Villmink Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det forresten noen med nikkel allergi her som har noen mening om hvilke nikkelfrie strenger som er best? Har testa GHS Super Steel, de låter bra til å begynne med men det varer ikke så lenge. Synes de mista den fine klangen etter bare noen timers spilling. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Noen som vet om noen fine sider med gratis video lessons? Lyst til å lære noe nytt Ultimate-guitar.com se nederst til venstre . Noen som har erfaring (på en eller annen måte..) med denne marshall forsterkeren? Det jeg egentlig lurer mest på er om man kan bruke den til å forsterke to gitarer? Altså, koble inn to gitarer (via 2 forforsterkere selvfølgelig) og sende det videre til to høytalerkabinetter? Endret 22. september 2005 av andesam Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vet noen om en stor og god bok med mange populære sanger i forskjellige sjangre ( først og fremst rock / pop / blues )? Bør være "fullversjon" av tabs, noter og akkorder. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå har selgeren tegnet inn en strat, men hadde ikke denne bookmatch'en vært knall å lage en V-gitar av? Geir Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hehe man kan se for seg en v-gitar der ja. V-formen ser ut som flammer eller noe, hadde vært ganske heftig Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ...hehehe...ser ut som en mannekropp med genitalia og alt. T'Weed Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ...hehehe...ser ut som en mannekropp med genitalia og alt. T'Weed Jeg skulle visst sensurert bilder før jeg postet det... Geir Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kort spørsmål: Er en Epiphone Les Paul Standard Plus verd 5000kr, brukt? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal vi tro denne siden: Link til Tabs musikk, så kan du få den splitter ny for 4 836 kroner, så da er vel svaret nei. Med forbehold om at den ikke er en "Plus", og jeg ikke vet hva det gjør for en forskjell... Geir Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kort spørsmål: Er en Epiphone Les Paul Standard Plus verd 5000kr, brukt? Nei. Om man bruker litt tid kan man få en original Les Paul til den prisen. T'Weed Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Noen som vet hva slags gitar John Petrucci bruker? Finner det ikke noe sted jeg... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Noen som vet hva slags gitar John Petrucci bruker? Finner det ikke noe sted jeg... Noe slikt: http://www.guitar.com.au/guitars/electric/...ohnPetrucci.htm Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Noen som vet hva slags gitar John Petrucci bruker? Finner det ikke noe sted jeg... Noe slikt: http://www.guitar.com.au/guitars/electric/...ohnPetrucci.htm Thx Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kort spørsmål: Er en Epiphone Les Paul Standard Plus verd 5000kr, brukt? Nei. Om man bruker litt tid kan man få en original Les Paul til den prisen. T'Weed Jeg prøver å få 5000 for min Epiphone, kostet meg 7000 ny da... (og det var på tilbud) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg prøver å få 5000 for min Epiphone, kostet meg 7000 ny da... (og det var på tilbud) var det en epiphone les paul sandard plus..? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Noen som har noen erfaringer med Martin D28, har så sinnsykt lyst på den gitaren Endret 25. september 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Er det noen som har noen erfaringer med denne? Jackson DK2 Dinky Vurderer kjøp men prisen virker nesten litt for lav, $545,99 på Music123 Endret 26. september 2005 av Villmink Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Nye Jackson er lite å satse på. Dårlig treverk, dårlig håndverk og dårlig elektronikk Heller ikkje noko eksepsjonelt gode å spele på. Skal du ha ein gog Jackson må du til å spesialbestille, evt kjøpe ein fra før overtakinga til Fender, som sjølvsagt vert ein heil del dyrare. Endret 26. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ok, da styrer jeg nok unna. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men om du absolutt har veldig lyst på ein Jackson hadde eg nok tråla diverse bruktmarked etter ein forrigegenerasjons-gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå