Tremolo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som tilfeldigvis veit om noen gode gitarsjapper i Amsterdam? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dei gitarane er vel veldig forskjellig specca? Kjem an på kva slags "candy" du har på den. Tja.. den er i hvit utførelse, og såkalt "fully loaded", som vil si den har piezo, stereo ut, matching headstock og JP shield inlays, pluss alt annet snacks som er på dem fra før av, som locking tuners, nydelig hals, MM JP floating trem, etc. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei, har et par kjappe spørsmål om forsterker-rør.. Har funnet ut at jeg må skifte rør på forsterkeren min (engl screamer) Har funnet ut at jeg må kjøpe 5881-rør, men hva betyr "grade"? http://www.thomann.de/gb/engl_tube_5881_wxt_bulk.htm Ser at de har inne både grade 13, 17 og 22. Er det vanligvis noen festemekanisme på rørene, eller er det bare å lirke de forsiktig ut? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg liker best å spille lead gitarer, men hvis jeg skal danne et band vil jeg synge (jeg mener jeg har bra stemme) Er det best å ''øve'' seg på rytme da? Eller har ikke det noe å si senere? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 kommer ann på. Alexi Laiho fra CoB spiller leadpartiene selv når han synger (men han er umenneskelig god), mens andre som Matt Tuck fra BFMT spiller rytme. det enkleste er oftest å spille rytmepartiet, men det beste for å øve å synge og spille samtidig er å faktisk synge å spille samtidig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er vel ofte slik at den beste gitaristen spiller lead og den best vokalisten synger. Det er uansett ikke noe tap å være en flink lead-gitarist og en flink rytme-gitarist. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har fortsatt ikke fått nøtten.. Bestilte på søndag. Det står at det er levert til posten.. Faen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har fortsatt ikke fått nøtten.. Bestilte på søndag. Det står at det er levert til posten.. Faen! Kommer vel i morra, da Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har vel dårlig tålmodighet. Venter på noe annet i posten også hvor det har gått 2 uker. Men on topic --> Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vet noen om denne spiller bra genrellt? Den er relativt billig og ser bra ut Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vet noen om denne spiller bra genrellt? Den er relativt billig og ser bra ut Helt grei til øving, men langt i fra noen superamp. Spiller høyt og rent Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvis du trenger volumet til øving, så er den helt grei, skal den brukes hjemme vil jeg anbefale noe annet. In other news: ny gitar i morgen. Mamma kommer vel til å klikke. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 LTD EC-1000. Fikk den for 6500 med kasse, så turte ikke vente på det samme tilbudet etter jeg har fått solgt ampen og Krameren. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Vel... da er jeg som en unge igjen... Nettopp fått ferdig mitt lille Fender prosjekt. Jeg har moddet litt min gode gamle 92 MIJ Fender Stratocaster. Nytt plekterbrett, Are58 (neck/middle) og Area 61 (bridge) samt nye poter og 5-way switch. I tillegg så har jeg fått på nye vintage stemmeskruer (fender) Bildet med hvitt plekterbrett og hvite pickup's er slik den var... Oppsettet er likt som Paul from Guitarworld her prater om... og det høres like stilig ut som jeg hadde håpet på ut ifra denne videoen og lydsamples på Dimarzio's hjemmeside. Føles som å få ny gitar... godt Endret 9. juli 2009 av Griffin Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Kul gitar, men ville hadd hvite pickupcovers og knotter på den. Mye stiligere Endret 9. juli 2009 av edge Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Cool, hvilken farge? Vintage Black picz! Kommer i morgen, men dersom det skulle være noen tvil angående hvordan den ser ut: Endret 9. juli 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kul gitar, men ville hadd hvite pickupcovers og knotter på den. Mye stiligere Nah... Kun ei hvit stripe for å markere plekterbrettet og hvit skrift på tone/volum knottene. menmen... smak og behag. Delt og alt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå