MarqsK Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 @Nilsi_tl: Har tenkt å ønske meg det til jul, så rundt 1K-1,5K kanskje. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg trenger et pedalbrett med ulike funksjoner. De funksjonene som er et must er Wah Wah og Loop. Delay kunne også vært kjekt. Noen som har noen forslag til hva jeg kunne kjøpt? jeg har en Boss me-70 multieffekt og jeg er veldig fornøyd. den kostet rundt 2500kr. men om du synes det er for dyrt så finnes det jo me-50, me-25 osv, alle har Wah. men jeg er usikker på om alle har loop. men me-70 har vertfall loop har faktisk tenkt til og selge det. på grunn av jeg vil oppgradere til rør-pedaler. Endret 5. desember 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk Baritone-gitaren idag! Spilte inn noe greier istad: http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=1124347&content=music Øverste klipp! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kjøpte Boss RC-2 og Dunlop Crybaby GCB-85 som julegaver til meg selv i dag 1 Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har nettopp byttet den nederste gitarstrengen(E-den lyseste), jeg har nylonstreger. MEn når jeg skal stemme gitaren min( har en stemmemaskin) så står det at E-strengen er en B-streng(den nest lyseste) og jeg tørr ikke å skru frdi jeg vil ikke at strengen skal ryke på nytt, hvis jeg stemmer "feil vei". Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har nettopp byttet den nederste gitarstrengen(E-den lyseste), jeg har nylonstreger. MEn når jeg skal stemme gitaren min( har en stemmemaskin) så står det at E-strengen er en B-streng(den nest lyseste) og jeg tørr ikke å skru frdi jeg vil ikke at strengen skal ryke på nytt, hvis jeg stemmer "feil vei". Noen som kan hjelpe meg ? Du må bare skru til den kommer til E Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har nettopp byttet den nederste gitarstrengen(E-den lyseste), jeg har nylonstreger. MEn når jeg skal stemme gitaren min( har en stemmemaskin) så står det at E-strengen er en B-streng(den nest lyseste) og jeg tørr ikke å skru frdi jeg vil ikke at strengen skal ryke på nytt, hvis jeg stemmer "feil vei". Noen som kan hjelpe meg ? Du må bare skru til den kommer til E Men må jeg skru stregen mørkere eller lysere? (er ikke så god på stemming...) Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 For å stemme den lyse E-strengen, kan du slå an B-strengen på femte bånd og sammenligne. Disse skal da klinge likt. Hvis du er usikker, kan du høre riktig tone her: http://www.chordbook...guitartuner.php 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 For å stemme den lyse E-strengen, kan du slå an H-strengen på femte bånd og sammenligne. Disse skal da klinge likt. Hvis du er usikker, kan du høre riktig tone her: http://www.chordbook...guitartuner.php Fixed Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det heter B. At B liksom skal hete H er det dummeste jeg vet om. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det heter B. At B liksom skal hete H er det dummeste jeg vet om. det er ABC ikke AHC Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har nettopp byttet den nederste gitarstrengen(E-den lyseste), jeg har nylonstreger. MEn når jeg skal stemme gitaren min( har en stemmemaskin) så står det at E-strengen er en B-streng(den nest lyseste) og jeg tørr ikke å skru frdi jeg vil ikke at strengen skal ryke på nytt, hvis jeg stemmer "feil vei". Noen som kan hjelpe meg ? Du må bare skru til den kommer til E Men må jeg skru stregen mørkere eller lysere? (er ikke så god på stemming...) du skal skru strengen lysere.. Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har en Morgan W 107 CE akustisk gitar og tenkte å skaffe meg en forsterker til denne rundt juletider. Må man ha en spesiell type forsterkere til akustiske gitarer? Og har dere noen forslag til noen bra? Har også sett på pick up, men usikker på hva dette er, http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=2647 vil jeg trenge dette? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vet noen om hvordan man kan automatisk arrangere tabs i guitarpro? Slik at det blir fra denne: Til denne: Har prøvd Automatic Finger Positioning (Det gjorde det værre rett og slett ) Men funket ikke. Jeg vet at den låta ikke spilles sånn, så kjipt om jeg måtte re-tabbe hele greia. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 vet du kan ta noen alt/ctrl/shift og arrowup/arrowdown/pg up/pgdown for å sette tonen oktaven høyere på neste streng etcetc. husker ikke hvordan det var... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 snart konsert igjen, og det har samlet seg en del støv på gitaren Vil det funke med en swiffer elns? (livredd for finishen) Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 snart konsert igjen, og det har samlet seg en del støv på gitaren Vil det funke med en swiffer elns? (livredd for finishen) Mikrofiberklut skal vel gjøre susen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) snart konsert igjen, og det har samlet seg en del støv på gitaren Vil det funke med en swiffer elns? (livredd for finishen) Mikrofiberklut skal vel gjøre susen har hørt at det ikke er helt bra... Men jeg er ikke sikker nvm. Ser at det skal funke ganske bra Endret 16. desember 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tror du skal være mer redd for å spille på den. Jeg har tilogmed fått riper på min, så jeg har vurdert å spille med silkehansker. Er så dritt med riper. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror du skal være mer redd for å spille på den. Jeg har tilogmed fått riper på min, så jeg har vurdert å spille med silkehansker. Er så dritt med riper. riper og andre småskader er jo bare "bra"! Det gir et personlig preg på gitaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå