Slompefisk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skal passe fint det. Meg bekjent er Jackson V'er og ESP/LTD V'er ganske like. Mulig det er noe størrelsesforskjell. (Men hvorfor i hule slår du ikke til på tilbudet om Coffin Case til kr 1,- på gitarkjøp over kr 4495?) Kan jo gjøre det i tilegg, 1 krone er jo i stort Men har fortsatt lyst på på en bag istede for koffert Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ser den. Koffert er fint for transport over lengre avstander, men til/fra øving er det nok bedre med en bag, det er sant. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hatt dean from hell snart 2 år nå. Og har lyst til å bytte ut med en litt lettere og mindre gitar, som kan fraktes i bag. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) noen forslag på hvordan unngå smerter i skuldre når man står timesvis å spiller gitar? Og jeg ser etter noen råe soloer å lære. Egentlig hva som helst minus det tyngste Endret 11. januar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dette er en ESP Explorer Synes det blir alt for mye dilldall, den orginale gibson-formen banker esp ned i støvlene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 noen forslag på hvordan unngå smerter i skuldre når man står timesvis å spiller gitar? Og jeg ser etter noen råe soloer å lære. Egentlig hva som helst minus det tyngste Henger meg på her. Gitaren min er laget av stein, blir veldig tungt etterhvert Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 noen forslag på hvordan unngå smerter i skuldre når man står timesvis å spiller gitar? Og jeg ser etter noen råe soloer å lære. Egentlig hva som helst minus det tyngste Henger meg på her. Gitaren min er laget av stein, blir veldig tungt etterhvert hvorfor har du en gitar laget av stein? jeg synes tre er best. men smaken er som baken, den er delt. noen liker stein og noen tre Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Gitar-tråd ... ??? Det må da hete gitar-streng vel ;o) Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Gitar-tråd ... ??? Det må da hete gitar-streng vel ;o) Nei, ikke sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En liten gitarvits: Hørt om gutten som ikke fikk lov til å spille gitar fordi faren var streng? http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du gjør det feil. En liten gitarvits: Hørt om gutten som ikke fikk lov til å spille gitar fordi faren var streng? sånn. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Hva, trommer i gitartråden? Tsk, tsk. Jeg for min del sikler på en sånn for tiden: Also, er en EMG-81-X humbucker noe særlig? Vurderer å bytte ut pickupen på den BC Richen jeg allerede har (et par sider tilbake er det et bilde). Also2: Har noen erfaring med gitarstativer for flere gitarer? Trenger et sånt, vurderer koffert eventuelt "juletre". Hvis noen ikke vet hva jeg mener med juletre eller koffert, sjekk spoiler. Endret 14. januar 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Hva, trommer i gitartråden? Tsk, tsk. Jeg for min del spytter på en sånn for tiden: (mye bedre nå?) Endret 14. januar 2011 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg og Saul "Slash" Hudson ler av deg. Han prøver til å med og gi deg finger'n. (ja, det er verdens dårligste argument i diskusjoner om gitarer er fete eller ikke) Endret 14. januar 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Til fyren som ville ha instrumentaler som minner om Cliffs of Dover og slikt, hør på Steve Vais Tender Surrender. Fantastisk! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Til fyren som ville ha instrumentaler som minner om Cliffs of Dover og slikt, hør på Steve Vais Tender Surrender. Fantastisk! Den jeg tenkte på å Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva med kongen av instrumentalrock Joe Satriani? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeff Beck er kongen av instrumentalrock, basta bom. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 This Will Destroy You er kongen av instrumentalrock. Bombasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå