Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dei gitarane er vel veldig forskjellig specca? Kjem an på kva slags "candy" du har på den.

 

 

Tja.. den er i hvit utførelse, og såkalt "fully loaded", som vil si den har piezo, stereo ut, matching headstock og JP shield inlays, pluss alt annet snacks som er på dem fra før av, som locking tuners, nydelig hals, MM JP floating trem, etc.

Lenke til kommentar

Hei, har et par kjappe spørsmål om forsterker-rør.. Har funnet ut at jeg må skifte rør på forsterkeren min (engl screamer)

Har funnet ut at jeg må kjøpe 5881-rør, men hva betyr "grade"?

 

http://www.thomann.de/gb/engl_tube_5881_wxt_bulk.htm

 

Ser at de har inne både grade 13, 17 og 22.

 

Er det vanligvis noen festemekanisme på rørene, eller er det bare å lirke de forsiktig ut?

Lenke til kommentar

kommer ann på.

Alexi Laiho fra CoB spiller leadpartiene selv når han synger (men han er umenneskelig god), mens andre som Matt Tuck fra BFMT spiller rytme.

 

det enkleste er oftest å spille rytmepartiet, men det beste for å øve å synge og spille samtidig er å faktisk synge å spille samtidig.

Lenke til kommentar

Vel... da er jeg som en unge igjen...

Nettopp fått ferdig mitt lille Fender prosjekt.

Jeg har moddet litt min gode gamle 92 MIJ Fender Stratocaster.

Nytt plekterbrett, Are58 (neck/middle) og Area 61 (bridge) samt nye poter og 5-way switch. I tillegg så har jeg fått på nye vintage stemmeskruer (fender)

Bildet med hvitt plekterbrett og hvite pickup's er slik den var...

 

Oppsettet er likt som Paul from Guitarworld her prater om... og det høres like stilig ut som jeg hadde håpet på ut ifra denne videoen og lydsamples på Dimarzio's hjemmeside.

 

Føles som å få ny gitar... godt :cool:

post-10679-1247165388_thumb.jpg

post-10679-1247165426_thumb.jpg

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...