Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker vi skills ja.... dette er saker (link), hadde den ENORME gleden av å se ham live på Whelans i Dublin i fjor høst. Det skal nevnes at mannen spilte første halvdel av konserten "normalt" og med om mulig enda mer hårreisende teknikk. Pinlig nøyaktig kar, han brukte hver tilgjengelig pause til å finstemme, smått irriterende, men med en fantastisk live-lyd (ubeskrivelig glassklart) var det verdt det. Fikk noen korte ord med ham etter konserten, og han snakket om hvor nøye han var på at gitaren og lyden var så nært perfekt som mulig - han mente han måtte ta høyde for at publikum var like kresen som ham og ville gi det beste han kunne. Definitivt verdt litt utforskning for dem som liker stilen:

Personlig lar jeg meg ikke imponere av teknikk i seg selv, men kombinert med musikken denne fyren lager treffer det godt hos meg.

(tror jeg har nevnt Eric Mongrain tidligere i tråden.....)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Har tenkt å bestille noen musikk-dvd'er fra Play.com. Da blant annet "Jeff Beck: Performing This Week - Live At Ronnie Scott's", "John Mayer - Where The Light Is" og "John Mayer - Any Given Thursday". Er det noe annet som er verdt å ta med i samme slengen? :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...