Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

En Vox Tone Bender (eller Sola Sound av samme generasjon) gjør susen. Nå er originalen gått hen til de evige jaktmarker (andre har siden overtatt varemerket og brukt det til litt ymse pedaler tror jeg), men det finnes bra kloner om man søker litt. Til og med et par originale pedaler på eBay: Link

 

Merk at Tone Bender ble utviklet over flere år før den modellen som Gurley antagelig brukte. Og som sagt etterpå. Det er ikke alt som heter Tone Bender som lar deg spille Summertime med samme lyden. (Og hvor skal du finne stemmen, mann...? :cool: )

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har veldig lyst på en RC-2?

Fikk en til jul, men jeg har kun brukt den et par ganger. Så jeg ringte Sound1, og der fikk jeg beskjed at de kan ta den tilbake for halv pris.. -.-"

Edit: Har jeg lov til å spørre om det? Tenker ang. den kjøp og salg på forumet regelen.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har veldig lyst på en RC-2?

Fikk en til jul, men jeg har kun brukt den et par ganger. Så jeg ringte Sound1, og der fikk jeg beskjed at de kan ta den tilbake for halv pris.. -.-"

Edit: Har jeg lov til å spørre om det? Tenker ang. den kjøp og salg på forumet regelen.

Dersom du trengte å gi den bort gratis så er det greit. ;)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Imerslund ligger vel på siste hjørne i Storgata før Hausmannsgate? Ikkje lange gåturen om du er på Myhrbraaten, som ligger nokså sentralt:) Bur i samme kvartal som Imerslund, så I should know. Kan jo fortsette over til Grunerløkka, så ligger 4sound der. Er eit og anna på sørsida av Karl-Johan også.

Lenke til kommentar

Imerslund ligger vel på siste hjørne i Storgata før Hausmannsgate? Ikkje lange gåturen om du er på Myhrbraaten, som ligger nokså sentralt:) Bur i samme kvartal som Imerslund, så I should know. Kan jo fortsette over til Grunerløkka, så ligger 4sound der. Er eit og anna på sørsida av Karl-Johan også.

Ligger nå rett over brua, er egentlig ikke helt sikker på geografien i oslo, så blir litt ca-regning for min del :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...