TheSoapmaker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 BC Rich liker jeg ikke i det hele tatt.... Dette er gitar De derre dime-gitarene er så latterlige at selv jeg, som ambisiøs selvhater, ler av dere og vet at alle som eier en er, eller var, dårlige mennesker. Kan du fortelle meg hva du mener med "dårlig menneske"? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den her er så, ja.. nydelig! Denne er heller ikke så værst. And of course, the Black Beauty. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dere er alle syke. Og når vi først er inne på syke ting: Clickey Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kall meg gjerne en krakk, evt rull meg i lake og kall meg dill, men jeg har aldri likt Strat-former med den type lokk. Stratocaster skal være ensfarget/sunburst til nød, med hvitt plekterbrett. Andre farger/komboer er ikke lov. 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kall meg gjerne en krakk, evt rull meg i lake og kall meg dill, men jeg har aldri likt Strat-former med den type lokk. Stratocaster skal være ensfarget/sunburst til nød, med hvitt plekterbrett. Andre farger/komboer er ikke lov. Kom til larvik så jeg kan rulle deg i lake, da! Krakk! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg skal vel strengt tatt bare holde kjeft, med denne på veggen: Hvis noen ser dårlig, er det en BC Rich Mockingbird med custom graphix, og hele EN pickup (Humbucker) og ingen tone, kun volumkontroll. Keep It Simple Stupid for beginners. Endret 4. januar 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) noen som vet hvilken sang han her spiller fra 26-55? vil lære meg!!! http://www.youtube.com/watch?v=xdtknZ2Eoz4 han er drit god å spille! Endret 4. januar 2011 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 3rl3nd: Det er James Brown - Cold Sweat Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 3rl3nd: Det er James Brown - Cold Sweat takk. jeg skal lære meg den nå Jazzmaster er nydelig! har tenkt og skaffe meg en jazzmaster eller jaguar Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Deilig å kjenne at man har fremgang i gitar-skills. No shit! Er sånn for meg hver vinter. Jeg øver aldri noe mer, men allikavel så er det sånn. Hahah! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er deilig å kjenne det at du mestrer sanger du ikke hadde sjans på for ett års tid siden Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er vel ikke noen som har erfaring med å bestille Agile gitarer fra rondomusic.com? Vurderer sterkt en 7strenger derfra, blir jo ikke mer enn ~5-6k for en rimelig god gitar, inkl frakt og toll, men man har ikke garanti når man bestiller til noe annet enn USA der. Hvor mye skade kan man pådra en pakke? Gitaren ligger jo innpakket i en hardcase som igjen er innpakket? Burde vel ikke være noen problemer? Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vet noen om noen tøffe gitar intrumental sanger, ala. Electric Gypsy, Cliffs of Dover? Digger sånn musikk metallica - orion metallica - call of ktulu knallfete instrumentaler! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 De derre dime-gitarene er så latterlige at selv jeg, som ambisiøs selvhater, ler av dere og vet at alle som eier en er, eller var, dårlige mennesker. Unger da. Jeg får si som jeg har sagt før: Det fine med gitartråden (og denne kategorien generelt) er at den har vært nesten fri for fanboys. Sånn kan det fortsatt være synes jeg. Geir 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vet noen om noen tøffe gitar intrumental sanger, ala. Electric Gypsy, Cliffs of Dover? Digger sånn musikk metallica - orion metallica - call of ktulu knallfete instrumentaler! Awesome instrumentaler. Hør gjerne på In Flames - Man Made God Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vet noen om noen tøffe gitar intrumental sanger, ala. Electric Gypsy, Cliffs of Dover? Digger sånn musikk metallica - orion metallica - call of ktulu knallfete instrumentaler! Awesome instrumentaler. Hør gjerne på In Flames - Man Made God Hva som helst av Steve Vai? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vet noen om noen tøffe gitar intrumental sanger, ala. Electric Gypsy, Cliffs of Dover? Digger sånn musikk metallica - orion metallica - call of ktulu knallfete instrumentaler! Awesome instrumentaler. Hør gjerne på In Flames - Man Made God Hva som helst av Steve Vai? Eller Joe Satriani? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå