KimNK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Squier sine strat-kopiar er faktisk overraskande lettspelte. Eg hadde prøvd å fått tak i ei Squier-pakke, kanskje brukt. Edit: http://finn.no/finn/bap/object/;pdc=113131...0&pos=18&tot=34 http://finn.no/finn/bap/object/;pdc=113131...9&tot=34&page=2 For eksempel. Endret 6. november 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen som vet hvordan jimi hendrix spiller?`Ser han har straten snudd andre veien. Er strengene hans opp ned? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen som vet hvordan jimi hendrix spiller?`Ser han har straten snudd andre veien. Er strengene hans opp ned? 5115323[/snapback] Han har snudd strengene før han snudde gitaren så det blir som å spille på en vanlig left hand gitar, bare at det ser litt anderledes ut! var ikke stort med lefhandere på den tiden vøtt... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en Orange Rockerverb 100-topp nå, etter en del prøving på Imerslund. Blir i så fall nødt til å ta farvel med min kjære Mesa Mark III... Er det noen som har lengre erfaring enn meg med Rockerverbs? Jeg synes den jeg prøvde hadde en skikkelig fyldig Marshall-aktig vreng uten å bli vepsete, pluss at cleankanalen låt knall. Og while I'm at it, noen som kan tenke seg en OK salgspris for Mark III'en? Det er en rimelig strøken Mesa/Boogie Mark III Blue Stripe combo med sluttrinnsrør skiftet for under et halvt år siden da den ble fullstendig overhalt av en profesjonell amptech. Jeg tenkte i retning 8-9000? Endret 6. november 2005 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er det noen som vet hvordan jimi hendrix spiller?`Ser han har straten snudd andre veien. Er strengene hans opp ned? 5115323[/snapback] Han har snudd strengene før han snudde gitaren så det blir som å spille på en vanlig left hand gitar, bare at det ser litt anderledes ut! var ikke stort med lefhandere på den tiden vøtt... 5115353[/snapback] Tenkte meg det..Kanskje jeg skal kjøpe meg en lefthander og kjøre Hendrix-style Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er det noen som vet hvordan jimi hendrix spiller?`Ser han har straten snudd andre veien. Er strengene hans opp ned? 5115323[/snapback] Han har snudd strengene før han snudde gitaren så det blir som å spille på en vanlig left hand gitar, bare at det ser litt anderledes ut! var ikke stort med lefhandere på den tiden vøtt... 5115353[/snapback] Tenkte meg det..Kanskje jeg skal kjøpe meg en lefthander og kjøre Hendrix-style 5116296[/snapback] kan være vanskelig om du ikke er skjeiv-hendt (venste-hendt) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tenkte meg det..Kanskje jeg skal kjøpe meg en lefthander og kjøre Hendrix-style 5116296[/snapback] Unødvendg tungvindt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nå suger jeg i å plukke, men har lyst å lære meg noen folkemusikk-sanger på gitar (akkustisk). Jeg tenker ikke på noe sånn haavard hedde hvor du slår Am til du dauer, men mer melodiøst. Forslag til nettsider og sånt? (sløste hele 30 min i mitt liv ved å g00gle :/ visste ikke helt hva jeg skulle søke på) Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Tenkte meg det..Kanskje jeg skal kjøpe meg en lefthander og kjøre Hendrix-style 5116296[/snapback] kan være vanskelig om du ikke er skjeiv-hendt (venste-hendt) 5118747[/snapback] Nei? Det er jo derfor jeg har lyst på venstrehendt, så jeg kan gjøre som hendrix gjør med høyrehendt-gitarer.. edit: fiksa alt for lang quote. Endret 8. november 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tenkte meg det..Kanskje jeg skal kjøpe meg en lefthander og kjøre Hendrix-style 5116296[/snapback] kan være vanskelig om du ikke er skjeiv-hendt (venste-hendt) 5118747[/snapback] Nei? Det er jo derfor jeg har lyst på venstrehendt, så jeg kan gjøre som hendrix gjør med høyrehendt-gitarer.. edit: fiksa alt for lang quote. 5121845[/snapback] Det blir jo bare harry som juling! Hendrix gjorde det fordi at han ikke hadde råd til en lefty gitar på det tidspunktet og at de var sjeldne. Lær deg heller å spill som Hendrix du Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Min neste: PRS Custom 22, Whale Blue, evt. Black Flame, 10-top flammelønn med Seymor Duncans. Så jævlig. Just det. Endret 8. november 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Min neste:PRS Custom 22, Whale Blue, evt. Black Flame, 10-top flammelønn med Seymor Duncans. Så jævlig. Just det. 5123655[/snapback] wow - ikke værst Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Yes. Må berre selge bilen først. ^^ Edit: Men eg har bestemt meg no. Blir ikkje ny gitar på meg før eg har råd til å handle meg ein PRS. Om ikkje hadde det berre endt opp med at eg hadde kjøpt fleire billigare. =P Endret 8. november 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg holder på å tabbe trommer og gitar 2 til denne tabben, hvis noen er interessert. 5050233[/snapback] Hvordan går det med tabben da? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har ikke fått så mye tid til å fikse i det siste.. Men har laget litt av det.. Lenke til kommentar
hitzcore Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har bare lyst til å ytre min begeistring for Fender. Pr. dags dato har jeg en Fender Strat. og en Fender GA43SCE(Grand Audotorium). For noen uker siden hadde jeg begge to inne til justering. Jeg fikk satt på Elixir 0.12 på GA'en og er super fornøyd med det! Absolutt og anbefale! Andre som er veldig fornøyd med "Fender'n" sin? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg elsker min American Standard. Er i ferd med å bestille en SD JB nå som jeg skal slenge inn i broposisjon, har kjøpt nytt plekterbrett og alt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ja, kjempefornøyd med alle jeg har. Skjønt det tynnes ut litt her, jeg har noen for salg nå. For øyeblikket har jeg følgende ekte Fender-gitarer: '79 Silver Anniversary strat Custom Shop Albert Collins signature tele Sunset Orange 90s Thinline Aerodyne Jazz Bass Har hatt noen som jeg ikke likte så godt, men det har ikke hatt noe med kvaliteten å gjøre, men med type pickup'er, profil på hals og gripebrett med mere. De har jeg solgt etterhvert, så nå sitter jeg igjen med gitarer jeg virkelig trives med. Det går selvsagt an å skifte pickup'er hvis man ikke er fornøyd, men siden jeg stort sett har klart å selge gitarene med en liten fortjeneste er det mye morsommere å kjøpe nye. Så har jeg jo mine prosjektgitarer hvor jeg kan leke med pickup'er og lignende. Albert Collins Tele'n er også til salgs nå, må skaffe penger til mitt nye strat prosjekt. (Som blir en drømmegitar!) Pluss at jeg sparer til å bytte ut Mesa Nomad'en med en Lonstar Special, og til en Moog Voyager... Fender idag er strålende greier, synes jeg. Og ikke bare Fender gitarene, etter at Fender overtok har for eksempel Gretsch fått en ny storhetstid etter mange år med tvilsom kvalitet. Kjøpte nettopp Elixir strenger til min gode gamle flammelønn Ibanez kasse, så får vi se og høre hvordan de føles og låter. Geir Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er det noen som vet hva slags gitar Carlos Santana bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå