Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smak og behag det der. Jeg har en gammel Ibanez Artist akustisk i akkurat samme finish (kanskje litt blekere) og synes den er fin. Ellers er dette en kopi av hans originale 50-talls X550, og den var naturfarget også. De fantes den gangen også i sunburst, da het de X500.

Det er ikke så sannsynlig at man klarer å få tak i en av disse, ryktene sier at det kanskje bare ble laget to...

Derimot ble en modell kalt 500T satt i produksjon, men det er ikke helt samme gitaren. Kortere skala etc. Det er nok gitaren jeg ender opp med i praksis...

Geir :)

Lenke til kommentar

Her er "fattigmanns trøst": En reissue X-500T i sunburst. Hva synes dere: Løp og kjøp?

post-52698-1255674006_thumb.png

Edit: De er ikke så helt vanlige disse heller. Ble bare laget noen få år fram til 2005 når Fender la ned hele produksjonen av Guild elektriske. Og brorparten av de som ble laget var med humbuckere og uten Bibgsby.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Finnes det en strømforsyning som kan mate 3 og flere electro harmonix pedaler? F.eks. Small Stone, Small Clone og Big Muff?

Sålenge pedalene tar 9V så er de fleste strømforsyninger kompitable, pass bare på at du får rett kabel(EHX har vel minijack på strøm?)

Lenke til kommentar

Jeg bruker et vision sound som mater alle minde pedaler, men til line 6 dl4 pedalen må man kjøpe et eget adapter, dette fordi dl4 bruker 9AC. Jeg fikk til svar i en gitar butikk at et 9v dc funket, MEN dette tror jeg er grunnen til at mange folks dl45 slutter å virke, de kjøper et 9v dc!

Jeg for min del kjøpte vision sound adapteret på ebay, det var inkludert overgang til minijack.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...