Gå til innhold

Ny MP3-spiller, 256-1024

Anbefalte innlegg

Hei!

Begynner å bli lei av at min gamle Packard Bell -MP3-spiller bare er p 128 MB, og i og med at den faller litt fra hverandre har jeg nå bestemt meg for å lete etter en ny.

Har ikke peiling på mp3-markedet, men kunne kanskje fått litt hjelp her? Dette er hva jeg er sikker på angående valget:

Lagring og overføring

Ikke harddisk, men ikke mindre enn 256, helst 512 MB lagringsplass. Må selvfølgelig kunne lagre andre filer enn musikk også.

Må ha USB-kopling, og bør fungere på de vanligste nyere OS (Windows XP, Mac OSX, Fedora Linux). Er innom flere PC-er daglig.

Funksjoner

- Radiostøtte overhode ikke nødvendig

- Skal bare spille av musikk. MP3, gjerne OGG, M4A, WAV

- Bilde/film-visning ikke nødvendig. Er tross alt en musikkavspiller

- VIKTIGST: Må ha en god måte å sortere musikken på. Førsteprioritert er mulighet for å sette opp flere spillelister. Om det er mulig å bestemme rekkefølge på sangene er det også bra

Strøm

- Helst AA, ettersom billige AAA-batterier er en mangelvare

- Om det heller følger med et unikt oppladbart batteri, så bør dette gå raskt å lade, og holde lenge

Annet

- Design er litt viktig, men dere vet ikke hva slags smak jeg har. Det får jeg se på selv.

- Lyden, og lydkvaliteten, bør være god. Hater når musikken drukner i en alt for overvurdert bass (har kanskje ikke så mye med mp3-spilleren å gjøre, heller høyttalerne)

Pris

Har 1 700 NOK til disposisjon. Kan jeg betale mindre, så gjerne.

MP3-spilleren bør selges i vanlige butikker. Nettbutikker er elendig treige.

Tusen takk :)

Endret av Stroyer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...