Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Sitter og titter litt på gamle bilder, og kom over noen av en Telecaster som var til salgs på eBay men som jeg ikke bød på, og angret senere. Det var en modell som Fender spesiallaget for Brooks Mays musikkbutikk-kjeden i USA. Den har kroppen fra en '62 reissue, bare med flammelønn foran og bak. Og så har den halsen fra en '52 reissue. Vakkert!

BrooksMaysSmall.JPG

BrooksMays3.JPG

BrooksMays2.jpg

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye koster en sånn koffert egentlig? en litt stor en, har en explorer som jeg ville ha noe å bære den i. Får den ikke opp i baggen min :p

Haha, sikkert den minst praktiske modellen jeg kan navnet på sånn sett :p

Men bag/ryggsekk er veldig praktisk hvis du skal gå masse, det blir fort slitsomt å gå rundt å bære en sånn i hendene.

Lenke til kommentar
Mye koster en sånn koffert egentlig? en litt stor en, har en explorer som jeg ville ha noe å bære den i. Får den ikke opp i baggen min :p

En slik koffert koster vel rundt tusenlappen og oppover..

Men er enig med surbz00r, kjøp heller en gigbag, har bla sett en warwick-bag til explorer til 850kr.

Lenke til kommentar

Altså, selv har jeg både hardcase og gigbag. Hardcase bruker jeg når jeg skal på ferie/langtur og skal ha med gitaren, eller hvis jeg skal kjøre et sted og omtrent ikke gå og bære den i det hele tatt, gigbag bruker jeg når jeg skal på gitarøving i byen, da er det endel gåing, noe jeg ikke hadde giddet med hardcase i hendene.

Lenke til kommentar

Sukk!

Da har jeg satt inn en bråte med annonser på Finn for å slanke samlingen :( og rydde plass til nytt. :cool:

Ut går min Mesa Nomad med kabinett, Min Custom Shop Albert Collins Tele og en 90s Thinline. Selger også en original '54 Esquire hals, men den er det vel ikke noe stort marked for her i Norge, så jeg får vurdere eBay for den.

På ønskelisten nå står en Mesa Lonestar Special, opptaksutstyr til PC'en som skal erstatte min AW16G, og en Minimoog Voyager. Og selvfølgelig en ny strat.

Og nei, det regnestykket går ikke opp, så jeg får begynne å spare... ;)

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...