Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har penger til noe innen den prisklassen når som helst : ) Men jeg tror ikke min mor hadde blitt så glad om jeg ikke selger det andre først. Men takk for tipset til nettbutikk, skal se der nå, de andre viste jeg alt om.

Er gitarnorge nede forresten?

Lenke til kommentar

Hei, jeg skal på hytta i morgen tidlig, go lurer på om dere har noen sommerlåter som er fine på akustisk gitar? Feks. noe av postgirobygget... Har ikke internett der, så jeg må skrive ut chords før jeg drar. ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal på hytta i morgen tidlig, go lurer på om dere har noen sommerlåter som er fine på akustisk gitar? Feks. noe av postgirobygget... Har ikke internett der, så jeg må skrive ut chords før jeg drar. ;)

Neil Young - Hear Of Gould

Sting låter

Johnny Cash - Hurt eller Desperado

Lenke til kommentar

Fikk igjen en Fender i dag, men er noe som feiler den, vet ikke helt hva..er det en gitar-reparatør elns i Bergen som vet hva han/hun driver med, som kan finne ut hva som feiler den og fikse den? Er ikke noe alvorlig, lager lyd og greier, men noe er løst.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg har lyst på å selge Ibanezen min og kjøpe meg en stratocaster i stedenfor. Ser at Mexico Stratocastere er mye billigere enn made in usa. Hva er det som skiller made in usa og made in mexico fra hverandre?

Stort sett kvaliteten og hvor mye håndarbeid som er gått i produktet. Jeg har prøvd Mex Stratter som ligger på kvalitetsnivå omtrent på høyde med Am Stratter. Men ville ikke kjøpt en Mex Strat uten å ha prøvd den først.

Pluss at litt av prisen i Am Stratter går i kofferten.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar
Er også ute etter en Les Paul i prisklassen 3k-7k, noen som har noen anbefalinger?

Ta en titt på Hagström Swede. Har hørt mye bra om disse, og de er innenfor prisklassen din.

Classic Player 50-stratene fra Mexico er fin-fine saker. Har en venn med en slik en, og de er vel noe av det beste i prisklassen de er i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...