Leo_Khenir Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Personlig mener jeg Limp Bizkit sin er bedre en orginalen av The Who. .....NEI! :realmad: :wallbash: :realmad: :realmad: +1. 1 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva heter disse Powerchordsa som er "splittet", uten Perfect fifth? Like: |-------| |-------| |-9-9-9-| |-------| |-7-7-7-| |-------| Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ^oktaver? Men jeg har sett litt på Boss ME-25. Noen som vet om dette er noe? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ^oktaver? Du spiller jo i teorien bare en tone (E) i 2 forskjellige oktaver? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ^oktaver? Men jeg har sett litt på Boss ME-25. Noen som vet om dette er noe? har en boss ME-75 som jeg kansje skal selge til nesten den samme prisen som ME-25. boss ME-75 har fler effekter enn ME-25. har ikke prøvd ME-25 men min er vertfall veldig god. bruker den ofte. og den har alt du trenger Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ok Bestillte sånn 1 minutt før du postet anyways Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 lest en del reviews/sett klipp med den og ser ganske lovende ut. så tror ikke jeg trenger mer hjelp foreløbig Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre? det er compresser, distortion, /chorus/og slikt, delay/reversed delay. også er det wah og mye slikt. men det er på ME-75 Lenke til kommentar
Defo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre? Den har det aller meste en skulle trenge. Eneste er at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i i begynnelsen. Et pluss er at det er veldig lett å skifte mellom volumpedal og wah. Er ikke sikker på hva du mener med channelswitch. Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ^oktaver? Men jeg har sett litt på Boss ME-25. Noen som vet om dette er noe? Skaff deg heller BOSS GT når du skal ha multiprossessor. Selv foretrekker jeg GT6 over 8 og 10. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre? Den har det aller meste en skulle trenge. Eneste er at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i i begynnelsen. Et pluss er at det er veldig lett å skifte mellom volumpedal og wah. Er ikke sikker på hva du mener med channelswitch. Altså, channelswitch, sånn som bytter kanal på forsterern. Som f.eks mellom drive og clean. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis dere skal ha wah, Crybaby! Den er så frikkin rå! Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Æh, orker ikke lese mye nå. NoNamesLeft, kan du si om den er bra? Trenger en sånn, men jeg lurer på hva slags pedaler det er? Er det wah og channelswitch? Hva er de to andre? Den har det aller meste en skulle trenge. Eneste er at den kan være litt vanskelig å sette seg inn i i begynnelsen. Et pluss er at det er veldig lett å skifte mellom volumpedal og wah. Er ikke sikker på hva du mener med channelswitch. Altså, channelswitch, sånn som bytter kanal på forsterern. Som f.eks mellom drive og clean. på mine fungerer alle pedalene som channelswitch. det er noen knapper som du bruker til og sette til mode. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. det er lettere når du har effektbrettet i hånden, og bruksanvisningen i den andre Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2-qwf19ciNw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.bt.no/bergenpuls/Jeff-Beck-til-Bergen-1234141.html Lenke til kommentar
Defo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Leter etter en billig men god enkel klassisk gitar og har funnet fram til Yamaha C40 og Morgan CG-10 som to gode alternativer. Men hvilken skal jeg velge? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvis de koster ca det samme så tar du den du liker best Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har sykt lyst til å lage gitar. Har noen prøvd det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har sykt lyst til å lage gitar. Har noen prøvd det? Har prøvd dette: Kult nok, men litt begrenset hva man kan spille, kanskje Utover det har jeg ingen erfaring med å lage gitar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå