Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, jeg har ikke tremolo. Jeg har prøvd og stemme fra tykkest til tynnest. Åsså var det en ting jeg glemte å spørre om og det er hvis du ser på det bilde så står det 5A oppe i hjønet. Forstår ikke det helt jeg. I Instruksene så står det at tuneren kan stemme 7B, 6E, 5A, 4D, 3G, 2B, og 1E. Hav betyr tallet foran bokstaven ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hoi. Hvis tuneren viser 5A når du er på mørkeste strengen er du way off. Den skal mye lengre ned. Mørkeste strengen skal vise 6E, nest mørkeste 5A, så 4D,3G,2B,1E(tynneste). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hoi. Hvis tuneren viser 5A når du er på mørkeste strengen er du way off. Den skal mye lengre ned. Mørkeste strengen skal vise 6E, nest mørkeste 5A, så 4D,3G,2B,1E(tynneste). ååå, takk skal du har. Greide det nå. Off Topic: Er du Liverpool fan ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hoi. Hvis tuneren viser 5A når du er på mørkeste strengen er du way off. Den skal mye lengre ned. Mørkeste strengen skal vise 6E, nest mørkeste 5A, så 4D,3G,2B,1E(tynneste). ååå, takk skal du har. Greide det nå. Off Topic: Er du Liverpool fan ? No problem! OT: Jepp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tenkte meg det. Gratulerer med andre plass. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tenkte meg det. Gratulerer med andre plass. Takktakk. Gratulerer med fjerde! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som har erfaring med Orange Tiny Terror Combo? Den høres tøff ut etter hva jeg har hørt på youtube. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gitarpensum på NRK1 nå! Jeff Beck - While My Guitar Gently Sings! Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Så det! Fantastisk bassist da - spiller nydelig! Endret 15. mai 2009 av bowardsen Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det var faen meg helt herlig! Klarer ikke legge meg nå Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Clapton var innom også er glad det ble ferdig da jeg har en matteeksamen å øve til Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kan noen gi meg akkordene til En Solskinnsdag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kan noen gi meg akkordene til En Solskinnsdag? Det er ikke _så_ vanskelig å google "en solskinnsdag chords" Her: http://www.ultimate-guitar.com/tabs/p/post...ag_ver2_crd.htm Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 De akkordene kan jeg ikke Am7 og D7 og sånn. Hva betyr sjuern? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 De akkordene kan jeg ikke Am7 og D7 og sånn. Hva betyr sjuern? At du skal spille septimen fra grunntonen i akkorden. Sjekk www.all-guitar-chords.com om du lurer på mer Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 De akkordene kan jeg ikke Am7 og D7 og sånn. Hva betyr sjuern? At du skal spille septimen fra grunntonen i akkorden. Sjekk www.all-guitar-chords.com om du lurer på mer Skjønner ikke en dritt jeg. Du kunne ikke satt opp en av akkordene inpå den sia å linka den til meg? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Akkordene står der, de står med blå skrift, bare hold musen over disse. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 En av de finere Satriani-låtene jeg har hørt: Fint med litt rolig musikk når man er sliten i hodet Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Wow, ja den gikk det jo faktisk virkelig an å nyte, var redd for at han skulle bryte ut i vill shredding på soloen, men han sparte seg sannelig for det. En annen fantastisk avslappende låt når man er sliten i hodet, siden vi først er inne på det: Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som har peil på hvordan jeg enkelt kan få spilt inn litt låter på pc? Jeg har en del gode backingtracks som jeg gjerne kunne ha tenkt meg å sololere litt over og ta opp bare for eget bruk for å høre hva jeg bør gjøre bedre etc. Det jeg har gjort hittil er at jeg bruker et Boss ME - 70 brett hvor jeg kjører backingtracket fra pcen til aux in på brettet og kjører lyden fra l-mono og tilbake i pcen og tar opp via lydinspilling, men da får jeg jo bare alt i mono etterpå. Noen som har peiling på en smart lett løsning hvor jeg kan få alt i stereo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå