Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den ligger hostet hos RapidShare som du ser nederst i tråden. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ringte butikken som solgte "Fender 50's Stratocaster". Viser jeg at det er en Mexico strat. Men den var ganske kul allikevel. Kanskje jeg tar en tur innom og prøver den ut Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 pheeeet! Takk for hjelpen FriFugl Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fikk ikke så mye ut av prøvespillingen i dag gitt Vanskelig å bedømme gitarer sånn på førsteintrykket synes jeg, men så er jo jeg forholdsvis fersk også da MEN, ble ganske forelsket i en av pedalene jeg prøvde gitaren på; Boss Metal Zone MT-2 tror jeg det var. Så tror jeg kjøper den, om det ikke er noen som vet om noen pedaler til rundt 1000-lappen som gir en litt Vai/Satch-aktig lyd? Pedaler på en roland cube 15x funker vel greit? Prøvde den på cube 30x, og det låt i mine ører ganske fett (spesielt når man er vant til den innebygde vrengen på cube 15x). ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kom over en RG570 i nesten perfekt stand til 4,5laken. Hvor vil dere plassere RG570 i forhold til RG550 og RG1570 ? Mvh. Jon Martin Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 MEN, ble ganske forelsket i en av pedalene jeg prøvde gitaren på; Boss Metal Zone MT-2 tror jeg det var. Så tror jeg kjøper den, om det ikke er noen som vet om noen pedaler til rundt 1000-lappen som gir en litt Vai/Satch-aktig lyd? Kva med Vox Satcurator? Tykkjer ikkje MT2 let så bra, har ikkje prøvd VOX'en men reknar nesten med at den er hakket kvassare uansett. Cube sine modelleringseffektar går det vel kkje an å bypasse, så den hadde nok ikkje vore mitt førstevalg saman med pedalar. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Funker Satchurator'n til metal da? Vil ha noe som kan spille metal også. EDIT: Cube 15x er heller ikke mitt førstevalg, men det er nå den jeg har for øyeblikket Hadde en epiphone valve junior stack vært et MYE bedre alternativ? Endret 6. juli 2009 av Jon_Martin Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Veit ikkje. Du får prøve. Du treng ikkje såå mykje gain for å kunne spele metal heller. --- Hvis du har tenkt å mate den med fleire pedalar? Ja, det vil eg nesten tru. Ingen av dei er super til metal og slikt, det bør du tenke litt på. Då ville eg ha sett meg rundt etter ein lukke konstruksjon med i alle fall 1x12. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fy flate som jeg har lyst på en Orange Tiny Terror Combo nå. Simpel som fanden, men dritrå. Ny Tele frister og. 72' Thinline helst. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Normalt skal alle Amerikanske Stratocastere heter American om de er laget i Amerika. (Artist serien varierer det litt ) Forøvrig er en 50's Stratocaster bygget etter mange av spesifikasjonene som er kjent fra stratocaster modellene produsert på 50 tallet - mao: Nakke og Fretboard av Lønn. V-Formet Hals. Vintage Fretter. Vintage mikker. Gulnet Plast. Personlig synes jeg en V-formet hals er overlegen den moderne C-formen som Fender bruker nå. Endret 6. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Fy flate som jeg har lyst på en Orange Tiny Terror Combo nå. Simpel som fanden, men dritrå. Har selv rimelig lyst på en Rocker 30. Har desverre ingen god unnskyldning for å kjøpe en : / Endret 6. juli 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har heldigvis ikke penger nok til å gå amok. Kjøpte nettopp en billig bassgitar jeg skal stelle istand, og har brukt tåpelige summer på plater i det siste, så GAS-en er tvunget ned til et minimum. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Normalt skal alle Amerikanske Stratocastere heter American om de er laget i Amerika. (Artist serien varierer det litt ) Forøvrig er en 50's Stratocaster bygget etter mange av spesifikasjonene som er kjent fra stratocaster modellene produsert på 50 tallet - mao: Nakke og Fretboard av Lønn. V-Formet Hals. Vintage Fretter. Vintage mikker. Gulnet Plast. Personlig synes jeg en V-formet hals er overlegen den moderne C-formen som Fender bruker nå. Den såkalte V-halsen er en klar forbedring fra moderne C-formen, men den er langt ifra noen Gibson-sized tømmerstokk Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 elsker riffet på Amarican Woman på Lenny Kravitz versjon Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 elsker riffet på Amarican Woman på Lenny Kravitz versjon Amen! Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som har noen erfaringer med Marshall Haze? Jeg finner ingen pris på denne, ei heller noen nettbutikker som selger den her til lands. Derimot ut ifra demoen på Marshall sin side så høres den svært bra ut... Noen erfaringer? http://www.marshallamps.com/product.asp?pr...eType=OVERVIEW# Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Haze Serien er jo splitter ny og Norske Butikker er jo kronisk trege til å få inn nytt utstyr. Tror isåfall du må bestille ifra england. Juli Nr av Guitarist har ihvertfall anmeldelse av hele serien. Endret 7. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ny gitar i dag! Gibson Explorer Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ny gitar i dag! Gibson Explorer Sweet! Farge/specs? Bilder? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sort, '76-reissue (det er vel Standard?) '09-modell. Bilder kommer kanskje senere i kveld Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Haze Serien er jo splitter ny og Norske Butikker er jo kronisk trege til å få inn nytt utstyr. Tror isåfall du må bestille ifra england. Juli Nr av Guitarist har ihvertfall anmeldelse av hele serien. Vel... nå vet jeg faktisk av en i Norge, men jeg merket meg ikke prisen. Jeg liker best å vite litt om ampen først før jeg merker meg prisen, i den grad jeg får det til... Skal se om jeg finner meg Guitarist for juli... takker for tips. Edit: Juni-nr av Guitarist er det... men håper det fortsatt er i hyllene i morgen den dag. Endret 7. juli 2009 av Griffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå