KimNK Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bildet er ute å køre. Vinage white og gull. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men det ser jo så stygt ut med tre bøkkere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men det ser jo så stygt ut med tre bøkkere. Fuck no. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Whatno. Det er ein Custom, den skal ha 3. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nå, dette er digg gitarspilling Se filmen hos Youtube (ps: Takk til edge.) Endret 26. februar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 unnskyld utrykket men ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå, dette er digg gitarspilling Bob Berg / Mike Stern Band - Chromazone (ps: Hvordan linker man youtubevideoer i poster, slik at man kan se videoen i tråden?) [youtube]{bokstavene bak likhetstegnet i youtube-URLen}[/youtube] Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Whatno. Det er ein Custom, den skal ha 3. Skal en ha tre pickups, så er det HSS, HSH eller SSS når det gjelder skjønnhetsfaktoren. Aldri HHH. Personlig synes jeg denne faktoren er like viktig som hvordan gitaren er å spille på og hvordan den lyder. Alt må være på plass. En Custom skal selvsagt kun ha to pickups. Humbuckere... allmennkunnskap Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kommer da helt an på gitaren! Strat med to bøkkere? Neppe! Tele med to bøkkere? Neppe! Skulle jeg absolutt blitt tvunget til å ha en SG ville jeg dog holdt meg til 2, men liker ikke utseende på SG uansett. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nja... nå var ikke innlegget så veldig saklig ment all den tid jeg er klar over at det er personlige preferanser som gjelder for hver enkelt, men når det er sagt... Strat med HSH er good shit. Litt malplassert med mer enn en bøkker på en Tele kanskje... Men finner du en ordinær gitar med tre bøkkere som jeg synes er fin... Ja da står ikke vær'a te påske som de sier Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Strat med HSH er blasfemi av dimensjonar. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Omtrent som HSH Ibanezer. Uff. HSH i seg selv er dritstygt. Like stygt som det er med HHH. SSS eller HH, se der har du stjernekombinasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Her er jeg uenig med deg Bollehamster. http://homepage.ntlworld.com/nigel.roberts...ods/rg2_800.jpg Endret 27. februar 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Omtrent som HSH Ibanezer. Uff. Jau, det er superstrat-assosiasjonane som ødelegger hele greia. HHH får vi berre vere enige om å vere uenige på. San skal seiast, så er det berre kvite SG Customs med vibrola eg tykkjer kler den bestykninga. Det må vere heile pakka. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Var ikke du superstrat-boi engang i tida? Dritfetegitarer skal få inn en hvit Les Paul Jr., signaturmodellen til Billie Joe Armstrong. Den gitaren er rå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Seff var eg det. Har hatt 3 geetars med Floyd. Edit: Den Junioren kjem aaldri. Sende ein forespurnad på den for eit år sidan, butno. Endret 27. februar 2009 av KimNK Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den står på "Innkommende" nå. La merke til den nå igår. Lenke til kommentar
.... Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
TordO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som vet hvordan serienr.-systemet til Music Man fungerer? eller vet om en side man kan finne ut av det? Tenker på å aldersbestemme en gitar nøyaktig før jeg slår til.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå har jeg hatt gitaren min inne til retting av halsen, eller stemming, om du vil. Betalte 300kr, inkl. Nye strenger. Jeg gjorde dette fordi jeg fikk ulyder blant annet på 4,6,9 og 11bånd. - Skurringa er der ennå. Noen tips? (hel akustisk, 6streng, stål) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå