Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har en drøm om å eie en sort akkustisk gitar som har avkutt (vet ikke hva det heter) så det er lettere å nå høyere bånd over 12 osv. Også kom jeg over disse to gitarer som gjorde den drømmen oppnåelig. Lurer på om det er noen stor forskjell på dem, og hvem du ville ha anbefalt. Vet man får som man betaler på så det dyre er ofte det beste men. Ibanez AEG-10E Ibanez AEL-10E Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 De har forskjellige pickuper og forforsterkere. Og så er det forskjell på størrelsen på kroppen. AEG er slankere. Ellers virker det som de er identiske. Ibanez egne sider om disse Geir Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Trur jeg går for den AEL10E jeg. Men lommene er ikke dype nok enda. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 fin gitar ass den likte jeg veldig godt! men den så litt rundere ut enn det jeg er vandt til å se! en venn av meg har en sort pickup med stålstrenger. tror den kosta rundt 3000. den er veldig fin. den har foressten cutaway og. Jeg kan godt finne ut hvilken merke det er om du er interessert. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Gjerne det Jimstar. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Vurderte Ibanez AEG-10E for en tid tilbake jeg også. Du får veldig mye gitar for pengene. Endret 16. oktober 2005 av andesam Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Testa endel podxt i helga. Og prøvde www.Guitarport.com. Noen andre som har testa dette? Tenkte det skulle bli veldig digg, men var egentlig ikke så bra som jeg hadde håpa, men var et par digge backing tracks der å spille til da. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 skate4life : washburn het gitaren, men det er ikke pickup på den.. tror ikke helt den er det du er ute etter. jeg skal få denne gitaren snart! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Noen som vet av program som viser akkorder på sanger? Altså et slikt program man åpner en sang i, så viser den akkordene. Noen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 vel... har du prøvd Power Tabs og GuitarPro? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Noen som vet av program som viser akkorder på sanger? Altså et slikt program man åpner en sang i, så viser den akkordene. Noen? 5034977[/snapback] Kommer ann på hva du mener. Sånn jeg forsto det, med forbehold om feil, mente du å åpne musikkfila .mp3 .ogg .wav etc. i et program, for så å vise akkorder. Glem det. Det finnes ikke. Ihvertfall har jeg aldri hørt om det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvis det var det han mente, så er det umulig å lage et slikt program. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 en venn av meg har en sort pickup med stålstrenger. tror den kosta rundt 3000. den er veldig fin. den har foressten cutaway og. Jeg kan godt finne ut hvilken merke det er om du er interessert. 5011989[/snapback] Wtf? En pickup med strenger og cutaway? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Sikkert sånne nye kinesiske greier. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Og da har jeg en gitar mindre. Min sunburst 90s Thinline ble solgt idag. Men pengene jeg fikk blir første "avdrag" på min min Mary Kaye strat! Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Og da er mitt strat prosjekt i gang! (Se bilde et par poster over.) En EMG SA ved stolen sammen med to 89'ere. Tone kontrollene blir erstattet av en SPC og en EXG, og plass til en phase switch blir det også. Hvis jeg finner en måte å koble det hele på... Nå leter vi etter et perfekt stykke solid flammelønn. Må være lett, så ikke det blir et tungt monster med pipete tone. Det begrenser utvalget en del, men jeg har det ikke travelt... Men det står igjen et par ting. En av de viktigste er hvilken stol jeg skal velge. 90% sikker på at jeg vil ha en vibrato, men hvilken? Jeg er ute etter et moderne uttrykk på gitaren, bildet over lyver om akkurat det. Min gitarbygger Henki anbefaler en håndlaget tysk en. Mekanisk perfekt, men jeg synes den var litt klumpete. Jeg vil ha noe rent og pent som samtidig er av bra kvalitet De nyeste jubileumsstratene har en enkel Floyd Rose (tror jeg) som ser ganske straight og bra ut: Jeg vil definitivt ikke ha noe monster som dette: Forslag mottas med takk! Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kva med noko a'la det som står på EBMM Luke eller Petrucci? Eller: *trommevirvel* <3<3<3 Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg med å finne tabs til guitar pro, med jimi hendrix-johnny be good ? greier ikke å finne den selv, og håper på raskt svar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 http://mysongbook.com/?msbp=eng%2Ctab%2Cta...&imageField.y=0 Har Hendrix spelt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå