Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at det har kommet til et punkt hvor jeg ønsker å kjøpe ny gitar, og har kikket litt på en Fender USA Highway One HSS.

 

Link:

http://www.intersalg.no/index.php?id=471867&altprod=1&parent_prod=471867&page=modules%2Fproduct

 

Noen som har prøvd denne? Evt. vil anbefale andre lignende modeller? Ønsker en gitar med HSS mikrofonkonfigurasjon, uten Floyd og 25.5" mensur... :)

Lenke til kommentar

Btw, ser det selges en Cort G260 på Gitarhuset til 1999 kroner. Jeg sjekket brua på gitaren, en Wilkinson VS50II. Selve brua er priset til tusenlappen på Gitarist.no.

 

Er det slik å forstå at denne gitaren er et kupp? Prisen kan jo omtrent forsvare mekanikk og pickups, den har jo tross alt Duncan Designed pickups og denne brua.

 

Lenke til kommentar

Heisann, skal kjøpe meg en ny gitar nå snart og kommet frem til at jeg skal ha enten Jackson DKMG eller Edwards-AL-128. Er veldig usikker på hvem jeg burde velge. Er det noen som har noen innvendinger, eller tips i rundt hvilken gitar jeg skal velge?(Skal brukes til metal for det meste)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Såvidt jeg har forstått så er det i stor grad treverket og halsen. Super Swede har Fender-type-hals, mens Swede har mer klassisk LP-type-hals. Prøv begge og finn ut hvilken du liker best.

Lenke til kommentar

Tja, mellom 3-5K ca. Spiller mye metall, men også fine, rolige sanger som går akkustisk og jeg kan gjerne kjøpe brukt om den er i grei nok stand.

 

Roland cube 80xl?

Hva var det du ikke likte med cuben? den er jo veldig allsidig. Kjempefin til metal også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...