Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk om å gjøre en stor sak ut av strenger på stock-gitarer.

Jeg gir meg aldri så lenge jeg tror jeg har rett : )

 

Prometherion: Ble den kjøpt ny slik at du kan reklamere på varen din?

 

Det er en Digitech Death Metal. Kjøpte på Intersalg.no

Nå er jeg ikke kjent med Digitech-pedaler, men tror de er någenlunde like Boss i konstruksjonen. Isåfall ville jeg ikke prøvd meg på det selv, da dette er heldigitale kretser og om du er litt brå med loddebolten risikerer du å ødelegge hele greia.

 

Send en epost eller ring butikken og hør hva de har å si om saken.

Lenke til kommentar

Koster vel 5-600 kroner for en ny en. Med mindre den er nesten helt ny og du kan få dem til å akseptere at det er en fabrikasjonsfeil og ikke du som har tråkket for hardt for ofte, tror jeg ikke det er verd å få den reparert, nei.

 

Hadde det problemet med et kamera, der USB-porten satt rett på kretskortet. Når den knakk var det ikke noe å reparere, alternativet var å bytte hele kortet, og det koster flere tusen kroner. Nå hadde jeg alt en ekstern kortleser, så det var ikke så nøye med det.

 

Tipper det er noe av det samme her. Skal den repareres så må de bestille nytt kort og skifte alt sammen, og med delekostnaden, frakt og arbeidspenger blir det neppe under 500 uansett.

 

Men har du garanti fremdeles kan du kanskje få en helt ny en i bytte...

 

Edit: Som alltid når det gjelder sånt: Det enkleste er å spørre der du kjøpte den. Vi andre kan bare synse om saken... :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hmm, maser fryktelig nå synst jeg, blir vel tredje eller fjerde gang jeg tar dette opp, men er det noen som vet om tabs til Peter Frampton - Off the Hook? Eller noen gitarguder her, som kan lytte litt på den, og tabulere det riffet hans? Jeg er såpass tonedøv at jeg har ikke mulighet til å lytte meg fram til slikt!

Lenke til kommentar
Har vurdert ny forsterker. Har sett på noen herlige små forsterkere fra Fender.

 

Den ene er en Vintage Modified, Champion 600.

Den andre er en vintage, en Champ fra 70 tallet.

 

Noen som har noen andre jeg burde sjekke ut i samme gate som disse?

Vox AC4TV. Kan veksle mellom 4 watt, 1 watt og 0.25 watt alt ettersom. Syns selv den låter kulere enn fender's champ 600. Koster rundt 2500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...