tom waits for alice Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 En Vox Tone Bender (eller Sola Sound av samme generasjon) gjør susen. Nå er originalen gått hen til de evige jaktmarker (andre har siden overtatt varemerket og brukt det til litt ymse pedaler tror jeg), men det finnes bra kloner om man søker litt. Til og med et par originale pedaler på eBay: Link Merk at Tone Bender ble utviklet over flere år før den modellen som Gurley antagelig brukte. Og som sagt etterpå. Det er ikke alt som heter Tone Bender som lar deg spille Summertime med samme lyden. (Og hvor skal du finne stemmen, mann...? ) Geir Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Til dere som bruker PodFarm. Går det ann å hotkey'e presets? Holder på med en sang som man må bytte om acoustic og distortion minst 3 ganger i sangen. Og det blir så dårlig flyt med å måtte bruke musa og trykke på enter for å bytte preset. Har ikke penger til å kjøpe pedal til Podfarm heller.. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har veldig lyst på en RC-2? Fikk en til jul, men jeg har kun brukt den et par ganger. Så jeg ringte Sound1, og der fikk jeg beskjed at de kan ta den tilbake for halv pris.. -.-" Edit: Har jeg lov til å spørre om det? Tenker ang. den kjøp og salg på forumet regelen. Endret 15. februar 2011 av DevilFish Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Explorer/Gibson-USA/Explorer-Vampire-Blood-Moon.aspx Ohla la! Synd at de markedsfører den med Twilight tendenser. Frister ille å oppgradere min Epiphone Explorer med denne. Begrenset opplag, 8500kr på 4sound.no Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har veldig lyst på en RC-2? Fikk en til jul, men jeg har kun brukt den et par ganger. Så jeg ringte Sound1, og der fikk jeg beskjed at de kan ta den tilbake for halv pris.. -.-" Edit: Har jeg lov til å spørre om det? Tenker ang. den kjøp og salg på forumet regelen. Dersom du trengte å gi den bort gratis så er det greit. Geir Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Dersom du trengte å gi den bort gratis så er det greit. Det var ikke helt planen, hehe. Ganske OT, men er det lov å si f.eks. jeg har en sånn en, kontakt meg hvis du er interresert? Tror jeg har funnet yndlings fuzzen min; Keeley Fuzz Head. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ganske OT, men er det lov å si f.eks. jeg har en sånn en, kontakt meg hvis du er interresert? Strengt tatt: Nei. Kjøp og salg er forbudt i forumtråder. Derimot så kan man hvis noen spør etter noe ("Noen som vet hvor man kan få tak i en...") kontakte dem på PM, så lenge man tar nei for et svar. Men ikke ubedt, og ikke i tråder. Geir Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fins det noen store gitarbutikker i oslo-området hvor du kan prøvd en del ulikt utsyr? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Imerslund, Riff, Myhrbraaten.. Den som ligger like ved riff Er endel, ja Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ligger de i sentrum, ved karl johan? Er veldig lite kjent i oslo. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ligger de i sentrum, ved karl johan? Er veldig lite kjent i oslo. Er vel ikke verre enn å slå det opp på gule sider. Såvidt jeg husker er Riff og Myhrbraaten i ganske umiddelbar nærhet, mens Imerslund ligger over på Grønland(5-10 min fra Karl Johan) Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Imerslund ligger vel på siste hjørne i Storgata før Hausmannsgate? Ikkje lange gåturen om du er på Myhrbraaten, som ligger nokså sentralt:) Bur i samme kvartal som Imerslund, så I should know. Kan jo fortsette over til Grunerløkka, så ligger 4sound der. Er eit og anna på sørsida av Karl-Johan også. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Imerslund ligger vel på siste hjørne i Storgata før Hausmannsgate? Ikkje lange gåturen om du er på Myhrbraaten, som ligger nokså sentralt:) Bur i samme kvartal som Imerslund, så I should know. Kan jo fortsette over til Grunerløkka, så ligger 4sound der. Er eit og anna på sørsida av Karl-Johan også. Ligger nå rett over brua, er egentlig ikke helt sikker på geografien i oslo, så blir litt ca-regning for min del Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen som har noen tips for hvordan jeg kan bli bedre med høyrehånda? ( ) Prøvd å lære meg noen slayer-riff. Farta er ikke problemet, det er at de bruker mye "gallopering". Noen som veit hvordan jeg kan bli bedre på det? Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Repetere repetere Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Start i lavt tempo og bygg deg oppover. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Slik jeg lærte meg i Dovregubbens hall Sagte men sikkert fortere og fortere og fortere Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hater plassen her >< Har to gitarsjapper i nærleiken, og begge suger!! Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hater plassen her >< Har to gitarsjapper i nærleiken, og begge suger!! Suger? Om det er noe spesielt du er ute etter så pleier de å ta det inn for deg. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hater plassen her >< Har to gitarsjapper i nærleiken, og begge suger!! Suger? Om det er noe spesielt du er ute etter så pleier de å ta det inn for deg. Bruker som regel gitarsjapper for å sjekke etter om gitarer er gode å spille på osv. De skaffer ikke inn en gitar om de ikke får en garanti på at jeg kjøper gitaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå