Jon_Martin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har tenkt mest på Ibanez egentlig. Det blir dog vanskelig å få prøvd ut, i og med at tre45 i trondheim ikke selger ibanez lenger (de mumlet noe om at Ibanez begynte å produsere gitarene sine på en billigere måte eller noe i den dur). Riff har vel butikk i Trondheim og..? Stemmer det har av en eller annen grunn aldri vært der. Skal sjekke det ut neste gang jeg er i byen http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17406112 Den får du pruta ned til 7 lapper hvis du er heldig og i butikken. Fant den til 7 000 spenn Har hørt mye bra om RG1570 Den er prestige, right? Skal se nærmere på den imorgen Takker for raske svar! Jon Martin Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er Prestige ja. 1570 var en gitar jeg vurderte når jeg skulle ha runkefjøl ihvertfall men så kjøpte jeg min elskede Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gutar! Noen osm kan anbedale meg noen sanger som ikke krever så mye for å kunne? Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er Prestige ja. 1570 var en gitar jeg vurderte når jeg skulle ha runkefjøl ihvertfall men så kjøpte jeg min elskede Din elskede...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har selv en Ibanez RG1570 Prestige, jeg er veldig fornøyd med den. Utrolig lettspilt, men det gjelder vel for alt av Ibanez, det eneste som er synd at man ikke får noe for de dersom man ønsker å selge. Jeg sendte mail til min nærmeste gitarsjappe og fikk beskjed om at jeg kunne få 2000.- for den i innbytte. Noe som er forferdelig lite. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 du får mer for den på finn.no.. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har selv en Ibanez RG1570 Prestige, jeg er veldig fornøyd med den. Utrolig lettspilt, men det gjelder vel for alt av Ibanez, det eneste som er synd at man ikke får noe for de dersom man ønsker å selge. Jeg sendte mail til min nærmeste gitarsjappe og fikk beskjed om at jeg kunne få 2000.- for den i innbytte. Noe som er forferdelig lite. Vet at det er vanskelig å selge ja.. Hadde jeg for eksempel fått den 550'n til 5 lapper, hadde jeg kunnet solgt den når som helst, uten å tape en krone.. Det er derfor jeg er litt betenkt. Hadde vært kjekt å kjøpt brukt.. Men er også fryktelig artig å kjøpe splitter ny fjøl! Må tenke og prøve litt Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Gutar! Noen osm kan anbedale meg noen sanger som ikke krever så mye for å kunne? Vet ikke hva du mener med å ikke kunne så mye... men... Neil Young - Heart of gold Neil Young - Rocking in a free world (akkustisk versjon) Skal du bruke litt plekter til annet enn bare daske strengene med: Guns N' Roses - Don't Cry Guns N' Roses - Knocking on Heavens Door Dette var bare fire kjappe som datt i hodet mitt som det faktisk går ann å synge litt på fest til også... Endret 2. juli 2009 av Griffin Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en Ibanez RG 1570 SDB på Riff i Trondheim. Matt finish var ganske fett. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei igjen... Nå har jeg bursdag om en måned og er ganske sikker på om jeg øsnker meg en gitar med forsterker så for jeg det siden mor og far er fornøyd over at jeg spiller gitar. Derfør vil jeg gjærne hære noen tips herifra! Jeg øsnker meg en Telecaster ( usikker model) og aner ikke hva av forsterker jeg trenger, men så lenge den lager lyd og ikke er kjempe dyr så tar jeg i mot alt av forslag. Takk på forhånd Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei igjen... Nå har jeg bursdag om en måned og er ganske sikker på om jeg øsnker meg en gitar med forsterker så for jeg det siden mor og far er fornøyd over at jeg spiller gitar. Derfør vil jeg gjærne hære noen tips herifra! Jeg øsnker meg en Telecaster ( usikker model) og aner ikke hva av forsterker jeg trenger, men så lenge den lager lyd og ikke er kjempe dyr så tar jeg i mot alt av forslag. Takk på forhånd Squier Telecaster går for å være gode gitarer til en billig penge. Nå vet jeg ikke hva du mener med "ikke kjempedyr", men den koster i hvertfall rundt 2500 kroner. Når det kommer til forsterker kan du jo kikke på Roland Cube-serien. Beste i "billig"-klassen uansett. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Når det kommer til forsterker kan du jo kikke på Roland Cube-serien. Beste i "billig"-klassen uansett. Støtter den... Har selv Roland Cube 30X... Kjempeforsterker i sin klasse. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei Nei Nei. Går jo seff får Fender, og billig klasse på forsterker er rundt 7 - 6k Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei Nei Nei. Går jo seff får Fender, og billig klasse på forsterker er rundt 7 - 6k Du kan få brukte Marshall-stacks på Ebay til den prisen, og de røsker som bare juling. Budsjettet ditt er stort nok til å få et helvetes bra oppsett. Anbefaler nesten at du slår av et par lapper på gitar og forsterker, spesielt forsterker, da du får en veldig god amp for under det du har satt opp, så kan du heller kjøpe effektpedaler og annet krimskrams så du har litt mer å leke med. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er Prestige ja. 1570 var en gitar jeg vurderte når jeg skulle ha runkefjøl ihvertfall men så kjøpte jeg min elskede Din elskede...? Ibanez RG520IX. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en Ibanez RG 1570 SDB på Riff i Trondheim.Matt finish var ganske fett. Ble det 8 laken for den eller? Med hardcase? Nå har jeg bursdag om en måned og er ganske sikker på om jeg øsnker meg en gitar med forsterker så for jeg det siden mor og far er fornøyd over at jeg spiller gitar. Derfør vil jeg gjærne hære noen tips herifra! Bursdag om en måned jeg også Gitar og forsterker til 5-7 000,- hver? Ikke dårlig. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei Nei Nei. Går jo seff får Fender, og billig klasse på forsterker er rundt 7 - 6k Hva skal du med Telecaster da? Synes da Stratocastere er raffere Uansett en Highway One Telecaster er en av de bedre "Billig" Telecasterne. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei Nei Nei. Går jo seff får Fender, og billig klasse på forsterker er rundt 7 - 6k Fender Baja Telecaster og Cube 30 da. Genialt bra oppsett! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en Ibanez RG 1570 SDB på Riff i Trondheim.Matt finish var ganske fett. Ble det 8 laken for den eller? Med hardcase? Nå har jeg bursdag om en måned og er ganske sikker på om jeg øsnker meg en gitar med forsterker så for jeg det siden mor og far er fornøyd over at jeg spiller gitar. Derfør vil jeg gjærne hære noen tips herifra! Bursdag om en måned jeg også Gitar og forsterker til 5-7 000,- hver? Ikke dårlig. Ja Noen forslag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en Ibanez RG 1570 SDB på Riff i Trondheim.Matt finish var ganske fett. Ble det 8 laken for den eller? Med hardcase? Nå har jeg bursdag om en måned og er ganske sikker på om jeg øsnker meg en gitar med forsterker så for jeg det siden mor og far er fornøyd over at jeg spiller gitar. Derfør vil jeg gjærne hære noen tips herifra! Bursdag om en måned jeg også Gitar og forsterker til 5-7 000,- hver? Ikke dårlig. Ja Noen forslag? 5-7000 for gitar og amp samlet regner jeg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå