Stonemeister Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jada, jeg visste at det ville bli plukket på, men jeg sa SMÅironisk. Lenke til kommentar
simenmas Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hei, Jeg sitter på en ESP KH-2 "ouija". Noen som har en anelse om hva jeg kan få solgt denne for? Vurdere å selge slik at jeg kan kjøpe noe billigere. Er ikke så aktiv lenger. Det er laget mellom 49-52 stk av gitaren. De som har peiling på pris hvet sikkert hvem gitar det er snakk om. Simen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå har faktisk ESP kommet med nye Ouija-modeller, og de har jeg sett på nettet til 9-11000 dollar. Jeg vet ikke hvordan den gamle er prissatt i forhold. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen her som har prøvd Ibanez eller ESP sine 8-strengere? Er det noe futt i de? Endret 25. mars 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 les paul er tung og ekkel å spille på imo, og passer ikke mine krav om metal stil men det er min mening. Ibanez er jeg veldig fornøyd med. slank hals, myk å spille på og vekta er helt middels Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei, LP passer kanskje ikkje så bra for pingler med puselanker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei, LP passer kanskje ikkje så bra for pingler med puselanker. Litt morsomt det. De som krever mest TRØKK i en gitar er de som er veikest i hendene.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I dag skulle jeg stemme mandolinen min, som er tre måneder gammel og svært lite brukt egentlig. Jeg stemte lyseste strengen til den normale e-en og vips, så sleit den. Skal ikke strengene tåle å bli stemt? Dette gjelder også den mandolinen jeg fikk i bursdaggave for to uker siden. Jeg skulle stemme den (strengene var allerede veldig stramme), og det samme skjedde - den lyseste strengen sleit. Er ikke det relativt elendig? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gjetter på at problemet ligger i nøtta. Hvis den er litt for trang, evt. har dårleg slipte spor kiler strengen seg og den ryker. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Minner meg om ukulelen jeg kjøpte for noen uker sida. Var knapt mulig å sette strenger på plass fordi nøtta var så trang. Straffen for impulskjøp Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen forslag til gode stålstrengere rundt tre tusen kr? Voldsomt mange ulike merker, ser jeg. Jo, og: Bør man opp i klassen rundt tre tusen for en brukbar akustisk gitar? Endret 25. mars 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjøpt meg en Yamaha FG730 for ikke lenge siden. Utrolig fin gitar til prisen. Såklart er det ingen Martin, men jeg synes den gir god spillbarhet og lyd til en såpass lav pris. Utkonkurerte Taylor 110 da jeg testa gitarer i Oslo sist. 4Sound(herunder Hagstrøm) kjører tilbud på dem til 2990,- om du er intressert Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har funnet ut at jeg trenger en gitar med litt andre bruksområder enn de jeg har, ala Joe Satriani/Steve Vai, dere skjønner sikkert Så jeg selger min ESP, og lurer på om dere har noen anbefalinger ang. slike gitarer i prisen $600-700 på ebay, eller rundt 10k i norske butikker? Helst Ibanez, siden de er ledende innen dette området. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har funnet ut at jeg trenger en gitar med litt andre bruksområder enn de jeg har, ala Joe Satriani/Steve Vai, dere skjønner sikkert Så jeg selger min ESP, og lurer på om dere har noen anbefalinger ang. slike gitarer i prisen $600-700 på ebay, eller rundt 10k i norske butikker? Helst Ibanez, siden de er ledende innen dette området. Det meste kan jo funke, om du bare vil. Går fint å spille wankerock på en Strat f.eks. Ellers så må du jo egentlig bare prøve gitarer til du finner en du liker Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skaff en Ibanez Jem eller noe i den dur. Wankerrock gitar til de grader Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg har funnet ut at jeg trenger en gitar med litt andre bruksområder enn de jeg har, ala Joe Satriani/Steve Vai, dere skjønner sikkert Så jeg selger min ESP, og lurer på om dere har noen anbefalinger ang. slike gitarer i prisen $600-700 på ebay, eller rundt 10k i norske butikker? Helst Ibanez, siden de er ledende innen dette området. Det meste kan jo funke, om du bare vil. Går fint å spille wankerock på en Strat f.eks. Ellers så må du jo egentlig bare prøve gitarer til du finner en du liker En strat har jeg jo, så kan jo kanskje prøve å shine opp den (Lånt bort til uforsiktige personer i 2 år). Men den har liksom ikke helt den "rene" lyden til en Ibanez.. Endret 25. mars 2009 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har funnet ut at jeg trenger en gitar med litt andre bruksområder enn de jeg har, ala Joe Satriani/Steve Vai, dere skjønner sikkert Så jeg selger min ESP, og lurer på om dere har noen anbefalinger ang. slike gitarer i prisen $600-700 på ebay, eller rundt 10k i norske butikker? Helst Ibanez, siden de er ledende innen dette området. Det meste kan jo funke, om du bare vil. Går fint å spille wankerock på en Strat f.eks. Ellers så må du jo egentlig bare prøve gitarer til du finner en du liker En strat har jeg jo, så kan jo kanskje prøve å shine opp den (Lånt bort til uforsiktige personer i 2 år). Men den har liksom ikke helt den "rene" lyden til en Ibanez.. Straten må du shine opp uansett Som nevnt, ta deg en butikktur og prøv det du finner og se hva som passer deg best Chavel og Jackson er gitarer i någenlunde samme prisleie som Ibanez, og er vel så gode imo. Mulig Ibanez har tynnere halser, men Lenke til kommentar
Craap Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 @Pusur1993 Er du heldig kan du kanskje gjøre ett kupp på mandag? http://www.4sound.no/sak/000313.asp Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hele Norge bor nok dessverre ikke i Oslo. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå