kaiern Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 http://www.riff.no/index.php?artikkelid=531 Fyfaen! Noen må dø. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 http://www.riff.no/index.php?artikkelid=531 Fyfaen! Noen må dø. er hu der no flink, da? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er hun verdig medlem av den klubben? Litt forskjell på hu og Angus Young vell? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hva er favorittgitarsoloene deres a gutta? Hører på Dream Theater - Another day nå, og synes den er så utrolig digg. personlige favoritter: Dream Theater - Another day Whitelion - little fighter Van Halen - Eruption (seff) Michael Jackson - Beat it (Van halen igjen ) Liker også et par tnt soloer veldig godt: TNT - Wisdom (sær låt, sær solo, låta er kjip, men soloen er rå ) TNT - End of the line TNT - Northern light Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sonata artctica - San Sebasitan Wig Wam - Erection Den siste der, egentlig begge, er ekstremt rå! Hvis noen som leser her har wig wam cd'en, men ikke hørt den låta, må høre på den med en gang. Sinnsyk hastighet på karen.. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 han er veldig bra ja. har ikke hørt låta, men skal prøve å få gjort det Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 hva er favorittgitarsoloene deres a gutta? Tja, Metallica - Unforgiven synes jeg er konge For ikke å snakke om den første soloen i Judas Priest - Painkiller Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Michael Jackson - Beat it (Van halen igjen ) Det virker som om Michael Jackson har en tendens til å bruke kjente gitarister i sangene sine. Slash har, så vidt jeg vet, spilt i blant annet Black & White ... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 storyen om soloen på Beat it er og forblir best da Det jeg har hørt er ihvertfall at han kom dit og tok det på noen av de første take'a og skulle ikke ha penger for det eller noe. Snakk om heldige Michael Jackson Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Sukk. Jeg skulle intenst ønske at jeg kunne få tak i et stykke flammet koa stort nok til å lage en strat av. Med konturene holder det ikke å lage et lokk. (Vil ikke ha flat topp, og vil ha flammer hele veien rundt.) Men det ser umulig ut, så jeg får vurdere flammet lønn istedet... Geir Endret 2. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) hva er favorittgitarsoloene deres a gutta? Ok, dette er små-cheesy, men soloen på Zuchero's Senza Una Donna er noe nært opp til den perfekte gitarsolo i mine ører. Så enkelt, men allikevel så smakfullt. Og nei, jeg er så avgjort ingen fan av den små-korpulente italieneren. Sånn ellers er det UTROLIG mye lekkert å finne hos Steely Dan. T'Weed Edit: leif Endret 3. september 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sukk. Jeg skulle intenst ønske at jeg kunne få tak i et stykke flammet koa stort nok til å lage en strat av. Med konturene holder det ikke å lage et lokk. (Vil ikke ha flat topp, og vil ha flammer hele veien rundt.) Men det ser umulig ut, så jeg får vurdere flammet lønn istedet... Geir Høhø. Du er en kravstor mann, som vil ha såpass med Koa. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sukk. Jeg skulle intenst ønske at jeg kunne få tak i et stykke flammet koa stort nok til å lage en strat av. Med konturene holder det ikke å lage et lokk. (Vil ikke ha flat topp, og vil ha flammer hele veien rundt.) Men det ser umulig ut, så jeg får vurdere flammet lønn istedet... Geir ...det er mulig Warmoth kan plukke ut et stykke Koa med noe flammer i. Jobbet med en telekropp i hel Koa en gang, Warmoth hevdet at de bare kunne levere Koa-topper med flammer i, men denne var faktisk nydelig. Såvidt jeg husker brukte vi Tung olje og bivoks på den. Smooooth! T'Weed Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har snakket med ham et par ganger, han sa klart fra at heretter ville han ha de beste stykkene selv, han ville ikke selge treverket til andre. Jeg har sendt epost til et par leverandører på Hawai, men de gidder ikke engang svare... Problemet er at jeg fant en perfekt strat på eBay engang, håndlaget med ekstra store og myke konturer i heltre flamme Koa kropp og hals og ibenholt gripebrett, og med Joe Barden pickuper og det hele. Den gikk billig også. Desverre telte jeg på knappene litt lenge og lot den gå fra meg. Sånt man angrer på siden. Geir Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Geir: Kjenner du til Eugene? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Om du mener Eugen Guitars her i Bergen, så ja. Henki laget denne til meg: Og snart skal han få lage en strat til meg også. Geir Endret 3. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Heldiggris. Gitaristen i bandet mitt sikler på en Eugen gitar... Jobber du på Hagstrøm forresten? Endret 4. september 2005 av HenHau Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Heldiggris. Gitaristen i bandet mitt sikler på en Eugen gitar... Jobber du på Hagstrøm forresten? Nei, jeg driver mitt eget (for tiden enmanns) konsulentfirma innen databaseutvikling. Så jeg knotter mer på datamaskinen enn på mine keyboards. Men jeg er en relativt god kunde hos Hagstrøm, har lagt igjen noen kroner der... Geir Endret 4. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hagstrøm er arti butikk. Har mykje fint der. Var innom han fyren som lagger gitarer i kong oscars gate i dag. Sjukt fine gitarer, men dei var ikkje direkte billige vil eg tru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå