Najs2k Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Heisann alle sammen ! Jeg er ute etter en Akustisk gitar med stålstrenger og mic, og er villig til å betale opptill 4000 (+) for den, er ute etter en som ikke er så altfor hard å spille på, med god fyldig klang, vell, det beste dere andre brukere har erfart av gitarer i denne prisklassen. Dere kan gjerne foreslå gitarer som overstiger prisen min litt, men dette er bare om det virkelig er verdt å gå over 4000 kroner. Er evig takknemlig for alle svar og forslag, har vært å prøvd en god del gitarer den siste tiden, men føler ikke helt jeg har funnet den rette enda , absolutt ikke mistfornøyd med mange av dem jeg har vært utfor, mer enn gode nok antar jeg, men igjen så er jeg veldig usikker på hva jeg burde velge blant disse gitarene! Fyr løs, takk for alle svar Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er det noen her som har en Gibson Les Paul Junior? erfaringer med den? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kva slags? Kule er dei, og dei aller fleste er bra. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kva slags?Kule er dei, og dei aller fleste er bra. Tenker på signaturserien til Bille Joe Armstrong. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Go. Den er hot. Har vurdert ein sjølv. einaste minuset er den altfor harry kassa. Men det er berre inni. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den hvite er knallfet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva er egentlig forskjellen mellom Billie Joe signaturen og den vanlig? Ingenting estetisk såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva er egentlig forskjellen mellom Billie Joe signaturen og den vanlig? Ingenting estetisk såvidt jeg kan se. Var det jeg trodde:) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Pickup H-90 Stacked Double Coil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Elektronikk, halsprofil og finish. Pluss kassa og sånn. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Les Paul er død R.I.P Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 R.I.P Les Paul Du gjorde sannelig verden til ett bedre sted! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gibson har publisert en lang artikkel om Les Paul: http://www.gibson.com/en-us/Lifestyle/News...away-at-94-813/ RIP. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjipt. Men goddarnit da. 94 år. What to expect. Dei gamle dør som regel først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er jo absolutt en imponerende alder for en mann. Mtp. at gjennomsnittet av mannfolk dør en del yngre. RIP Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kom ikke som noe overasskelse, men jeg tror han levde sine sisste år godt, håper jeg i værtfall Det er vel klodens mest solgte gitar? eller er det strat. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Han oppfant den elektriske gitaren, Delay, multitrack recording.... vet det er mer, men husker det ikke Rest in Peace Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk for alt, Les Paul. Uten denne mannen og hans fantastiske oppfinnelse ville verden vært mye kjedeligere. Jeg er ytterst takknemlig for bidragene han har gitt til musikken og meg som gitarist. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du må kødde! For en uke siden når jeg satt på hytten å solte meg tenkte jeg at snart ville noen skrive i gitartråden om at Les Paul var død Anyways, RIP Lenke til kommentar
Toften Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Utan Lester er det sinnsykt masse me hadde stått over sånn reint musikalsk/teknisk sett. Les Paul R.I.P. Endret 14. august 2009 av Toften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå