Khalifen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Som tidligere nevnt, Gitarist.no har dette inne. Men til ditt andre spørsmål: Er du heldig kan du jo komme over en fin-fin Schecter eller ESP på bruktmarkedet. Fine steder er Gitarnorge, Finn.no og Musikkweb.no. Som oftest ligger de ute når man ikke har penger til det Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har penger til noe innen den prisklassen når som helst : ) Men jeg tror ikke min mor hadde blitt så glad om jeg ikke selger det andre først. Men takk for tipset til nettbutikk, skal se der nå, de andre viste jeg alt om. Er gitarnorge nede forresten? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ikke nede for meg, hvertfall. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Faen, gitarist.no hadde ikke noe til Jackson RR Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 GASer så jævlig etter Laneyen til Boffen nå. Faen. og jeg som skal kjøpe explorer på mandag Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Skal du? Hvilken da? Bilder er selvfølgelig obligatorisk. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg skal på hytta i morgen tidlig, go lurer på om dere har noen sommerlåter som er fine på akustisk gitar? Feks. noe av postgirobygget... Har ikke internett der, så jeg må skrive ut chords før jeg drar. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg skal på hytta i morgen tidlig, go lurer på om dere har noen sommerlåter som er fine på akustisk gitar? Feks. noe av postgirobygget... Har ikke internett der, så jeg må skrive ut chords før jeg drar. Neil Young - Hear Of Gould Sting låter Johnny Cash - Hurt eller Desperado Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bolle: må jo det. Gibbo, svart. Det er den barskeste. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fikk igjen en Fender i dag, men er noe som feiler den, vet ikke helt hva..er det en gitar-reparatør elns i Bergen som vet hva han/hun driver med, som kan finne ut hva som feiler den og fikse den? Er ikke noe alvorlig, lager lyd og greier, men noe er løst. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 du kan spørre på hagstrøm. fagfolk som reparerer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 jeg finner ikke nut (eller ''overgangsadel''), http://gitarist.mystore.no/ds_product_info...products_id/568 Det var den eneste de hadde, men det er til Fender, og passer uansett ikke min jackson som er 42mm og ikke 35 som den i linken. What the hell do i do now? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 den du linker til er 42,93 mm, stringspacing er 35,18. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Aha, ser. Nå har jeg fått vettet fram Takk for oppklaringen, skal kjøpes asap Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skal kjøpe ny el- gitar snart, lurte på om det var noen her som hadde erfaringer med gitarbutikken.com? Er også ute etter en Les Paul i prisklassen 3k-7k, noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Heisann! Jeg har lyst på å selge Ibanezen min og kjøpe meg en stratocaster i stedenfor. Ser at Mexico Stratocastere er mye billigere enn made in usa. Hva er det som skiller made in usa og made in mexico fra hverandre? Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Bolle: må jo det. Gibbo, svart. Det er den barskeste. Så en perfekt en i Ebony på eBay. Fra 2007. Og med EMG 60/81. Synd at konfirmasjonen min ikke er før om et år. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Heisann!Jeg har lyst på å selge Ibanezen min og kjøpe meg en stratocaster i stedenfor. Ser at Mexico Stratocastere er mye billigere enn made in usa. Hva er det som skiller made in usa og made in mexico fra hverandre? Stort sett kvaliteten og hvor mye håndarbeid som er gått i produktet. Jeg har prøvd Mex Stratter som ligger på kvalitetsnivå omtrent på høyde med Am Stratter. Men ville ikke kjøpt en Mex Strat uten å ha prøvd den først. Pluss at litt av prisen i Am Stratter går i kofferten. Endret 29. juni 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er også ute etter en Les Paul i prisklassen 3k-7k, noen som har noen anbefalinger? Ta en titt på Hagström Swede. Har hørt mye bra om disse, og de er innenfor prisklassen din. Classic Player 50-stratene fra Mexico er fin-fine saker. Har en venn med en slik en, og de er vel noe av det beste i prisklassen de er i. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Oppdatering: jeg kjøpte ikke Explorer i dag. Jeg ble litt nervøs og tenkte "faen så mye penger". Også var det faktisk et lite hakk i gitaren.. skal ikke være det i en butikkgitar selv om det er utstillingsmodell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå