medlem-173043 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Relativt viktig En familie i Vestfold har fått sine 5 gitarer med en samlet verdi stjålet fra sin garasje. Tyvene har ikke tatt noe annet enn gitarene til tross for mye annet dyrt utstyr (Høytalare, miksebrett osv.) Gitarene er: Mayones Regius Custom Mayones Setius Custom Ibanez Xiphos XPT700 Ibanes RG Micro LTD EX-260 De to øverste er custom made og burde være lette å kjenne igjen. Disse gitarene har barna spinket og spart til ved jobbing, gaver o.l Her er en link til Facebooksiden: https://www.facebook.com/pages/Gitartyveri-i-T%C3%B8nsberg-Julen-2011/157314264371258?sk=wall Ville vært fint om folk kunne spredt dette videre 1 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 De er funnet nå etter hva jeg så på facebooksiden. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, de ble funnet i dag, heldigvis! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Prøver å lære meg å spille fingerstyle, noe forslag til ekstremt enkle sanger? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Prøver å lære meg å spille fingerstyle, noe forslag til ekstremt enkle sanger? House Of The Rising Sun. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ode to Joy v1 Ode to Joy v2 (bør spilles i G eller D) Gary Moore - Over the hills.... Sjekk også ut Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Mener sånne sanger hvor man spiller bassen og gitar, vokal på samme gitaren. Tommy emmanuel stil, bare mye mindre avansert. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I dag kjøpte jeg en Line 6 UX2 av en bekjent. Det jeg lurer på her, er hvordan i svarte f*en får jeg lyd ut av den!? Jeg kobla USB'en til pc'en, kobla gitaren til "intrument normal" og plugga AUX i phones. Disse "levelpilene" står helt stille og de to "clip"-lysa blinker annenhver gang. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
frds Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 En ting jeg har lurt på mens jeg har sittet å sitt på Marty Schwartz sine filmer. Hvordan funker det her i Norge om en har lyst å bli gitarlærer, jeg har hørt at mange gjør dette på fritiden for å få litt mer penger. Men trenger en noe utdanning, eller går det mer på talent og evnen til å lære ting vekk? Ikke at jeg har noen planer om å bli det, men kom bare til å lure på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Selvstendig så handler det vel opp erfaring og evnen til å lære vekk. Men f.eks kulturskolen krever høyskoleutdanning eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Åssen gitarer har folk her? Har selv en LTD og morgan! =D Lenke til kommentar
frds Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Selvstendig så handler det vel opp erfaring og evnen til å lære vekk. Men f.eks kulturskolen krever høyskoleutdanning eller tilsvarende. Var det jeg trodde Edit; Jeg har en Les Paul Gibson junior og en Les Paul epiphone. Endret 24. januar 2012 av frds Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Eier en LTD M-50 med EMG 81 og 85, og en Epiphone Les Pauk custom med EMG Zakk Wylde! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fender Baja Telecaster <3 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Amerikansk Fender strat fra 76, Gibson Les Paul R8 (til salgs), Carvin DC127 (til salgs), en pimpa Cort Strat stemt i H og en asiatisk akustisk gitar av mindre kjent merke. Har også stående en amerikansk Fender strat med HSS-oppsett fra 79 og en Martin kassegitar i 20.000 kronersklassen, men de er pappa sine. Skulle jeg gått til innkjøp av noe nytt ville det blitt en telecaster, men det blir nok en god stund til. Kan slenge med bilder så blir det litt morsommere Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 har en 8 år gammel Fender Stratcaster standard og en Gibson les paul junior som jeg vurderer å selge om noen her er intressert. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har en 1957 Les Paul Goldtop VOS og en Yamaha RGX420s. Akkurat begynt i metal band og har funnet ut at plekterene jeg har ikke holder. Har brukket over 30 stykker bare denne uka... Får ikke kjøpt i butikk siden de stort sett bare har Jim Dunlop nylon plektere. Noen som har en nettbutikk og plektertype å anbefale? Endret 27. januar 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ville da tro at Jazz III skulle tåle det meste. Bruker de sjøl og har aldri knekt noen Men så spiller ikke jeg metal heller da Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dette er det du vil ha: www.pesopicks.com/ Du kan lage et selv av en passende mynt, om du har tilgang til en slipestein. Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har ikke postet i denne tråden på lenge, men fikk meg nylig en slik en: Burde påpekes at denne er overraskende god til prisen å være (ca 3,3k), selv pickupene har god lyd og spillbarheten er upåklagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå