Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en norsk (eller utenlandsk forsåvidt) gitarbutikk som selger småtteri som stemmeskruer, capo, slide o.l. med gratis frakt?

Edit: Det er litt kjipt å betale 20 kr for en ting og 100 kr i frakt :p

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Finnes det en norsk (eller utenlandsk forsåvidt) gitarbutikk som selger småtteri som stemmeskruer, capo, slide o.l. med gratis frakt?

Edit: Det er litt kjipt å betale 20 kr for en ting og 100 kr i frakt :p

 

www.dealextreme.com er en ganske så god side. Alt fraktes fritt fra Kina, tror jeg, men du må være klar over at det vil ta omtrent 3 uker før du får varen. Men du får den/de for en meget god penge, da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

FS-6 er fin mtp. at du kan slå av og på simuleringer og effekter på cuben. OD-3 er fin dersom du skal bytte amp en gang i fremtiden så kan du fortsatt bruke den. Dog. i det du er kommet til det punktet at du vil bytte amp så vil du vel fort også bytte pedal så jeg ville nok gått for FS-6.

Lenke til kommentar

FS-6 er fin mtp. at du kan slå av og på simuleringer og effekter på cuben. OD-3 er fin dersom du skal bytte amp en gang i fremtiden så kan du fortsatt bruke den. Dog. i det du er kommet til det punktet at du vil bytte amp så vil du vel fort også bytte pedal så jeg ville nok gått for FS-6.

 

ok, takk ;)

Lenke til kommentar

Oi, det der er jo en skikkelig drøy sprekk? Hadde min BC Rich inne på verksted selv her for noen uker siden pga det hadde slått seg i topnut'en, slik at G-strengen begynte å klirre åpent. Fikk høre at "Njaaa, enten er det 500 spenn, eller så er det 2000 spenn, litt avhengig av hvor mye som må gjøres". Fasit ble 900 spenn, dog. Way to go. Men nå er den flink og fin å spille på igjen :D

Lenke til kommentar

skal på prøvespilling med et metallica inspirert band her snart, men har ingen anelse om hvilke forsterker innstillinger jeg skal bruke! :p

Har en Boss ME-25 og får tilgang på en marshall stack.

Noen som har noen forslag?

Bruk vrengen i ampen(om det er en skikkelig Marshall, that is), litt chorus og delay på solo osv :)

Lenke til kommentar

Oi, det der er jo en skikkelig drøy sprekk? Hadde min BC Rich inne på verksted selv her for noen uker siden pga det hadde slått seg i topnut'en, slik at G-strengen begynte å klirre åpent. Fikk høre at "Njaaa, enten er det 500 spenn, eller så er det 2000 spenn, litt avhengig av hvor mye som må gjøres". Fasit ble 900 spenn, dog. Way to go. Men nå er den flink og fin å spille på igjen :D

Dæven! Tror ikke jeg gidder å sende den inn på verksted. Den er fortsatt til å spille på+at lyden fortsatt er like fin. Sparer heller til ny gitar! :D

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har en gammel akustisk gitar som faren min kjøpte i 1986. Jeg har de siste dagene forsøkt å finne et gitarcase til den fordi jeg tenkte å ha den med meg når jeg skal ut å reise i sommer. Gitaren er relativt stor, for det meste bred, og jeg sliter derfor med å finne et case som passer. Jeg googlet litt etter gitarmerket "Chaser" siden det er det som står øverst på gitarhodet. Jeg ble veldig overrasket når det viste seg at det knapt går å finne et eneste bilde av en gitar med dette merket. Det virker nesten som om det aldri har eksistert!

 

Har noen andre hørt om dette merket? Jeg kan forøvrig nevne at det står "made in japan" på baksiden av hodet, så jeg går utifra at det er/var en Japansk produsent.

 

- Mathias

Lenke til kommentar

Siste status

Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

27.05.2011 09:19 Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender

 

 

Vært sånn siden torsdag kveld -.-'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...