Craap Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha.. Bare å ta seg turen over fjellet det Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hysj da! Må ikke spre ordet om auksjon til hele verden! Har tros alt lyst til å vinne ett par ting.. Lenke til kommentar
revolutionofthemind Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Til Pusur1993: 4Sound finnes (desverre) nesten overalt i landet nå, så det burde gå ann å finne noe i nærheten av deg:) ----- Gleder meg til skatte- og feriepenger kommer, da blir det Martinkjøp<3 Endret 26. mars 2009 av revolutionofthemind Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Til Pusur1993: 4Sound finnes (desverre) nesten overalt i landet nå, så det burde gå ann å finne noe i nærheten av deg:) Men er kun Imerslund som har auksjon.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg var rundt og letet etter gitarer her om dagen, og snublet over en Parker Nitefly. En online gitarlærer jeg har fulgt litt emd på har brukt denne i mange år, men jeg har aldri lagt merke til den før. Noen som har erfaringer med denne? Tenker jeg skal ta meg en tur til byen og prøve den, men er denne så god som den ser ut er det godt mulgi jeg selger et par andre for å skaffe meg en slik en Som sagt, noen som ahr erfaringer med den? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er vel ett par på guitarmasterclass som har den der ja. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker formen eller ikke. Hva ligger egentlig prisen på? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er vel ett par på guitarmasterclass som har den der ja. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker formen eller ikke. Hva ligger egentlig prisen på? Prisen ligger på rundt 17k i norske butikker, 10k i norske nettbutikker og 1000$ på ebay. Ingen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei brødre! Jeg eier en Epiphone Les Paul Standard med Vintage Sunburst finish. Flott gitar som er god å spille på. Stemmeskruene lever litt sitt eget liv, men.. god gitar til en billig penge. Når sant skal sier er den meget fotogen også: Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fotogen sak det der ja, Krisdoffer? Hvor i landet kommer du fra forresten? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fotogen sak det der ja, Krisdoffer? Hvor i landet kommer du fra forresten? Hva har det med saken å gjøre? Var bildet så stygt at du skal drepe meg? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fotogen sak det der ja, Krisdoffer? Hvor i landet kommer du fra forresten? Hva har det med saken å gjøre? Var bildet så stygt at du skal drepe meg? Japp Kjenner en med liknende gitar og navn, så lurte på om det kunne matche bare Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uff, nei. Finnes det i det hele tatt en "moderne" kropp du liker formen på? (Sagt med en humoristisk tone, ikke en kvass, ekkel en bare så det er gjort klart.) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikkje type romskip, nei. Men det fins fortsatt enkelte som klarer å lage ting som kan ligne på gull. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikkje type romskip, nei.Men det fins fortsatt enkelte som klarer å lage ting som kan ligne på gull. Mmmh.. Faanooo Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Der fins det mykje bra ja, men òg ein del eg ikkje heilt klarer å svelgje. (Ein viss svart "DC") Så har vi jo Reverend osvosv. Lenke til kommentar
Craap Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Parker guitars er jo fete Lyd og byggkvalitet på den jeg prøvde var hvertfall upåklagelig. Selv forelsket jeg meg helt i piezopickupen. De lager jo også en billigere serie, rundt samme kvalitets og prisnivå som epiphone. Endret 29. mars 2009 av Craap Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Grusom headstock på de er det hvertfall. Lenke til kommentar
Craap Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke så ille at det blir en turn off. Dem henger forøvrig ikke i vanlige veggfester, noe jeg fant ut av the hard way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå