Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger et pedalbrett med ulike funksjoner. De funksjonene som er et must er Wah Wah og Loop. Delay kunne også vært kjekt.

Noen som har noen forslag til hva jeg kunne kjøpt?

jeg har en Boss me-70 multieffekt og jeg er veldig fornøyd. den kostet rundt 2500kr. men om du synes det er for dyrt så finnes det jo me-50, me-25 osv, alle har Wah. men jeg er usikker på om alle har loop. men me-70 har vertfall loop :thumbup:

har faktisk tenkt til og selge det. på grunn av jeg vil oppgradere til rør-pedaler.

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp byttet den nederste gitarstrengen(E-den lyseste), jeg har nylonstreger. MEn når jeg skal stemme gitaren min( har en stemmemaskin) så står det at E-strengen er en B-streng(den nest lyseste) og jeg tørr ikke å skru frdi jeg vil ikke at strengen skal ryke på nytt, hvis jeg stemmer "feil vei".

Noen som kan hjelpe meg ? :D

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp byttet den nederste gitarstrengen(E-den lyseste), jeg har nylonstreger. MEn når jeg skal stemme gitaren min( har en stemmemaskin) så står det at E-strengen er en B-streng(den nest lyseste) og jeg tørr ikke å skru frdi jeg vil ikke at strengen skal ryke på nytt, hvis jeg stemmer "feil vei".

Du må bare skru til den kommer til E

Lenke til kommentar

Men må jeg skru stregen mørkere eller lysere? :p (er ikke så god på stemming...)

Lenke til kommentar

Men må jeg skru stregen mørkere eller lysere? :p (er ikke så god på stemming...)

du skal skru strengen lysere..

Lenke til kommentar

snart konsert igjen, og det har samlet seg en del støv på gitaren :ohmy:

Vil det funke med en swiffer elns? (livredd for finishen) :D

Mikrofiberklut skal vel gjøre susen :)

har hørt at det ikke er helt bra... :blush:

Men jeg er ikke sikker :p

nvm. Ser at det skal funke ganske bra ;)

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...