Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe fryktelig galt må ha skjedd under designprosessen. "Gitaren ... mangler noe. Mutasjoner!"

Skrekkelig hvor mye prisene på japsegitarer har gått opp nå de siste månedene, også når man ser bort fra økt dollarkurs. Nå må jeg lete etter andre kupp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Heisann, jeg har begynt å surfe litt på ebay etter enda en gitar. Hva er hot for tiden, hva bør man kjøpe for å gjøre ett godt kjøp? Jeg er intressert i Stratocaster/Telecaster enten gode kopier eller gode Japan/Mexico versjoner, hva anbefaler dere?..:)

Lenke til kommentar
hei,

Jeg sitter på en ESP KH-2 "ouija". Noen som har en anelse om hva jeg kan få solgt denne for? Vurdere å selge slik at jeg kan kjøpe noe billigere. Er ikke så aktiv lenger.

Det er laget mellom 49-52 stk av gitaren. De som har peiling på pris hvet sikkert hvem gitar det er snakk om.

Simen

Vet ikke helt hvor mye du kan satse på å få den solgt for. Klart er det noen som er villig til å by mer enn andre, men ville ikke satset på mer enn 2000 dollar på eBay. Den du har er vel "bolt on", noe Kirk ikke bruker. De nye er vel "neck-through" (må lære meg norske ord for dette, helsike heller). Kommer også ann på hvilken stand den er i, om det er riper osv. Synes du skal slenge ut et bilde av herligheten, uansett om du bestemmer deg for å selge den eller ikke. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Ibanez grg170 for snart ett år siden og har byttet strenger en del ganger uten problemer.

Men så kjøpte jeg tynnere strenger og nå er gitaren helt umulig å spille på, får ikke stemt den, og det er bare rare lyder.

Hva må gjøres?

Jeg er heller ikke no flink til å stemme, hvordan stemmer man gitaren i forskjellige toner osv?

Endret av kellebjelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...