kalli Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, strat bridge av denne typen: *bilde*Så... Den burde være ca. 1 mm over kroppen da eller? Ingen som gidder å svare? Ja sånn ca. Jeg hadde en liten periode en Strat på lån, med stolen justert helt inntil kroppen, og det synes jeg var ålreit. Fra 0-2mm vil jeg si er passelig. Hvordan gjør jeg det da? Eller er dette noe jeg ikke burde gjøre selv? Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hey kalli, fikk svar på det her bare et par sider tilbake. Jeg gidder ikke leite det opp, får besøk NUH, men bare kikk litt så finner du det! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hmmm... Fant det nå, men skjønner fortsatt ikke helt hvordan det skal gjøres... Step by step, så skal jeg først slakke strengene veldig... Så skru på skruene som holder fast fjærene bak gitar... Men skal jeg stramme eller slakke skruene? Og hvor mye? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du strammer for å "dra" metallet nærmere kroppen og omvendt. Se på gitaren flatt fra siden, lat som du har røntgensyn, så skjønner du logikken med en gang. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Då var gitaren trygt i hus, og ein Fender Blues Deluxe kjem i kveld. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjem litt seinare i kveld. Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Då var gitaren trygt i hus, og ein Fender Blues Deluxe kjem i kveld. Kuuult! Her er eit lite bilete frå meg medan vi ventar på jazzen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Whiskeyen brukes til å smøre gitarhalsen såvel som din egen hals? Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Whiskeyen brukes til å smøre gitarhalsen såvel som din egen hals? Sjølvsagt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 FUCK I HELVETE Har du kjøpt deg Reason!??!? Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) FUCK I HELVETEHar du kjøpt deg Reason!??!? Indeed. Var i Kristiansund tidlegare denne månaden, og klarte ikkje å reise utan den. Edit: NICE samling, Kim. Endret 19. februar 2009 av huf Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Reason er FETT! Finfin samling, Kim! Endret 19. februar 2009 av edge Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Wuææææh. Vil ha. :--((((( Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjøp deg ein, den er heilt rå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kven trur du brukte opp alle pengane sine på amp og gitar i dag? Er det 50'en? Vanvittig headroom vel? Sikkert kul å skru på fullt på rommet. ^^ Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 50'en ja. Sjukt headroom. Kan spele døra av hengslene lett. Sikkert 80 cleane watt. Men klarer faktisk å vrenge den på tåleleg volum (på øvingslokalet, ja) ved bruk av den geniale stackmoden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Stemmer det der ja. Det verkar jo heilt genialt! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Endelig etter 1,5 mnd venting er den nye gitaren her her, etter div forsinkelser. Det er stort sett et ord som kan beskrive denne gitaren *SOLID* har ikke veid den, men den er tung og sustain har den i bøtter og spann, høy output også. Har nettopp fått den skrudd sammen men førsteintrykket er veldig bra. Lace Cybercaster Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Lace logo neck plate * 25.5 inch scale length * Gloss top headstock * Satin back * Sealed tuners * Medium jumbo frets * Lace Shape One; Cybercaster body design * Rosewood veneer top * Mahogany body, single piece routed out * Maple binding * Black single ply bridge * Volume 250k pot * Tone 250k push pull coil splitable for country playing * Made In USA Lace Hemi humbucker splitable pickups * Limited Production Mer glad i Ernie Ball Super/Extra Slinky (8/9), men disse funker helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå