Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre?

det er compresser, distortion, /chorus/og slikt, delay/reversed delay. også er det wah og mye slikt. men det er på ME-75

Lenke til kommentar

Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre?

 

Den har det aller meste en skulle trenge. Eneste er at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i i begynnelsen. Et pluss er at det er veldig lett å skifte mellom volumpedal og wah. Er ikke sikker på hva du mener med channelswitch.

Lenke til kommentar

Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre?

 

Den har det aller meste en skulle trenge. Eneste er at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i i begynnelsen. Et pluss er at det er veldig lett å skifte mellom volumpedal og wah. Er ikke sikker på hva du mener med channelswitch.

 

Altså, channelswitch, sånn som bytter kanal på forsterern. Som f.eks mellom drive og clean.

Lenke til kommentar

Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre?

 

Den har det aller meste en skulle trenge. Eneste er at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i i begynnelsen. Et pluss er at det er veldig lett å skifte mellom volumpedal og wah. Er ikke sikker på hva du mener med channelswitch.

 

Altså, channelswitch, sånn som bytter kanal på forsterern. Som f.eks mellom drive og clean.

på mine fungerer alle pedalene som channelswitch. det er noen knapper som du bruker til og sette til mode. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. det er lettere når du har effektbrettet i hånden, og bruksanvisningen i den andre :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...