Leontodon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg lurer bare på hvor mye en ipod koster i usa (omtrent). Har ei venninne som skal til usa i nermeste fremtid, og hun skal kjøpe ipod til meg. Noen som har kjøpt seg ipod i usa og kan hjelpe meg? Tenkte meg en på 20 gb. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 299 dollar på apple sine sider Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg quoter meg selv fra en annen tråd her inne. Personlig ville jeg ikke kjøpt spiller fra USA. Da gjelder ikke forbrukerkjøpsloven som gir deg 5 års reklamasjonsrett på varen. Kjøper du fra USA får du ett års garanti fra Apple, og det er det. Apple har faktisk gått ut og sagt selv at batteriene blir dårlige etter rundt et år. Hvis det skjer med din spiller etter 13 måneder har du ingenting du skulle ha sagt. Kjøper du den i Norge, og det skjer etter 13 måneder er butikken pliktig til å ta inn varen, og da enten rette opp feilen, eller gi deg ny. Lenke til kommentar
thewizard Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg vil si at det ikke er noe som helst problem å kjøpe US .. har en kompis som var i new york forrige uke.. han betalte da 189 usd (1300.-)for sin andre gen ipod 4gig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå