Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Nei, jeg har ikke tremolo. Jeg har prøvd og stemme fra tykkest til tynnest. Åsså var det en ting jeg glemte å spørre om og det er hvis du ser på det bilde så står det 5A oppe i hjønet. Forstår ikke det helt jeg.

I Instruksene så står det at tuneren kan stemme 7B, 6E, 5A, 4D, 3G, 2B, og 1E. Hav betyr tallet foran bokstaven ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Hoi. Hvis tuneren viser 5A når du er på mørkeste strengen er du way off. Den skal mye lengre ned.

Mørkeste strengen skal vise 6E, nest mørkeste 5A, så 4D,3G,2B,1E(tynneste).

ååå, takk skal du har. Greide det nå.

Off Topic: Er du Liverpool fan ?

Lenke til kommentar
Hoi. Hvis tuneren viser 5A når du er på mørkeste strengen er du way off. Den skal mye lengre ned.

Mørkeste strengen skal vise 6E, nest mørkeste 5A, så 4D,3G,2B,1E(tynneste).

ååå, takk skal du har. Greide det nå.

Off Topic: Er du Liverpool fan ?

No problem! :)

OT: Jepp! :D

Lenke til kommentar

Wow, ja den gikk det jo faktisk virkelig an å nyte, var redd for at han skulle bryte ut i vill shredding på soloen, men han sparte seg sannelig for det.

En annen fantastisk avslappende låt når man er sliten i hodet, siden vi først er inne på det:

Lenke til kommentar

Noen som har peil på hvordan jeg enkelt kan få spilt inn litt låter på pc?

Jeg har en del gode backingtracks som jeg gjerne kunne ha tenkt meg å sololere litt over og ta opp bare for eget bruk for å høre hva jeg bør gjøre bedre etc.

Det jeg har gjort hittil er at jeg bruker et Boss ME - 70 brett hvor jeg kjører backingtracket fra pcen til aux in på brettet og kjører lyden fra l-mono og tilbake i pcen og tar opp via lydinspilling, men da får jeg jo bare alt i mono etterpå. Noen som har peiling på en smart lett løsning hvor jeg kan få alt i stereo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...