BaltusBrun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Lurer på en ting. Holder på og spille We are the people av Empire of the SUn, men det dukket opp en akkord jeg ikke klarer. det står B/C ta en titt her Hva skal jeg gjøre får og klare den? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Langefinger på tredje bånd, femte streng og pekefinger på andre bånd fjerde streng, så bruker du tommelen til å dempe sjette streng. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Evnt. som personen har skrevet: B/C: X32000 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Noen som vet om en nettside som er bra for å lære å kjenne igjen akkorder og sånn. Må begynne å trene opp øret litt. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Søk opp Earmaster, det er gratis i 30 dager. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vurderer ny forsterker, og har hørt mye pent om Peavey Valveking, noen som vet hvor i Norge jeg kan få fatt på en 112 eller 212 kombo? Gjerne nett, men noe sted på sørlandet fungerer også. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hørt mye bra om Valveking ja. Vurderer en selv når min nåværende skal pensjoneres. Gitarhuset har den vel til rundt 5 laken, mens du kan kjøpe brukt på finnfor 4. Thomann skal ha 3700 nok for den, men regn med rundt 300-500 kr i div. avgifter. Håper det var litt til hjelp! Mvh. Jon Martin:) Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Flere som skal ha forsterker ser jeg . Jeg er ute etter en så bra forsterker jeg kan få til ca 2000. Skal bare bruke den hjemme, så trenger ikke være noe voldsom effekt på den. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fulgte med en plast'dings' når jeg kjøpte gitaren min. Tror det er det som blir kalt plekterbrett? Anyways, hvordan er det meninga å feste denne på gitaren? Det er ikkeno lim/klister på den. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er et plekterbrett. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den består kun av gjennomsiktig, myk plast. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sikker på at det ikke er en tynn film du kan ta av for å lime på? Ser ut til at det er små blærer på den som kan tyde på det. Prøv å få en negl imellom ved den skarpeste kanten. Hvis ikke ville jeg hørt på maxbo/byggern e.l. om de har en gjennomsiktig limtype som er trygg å bruke på lakkert tre Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Når man har intens klirring MELLOM saddlene(tror det er det det heter) i floyden, hva kan det komme av? Måtte intonere på nytt etter den ene sadlen løsnet og ble helt u-intonert. Det hjelper ikke å stramme div. skruer etc. eneste som hjelper, er når jeg setter en tannpirker melom 2 av saddlene temmelig upraktisk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Flere som skal ha forsterker ser jeg . Jeg er ute etter en så bra forsterker jeg kan få til ca 2000. Skal bare bruke den hjemme, så trenger ikke være noe voldsom effekt på den. Noen som har tips? Epiphone Junior Combo Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som har tips til en tøff nybegynner solo? Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mama I'm Coming Home av Ozzy Osbourne. Eller dvs, soloen er jo av Zakk Wylde. Lenke til kommentar
/dev Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kva nettsider er verdt å følgje med på for å få med seg nyheiter? (Vintage-utstyr, bilder, omtaler, osv.) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 nyheter etter vintage-utstyr? : ) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Når man har intens klirring MELLOM saddlene(tror det er det det heter) i floyden, hva kan det komme av? Måtte intonere på nytt etter den ene sadlen løsnet og ble helt u-intonert. Det hjelper ikke å stramme div. skruer etc. eneste som hjelper, er når jeg setter en tannpirker melom 2 av saddlene temmelig upraktisk. Bump Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noe for teknikk-folket å sikle etter. FY faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå