fenderebest Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Det skal stå JULY 2009. Er Nr 317. Av en eller annen grunn gir de ut Juli nr. I Juni. Jeg driver forresten å scanner hele ameldesen fra bladet akkurat nå. Here you go: Endret 7. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den er grei... Har vel uansett ikke noe annet valg enn å sjekke ut bladhylla og ta det som evt er tilgjengelig uansett Det var på hjemmesida deres det sto at det var Juni-utgaven... Spiller dog uansett ingen rolle. Får se i morgen hva som er til salgs Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Litt slurvete scannet men du slipper vertfall å kaste bort penger på bladet bare for den ene anmeldesen. Endret 7. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ok, her sitter jeg med en El-gitar som ikke har funket på 30 dager ++ og trenger noe kule sanger å spille. Liker å spille alt som er, soloer fåretrekkes, men det meste er OK. Så, har noen noen sanger som de mener er verdt å lære å spille for en som har spillt gitar i ~3-4 år? Og denne El-gitaren skal byttes ut om 1 måned, anbefalinger? Prisklasse er rundt 5000 tror jeg (skal være en bursdagspresang, men regner med at det blir fra fler en mor og far uansett) Jeg spiller mest rock/metal, men kommer fort innenfor andre sjangere også. Takk på forhond Endret 7. juli 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 De kuleste gitarsangene er selvsagt av Joe Satriani himself. Feks Diddle-ya-doo-dat: Og anbfalinger går som vanlig i Fender Stratocastere Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Litt slurvete scannet men du slipper vertfall å kaste bort penger på bladet bare for den ene anmeldesen. Skikkelig bra... Takker så meget Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Og en annen ting, har noen en god nettside å se (og kanskje bestille) gitarer på? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det spørs på hvilket merke du er ute etter. Har oversikt over mange forskjellige musikkbutikker i Norge men utvalget varierer veldig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Noen som vet om noen kule -core (alt fra post hardcore til deathcore riffs i drop D? Er temmelig håpløst å stemme noe dypere med de strengene jeg bruker nå, og er lei av å ikke finne noe noe i drop D/bare finne låter som er kjedelige å spille alene. Edit: Nå er det lenge siden jeg sist så på nytt gitarstuff, men www.kickmusic.no og www.sound1.no pleide i hvert fall å ha et godt utvalg Endret 7. juli 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Defo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Et spørsmål til de lærde her inne... Jeg har et problem med at når jeg spiller enkelttoner på 1 streng, så resonerer eller "ringer" en annen med. Dette er helt uten at jeg er nær den andre strengen. Det er forskjellig hvilken streng som ringer til hver tone. Dette grøter til lyden når jeg spiller med mye vreng på el-gitaren. Hvordan overkommer man dette problemet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gjetter bare nå, men dersom du har en flytende bro, kan vel det være problemet? Jeg har i hvert fall merket at fjærene noen ganger lyder når jeg spiller. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Et spørsmål til de lærde her inne... Jeg har et problem med at når jeg spiller enkelttoner på 1 streng, så resonerer eller "ringer" en annen med. Dette er helt uten at jeg er nær den andre strengen. Det er forskjellig hvilken streng som ringer til hver tone. Dette grøter til lyden når jeg spiller med mye vreng på el-gitaren. Hvordan overkommer man dette problemet? Det er vel ganske enkelt at tonen du spiller resonnerer med den strengen som begynner å vibrere. Selv legger jeg som regel en finger over de andre strengene når jeg spiller enkelttoner. Vet ikke hvordan andre løser det, men det funker fint for meg Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sjekk her: http://forum.gitarnorge.no/Konnis-08072009-t23332.html Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sjekk her: http://forum.gitarnorge.no/Konnis-08072009-t23332.html Stilig greier. Exploreren trenger pickup-covers dog Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg bestilte noe fra gitarist.no og skulle betale med oppkrav (siden jeg ikke har fylt det hellige 18 tallet enda) som brev, og det var på lørdag den 4. den 6. står det på ''innstillinger'' på gitarist.no; ''Levert Posten'' Men jeg har fortsatt ikke fått noe hentelapp. Hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du må vente til brevet har kommet nært nok til deg. Nå er den i systemet deres, for den er bare levert til Posten. Sjekk sporingsnummeret på Posten.no så kan du se hvor langt brevet har kommet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har ikke fått sporingsnr fra gitarist.no Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da må du bare være tålmodig. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har en gitar til salgs, en EBMM JP6 2008 mod. i strøken tilstand, men vet ikke helt hva som er en OK pris å ta for den? har lagt den ut for 18 000,- men er usikker.. noen innspill? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dei gitarane er vel veldig forskjellig specca? Kjem an på kva slags "candy" du har på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå