tom waits for alice Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Snufs. Har lagt ut nok en Telecaster (en 90s Thinline) på Finn. Ikke sikker på om det blir noen ny gitar denne gangen. Men regelen er grei, er det en gitar jeg ikke spiller på lenger, så har den det bedre hos noen som gjør det. Geir Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Snufs. Har lagt ut nok en Telecaster (en 90s Thinline) på Finn. Ikke sikker på om det blir noen ny gitar denne gangen. Men regelen er grei, er det en gitar jeg ikke spiller på lenger, så har den det bedre hos noen som gjør det. 21_-1919557056.jpg Geir Knallfin gitar, Geir! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ja, jeg hadde to opprinnelig, en i sunburst med hals i palisander. Den brukte jeg til å konstruere en "ashtray" stol som jeg tenkte å få produsert å selge til folk som ville ha en gammeldags stol på nye teler. (Det motsatte finnes, moderne stoler som passer til teler med gammel ditto.) Men fabrikken som skulle lage dem rotet så masse at jeg ga opp hele prosjektet. Kanskje er det noen som lager dem idag, vet ikke helt. Så nå er telesamlingen sterkt redusert. Blant de jeg har solgt er en Custom Shop Albert Collins, en Buck Owens med Bigsby, og et par til. Og nå altså denne, om noen vil da den da... Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvis det er noen trøst så selger jeg om dagen jeg også, Geir. PRSen skal ut. Lenke til kommentar
phydeaux Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Trenger hjelp til gitarkjøp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1566077 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg ser ut til å ha fått tilslaget på en gitar jeg har drømt om siden jeg var guttunge. Gibson Custom Shop Les Paul Custom 1957 VOS. Endret 6. mars 2014 av Heilage Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg ser ut til å ha fått tilslaget på en gitar jeg har drømt om siden jeg var guttunge. Gibson Custom Shop Les Paul Custom 1957 VOS. Vakkert! Geir Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Du er her og du, ja, Heilage. Flott gitar, som nevnt på GN. Er dealen gått i orden egentlig? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nei har du sett. Samme Knut? Jeg husker jo deg fra gamledager når du var en kid som likte mobiler eller noe? Dealen skal ha gått i orden, venter på bekreftelse fra selger som skal komme i midten av denne uka. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Syntes å huske at du hadde en slik for mange år siden? Eller? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg hadde en billig kinesisk replika av en, en Jiwestone-modell. Den står faktisk fortsatt hos foreldrene mine. Dette er ekte saker. ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Haha, stemmer, Heilage. Var i overmåte aktiv på mobildelen tidligere Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg hadde en billig kinesisk replika av en, en Jiwestone-modell. Den står faktisk fortsatt hos foreldrene mine. Dette er ekte saker. ^^ Hmm, okei. Var noen her inne som hadde noe lignende i hvertfall! Grattis med lekker gitar, forøvrig! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hei!JEg ser for meg at jeg til høsten skal kjøpe meg Line6 pod HD 500 siden jeg lager enn god del egen musikk og ønsker å finne en egen spillestil og sound. Derimot, er dette produktet ren fantasi lovprist opp i skyene, eller er det faktisk så bra som dem sier det er? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Nei, bryterne er av elendig kvalitet i forhold til Boss og Vox. Lydkvalitet på effekter er ok og ampsimuleringer er ok, men milevis unna AxeFX of de andre (naturlignok da). Jeg ville heller kjøpt en Boss GT-100. Jeg vet i vhert fall at Boss holder rent mekanisk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Den kom i går. For en fantastisk gitar. Alt er bare så bra med hvordan den spiller og låter. 3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Fikk kjøpt Rocksmith 2014 Edition på GameStop til 299,- her på onsdag, sånn hvis noen føler for å kjøpe. Den har jo tidligere ligget på 699,-. Både PS3 og Xbox 360-versjonen var nedsatt. EDIT: Flott gitar Heilage! Endret 17. april 2014 av Bone Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Har fått et kraftig anfall av ebay-syken. Har tilbrakt timer (nesten) med å se på gitarer der (og på Finn). Har lyst på samme som Heilage, en sort LP custom. BTW: Om noen har lyst på "the real deal" så ligger det to ekte vintage 1959-modeller på ebay nå, til henholdvis en drøy million og 900 tusen... Ellers kunne jeg virkelig tenkt meg en 25/50 jubileumsmodell fra 1979. Det var drømmegitaren den gangen. Desverre kostet den 14000 kroner, og jeg tjente 4300 brutto i måneden. Den gode nyheten er at de ennå ikke er blitt så sinnsykt dyre. Den dårlige er at ingen kjøpte Thinlinen min, så jeg har kjøpeforbud fra fruen. (Selv om jeg plutselig har penger i banken.) Geir Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hei, jeg har en Squier by Fender "Made in Japan" stratocaster som jeg lurer på om noen her kanskje vet litt mer om. Såvidt jeg har klart å finne skal den være produsert av Fuji-gen en gang mellom 1984 og 1987. Men for meg som ikke er særlig bevandret i gitar-verden har den en litt uvanlig konfigurasjon som jeg ikke har sett på andre. Det er ingen tonekontroll, og kun 1 stk humbucker montert ved bridge. Var dette noe som ble gjort for å holde prisen nede, eller finnes det andre grunner til å lage den sånn? Har lekt med tanken om å sette inn en pickup til, men om jeg ikke husker helt feil fra da jeg hadde av dekselet for noen år siden manglet det utsparinger oppe ved halsen, så må vel isåfall frese ut selv. Vet ikke hvor lurt det eventuelt er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå