tom waits for alice Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Sitter og titter litt på gamle bilder, og kom over noen av en Telecaster som var til salgs på eBay men som jeg ikke bød på, og angret senere. Det var en modell som Fender spesiallaget for Brooks Mays musikkbutikk-kjeden i USA. Den har kroppen fra en '62 reissue, bare med flammelønn foran og bak. Og så har den halsen fra en '52 reissue. Vakkert! Geir Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mye koster en sånn koffert egentlig? en litt stor en, har en explorer som jeg ville ha noe å bære den i. Får den ikke opp i baggen min Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mye koster en sånn koffert egentlig? en litt stor en, har en explorer som jeg ville ha noe å bære den i. Får den ikke opp i baggen min Haha, sikkert den minst praktiske modellen jeg kan navnet på sånn sett Men bag/ryggsekk er veldig praktisk hvis du skal gå masse, det blir fort slitsomt å gå rundt å bære en sånn i hendene. Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mye koster en sånn koffert egentlig? en litt stor en, har en explorer som jeg ville ha noe å bære den i. Får den ikke opp i baggen min En slik koffert koster vel rundt tusenlappen og oppover.. Men er enig med surbz00r, kjøp heller en gigbag, har bla sett en warwick-bag til explorer til 850kr. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) å fysh den var grell! (helt til høyre) Bildet funka ikke så edit: den siden var vrien. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DN Endret 30. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Altså, selv har jeg både hardcase og gigbag. Hardcase bruker jeg når jeg skal på ferie/langtur og skal ha med gitaren, eller hvis jeg skal kjøre et sted og omtrent ikke gå og bære den i det hele tatt, gigbag bruker jeg når jeg skal på gitarøving i byen, da er det endel gåing, noe jeg ikke hadde giddet med hardcase i hendene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er denne postet her før ? http://www.ownagevideos.com/page.php?id=510 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er denne postet her før ? http://www.ownagevideos.com/page.php?id=510 Nice! Hvilken sang er det han spiller? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er denne postet her før ? http://www.ownagevideos.com/page.php?id=510 Nice! Hvilken sang er det han spiller? sangen heter Canon Rock Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I min jakt på pickup'er fant jeg ikke mindre enn to sett med Joe Bardens på eBay denne uken. Slengte inn et bud på dette settet: Men det var en som ville ha det mer en meg, så jeg tapte budrunden. Ja ja, det kommer vel flere sjanser... Det andre settet gikk på "Buy It Now" for en del mer penger enn jeg var villig til å legge ut... Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dægern, eg har lyst på ei plekterplate i rustfritt stål til RG-en min. Om nokon finn noko slikt her i landet så skrik for all del ut. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Norge vet jeg ikke i farten. Kan du leve med England? Guitar Accessories all in high quality stainless steel Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er akkurat der eg har fått det ifra, men for et styr det er å betale når ein ikkje har paypal. =/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Harrygitaren fra hælvette for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dægern, eg har lyst på ei plekterplate i rustfritt stål til RG-en min. Om nokon finn noko slikt her i landet så skrik for all del ut. Hvordan kan man få plekterbrett på en rg, når den originalt ikke har et brett? Modder du d bare på eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skru det på. Som på ein kva som helst slags anna gitar. Akkurat det samme om den har fra før eller ikkje. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sukk! Da har jeg satt inn en bråte med annonser på Finn for å slanke samlingen og rydde plass til nytt. Ut går min Mesa Nomad med kabinett, Min Custom Shop Albert Collins Tele og en 90s Thinline. Selger også en original '54 Esquire hals, men den er det vel ikke noe stort marked for her i Norge, så jeg får vurdere eBay for den. På ønskelisten nå står en Mesa Lonestar Special, opptaksutstyr til PC'en som skal erstatte min AW16G, og en Minimoog Voyager. Og selvfølgelig en ny strat. Og nei, det regnestykket går ikke opp, så jeg får begynne å spare... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Mer snacks fra "ting jeg har funnet på nettet"-arkivet: Er ikke dette en vakker sak? Hvite Marshall ser du ikke ofte. Geir Endret 4. oktober 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Pent ja...! Husker de BLÅ jubileumsutgavene som kom på 90-tallet, ikke fullt så stilig det da.... T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå