den slags. Ellers Problemet endelig løst. Var problemer med Windows. Fikk altså problemer også ved bruk av USB WLAN ol. Formaterte og reinstallerte og allt går nå som en drøm... Tusen takk for all den gode hjelpen... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...