tom waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 It is only rock and roll, but I want that guitar! (Dave Gonzalez fra The Palladins, med sin Custom Shop Guild X550P signaturmodell) Geir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tøff gitar, men skulle helst sett den i en annen farge. Er ikke så glad i naturfininsh. Sveisen minner meg om at jeg må ha pompadour oftere. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Smak og behag det der. Jeg har en gammel Ibanez Artist akustisk i akkurat samme finish (kanskje litt blekere) og synes den er fin. Ellers er dette en kopi av hans originale 50-talls X550, og den var naturfarget også. De fantes den gangen også i sunburst, da het de X500. Det er ikke så sannsynlig at man klarer å få tak i en av disse, ryktene sier at det kanskje bare ble laget to... Derimot ble en modell kalt 500T satt i produksjon, men det er ikke helt samme gitaren. Kortere skala etc. Det er nok gitaren jeg ender opp med i praksis... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Her er "fattigmanns trøst": En reissue X-500T i sunburst. Hva synes dere: Løp og kjøp? Edit: De er ikke så helt vanlige disse heller. Ble bare laget noen få år fram til 2005 når Fender la ned hele produksjonen av Guild elektriske. Og brorparten av de som ble laget var med humbuckere og uten Bibgsby. Geir Endret 16. oktober 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Finnes det et gratis program som åpner guitarpro filer? Isåfall, hvilket? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 tuxguitar. Litt knotete men funker jævlig bra Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tux Guitar åpner alle guitar pro formatene og som en ekstra bonus åpner den også powertab, den støtte windows, linux, mac og freebsd. Men tror det var du som spurt som det samme for et par måneder tilbake og fikk ikke dette til å fungere... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har lært meg det vøttø Ole_marius . Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nah, tror ikke jeg har spurt om det før. Men takk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det var nok rettet mot meg . Var jeg som spurte for litt tilbake og ikke fikk det til å virke. Men live versjonen funker greit nok for meg. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Finnes det en strømforsyning som kan mate 3 og flere electro harmonix pedaler? F.eks. Small Stone, Small Clone og Big Muff? Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Finnes det en strømforsyning som kan mate 3 og flere electro harmonix pedaler? F.eks. Small Stone, Small Clone og Big Muff? Sålenge pedalene tar 9V så er de fleste strømforsyninger kompitable, pass bare på at du får rett kabel(EHX har vel minijack på strøm?) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Ja den er litt tricky, du må ha 9v adapter med positivt senter og 3+ 3,5mm jack. Har jeg dessverre aldri sett. Ampere trenger du ikke tenke på, disse pedalene tror jeg trekker mindre enn 10 mA /stk. Endret 16. oktober 2009 av apegryn Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Akkurat. Hvor får jeg tak i noe slikt da? Jeg er ikke typen som mekker en egen strømforsyning liksom, da betaler jeg heller litt ekstra for at noen gjør det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Akkurat. Hvor får jeg tak i noe slikt da? Jeg er ikke typen som mekker en egen strømforsyning liksom, da betaler jeg heller litt ekstra for at noen gjør det. Om du kun har tre pedaler vil jeg anbefale Cioks baby Da kan du selv velge hvilke ledninger du vil ha også(minijack, 2.1mm etc) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den var midt i blinken ja : ) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Perfekt! Da kan jeg kjøre min Line6 DL-4 der også da? Noen som vet om de har den på Riff i Oslo? Endret 16. oktober 2009 av Gakkakk Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 du kan ikke bruke DL-4 på den dessverre. Den bruker AC strøm : / Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Perfekt! Da kan jeg kjøre min Line6 DL-4 der også da? Noen som vet om de har den på Riff i Oslo? Vintagegitar er såvidt jeg vet eneste sjappa som har den i Norge.. Mulig Godlyd har den og.. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg bruker et vision sound som mater alle minde pedaler, men til line 6 dl4 pedalen må man kjøpe et eget adapter, dette fordi dl4 bruker 9AC. Jeg fikk til svar i en gitar butikk at et 9v dc funket, MEN dette tror jeg er grunnen til at mange folks dl45 slutter å virke, de kjøper et 9v dc! Jeg for min del kjøpte vision sound adapteret på ebay, det var inkludert overgang til minijack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå