bror_bror Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mer snacks fra "ting jeg har funnet på nettet"-arkivet: Er ikke dette en vakker sak? Hvite Marshall ser du ikke ofte. Geir Hehe, med en gang jeg så den, kom Cream's White Room opp i hodet mitt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Mer snacks fra "ting jeg har funnet på nettet"-arkivet: Er ikke dette en vakker sak? Hvite Marshall ser du ikke ofte. Geir Åherrejemini! Edit: Lurer på å handle meg ein 7.str no. Washburn WG587. Kan få den for 2000,- Endret 4. oktober 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kek. Då var den kjøpt.. Trur eg. =S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nye luksusstrenger (luksus iforhold til hva jeg egentlig har råd til) på kassegitaren. Herlig følelse. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Mer snacks fra "ting jeg har funnet på nettet"-arkivet: Er ikke dette en vakker sak? Hvite Marshall ser du ikke ofte. Geir Hehe, med en gang jeg så den, kom Cream's White Room opp i hodet mitt Det var faktisk gitaren som var til salgs på eBay om jeg husker rett. Tror jeg skrev til selgeren og spurte om han var interessert i å selge Marshall-riggen, men det var han ikke. Ikke at jeg hadde råd til eller bruk for den.... Geir Endret 4. oktober 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som har erfaring med å annonsere instrumenter til salgs på "Musikkpraksis kjøp og salg": Link? De skryter av å være Norges største musikkmarked. Geir Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Niks, men jeg har brukt qxl et par ganger. Det har jeg sluttet med nå. Det skal legges til at jeg brukte musikkpraksis da det bare var et blad i papirformat, jeg solgte mine EMG SA's til en fjomp på vestlandet. Angrer selvsagt i dag. Angrer også på at jeg solgte min hvite Hagstrøm Super Swede for å få råd til å kjøpe EMG'ene i utganspunktet. Se for deg en diger bygning som det står et stort "DUM"-skilt på. Der har du meg. T'Weed Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er som regel en del folk på musikkpraksis sidene, problemet er at man har en lei tendens til å bli nedringt av telefonselgere om man legger ut annonser der... Ble i alle fall jeg da jeg la ut noe utstyr der i fjor. Så holder meg i grunn mest til Finn.no eller Sound1.no nå. Endret 5. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det mest irriterende med musikkpraksis er at når folk først har abonnement på bladet, kan de legge ut så mange annonser det bare orker. Det betyr en haug med identiske annonser, det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) hm.. bare lurer på om det er mulig å skaffe svarte gitarstrenger? Endret 6. oktober 2005 av zomax Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hm.. bare lurer på om det er mulig å skaffe svarte gitarstrenger? Now that would be tr00!1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ja, bare søk på "black guitar strings" på Google så finner du flere: EDIT: Ser ut som de mest populære er Black Diamond Strings og DR Strings. Geir Endret 6. oktober 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Svarte strenger på hvit gitar var rå kult da Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Svarte strenger er bare TULL, har prøvd flere merker (Inkludert DR Black Beauties) for moro på noen av mine sorte gitarer og den sorte lakken skreller av med en gang og påvirker tonen (mer mellomtone og mindre topp). Sorte strenger er bare dumt og unødvendig og de holder seg ikke sorte særlig lenge (er ofte flakket av lakk allerede i posen) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 men det er ganske heavy da! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei folkens.. Spør her i steden for å starte en ny tråd!. Skal ha ny gitar nå.(den andre gikk dukken) Ville dere gått for en squier stratocaster eller eagle stratocaster kopi? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei folkens..Spør her i steden for å starte en ny tråd!. Skal ha ny gitar nå.(den andre gikk dukken) Ville dere gått for en squier stratocaster eller eagle stratocaster kopi? Spørs hvilken Squire du tenker på. Mange av de som kom på starten av 80-tallet var gode. Senere har de vel vært litt ymse med kvaliteten. Eagle vet jeg ingenting om, du får prøve, lytte, se. T'Weed Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor mye penger skal du bruke på den, poborsky? Geir Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor mye penger skal du bruke på den, poborsky? Geir rundt 2000.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor mye penger skal du bruke på den, poborsky? Geir rundt 2000.. Sånn ut av det blå, kjøp Squire'en. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå