Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mer snacks fra "ting jeg har funnet på nettet"-arkivet: Er ikke dette en vakker sak? Hvite Marshall ser du ikke ofte.

Geir :)

Åherrejemini! :ohmy:

Edit: Lurer på å handle meg ein 7.str no. Washburn WG587.

Kan få den for 2000,- :hmm:

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Mer snacks fra "ting jeg har funnet på nettet"-arkivet: Er ikke dette en vakker sak? Hvite Marshall ser du ikke ofte.

Hehe, med en gang jeg så den, kom Cream's White Room opp i hodet mitt :)

Det var faktisk gitaren som var til salgs på eBay om jeg husker rett. Tror jeg skrev til selgeren og spurte om han var interessert i å selge Marshall-riggen, men det var han ikke. Ikke at jeg hadde råd til eller bruk for den....

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Niks, men jeg har brukt qxl et par ganger. Det har jeg sluttet med nå.

Det skal legges til at jeg brukte musikkpraksis da det bare var et blad i papirformat, jeg solgte mine EMG SA's til en fjomp på vestlandet.

Angrer selvsagt i dag. Angrer også på at jeg solgte min hvite Hagstrøm Super Swede for å få råd til å kjøpe EMG'ene i utganspunktet. Se for deg en diger bygning som det står et stort "DUM"-skilt på. Der har du meg.

T'Weed

Lenke til kommentar

Er som regel en del folk på musikkpraksis sidene, problemet er at man har en lei tendens til å bli nedringt av telefonselgere om man legger ut annonser der... Ble i alle fall jeg da jeg la ut noe utstyr der i fjor. Så holder meg i grunn mest til Finn.no eller Sound1.no nå.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Svarte strenger er bare TULL, har prøvd flere merker (Inkludert DR Black Beauties) for moro på noen av mine sorte gitarer og den sorte lakken skreller av med en gang og påvirker tonen (mer mellomtone og mindre topp).

Sorte strenger er bare dumt og unødvendig og de holder seg ikke sorte særlig lenge (er ofte flakket av lakk allerede i posen)

Lenke til kommentar
Hei folkens..

Spør her i steden for å starte en ny tråd!.

Skal ha ny gitar nå.(den andre gikk dukken)

Ville dere gått for en squier stratocaster eller eagle stratocaster kopi?

:)

Spørs hvilken Squire du tenker på. Mange av de som kom på starten av 80-tallet var gode. Senere har de vel vært litt ymse med kvaliteten. Eagle vet jeg ingenting om, du får prøve, lytte, se.

T'Weed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...