jealei Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jealej: Gratulerer med flott gitar. Fikk du den ny til den prisen, eller var det brukt? Kjeklulf: Har mistet bagasjen min mer enn én gang på Gardermoen, så jeg tviler ikke. Hehe.^^ Husker da de første plasmaskjermene kom på markedet for "folk flest". De var utstyrt med G-sensor, som viste om esken var fraktet liggende eller ei (plasma bør fraktes stående), i hvert fall i "gamle dager". De som var blitt fraktet liggende ble sendt rett tilbake. Takker, jeg kjøpte den ny Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg personlig vil aldri gi mer enn halvparten av prisen for en gitar, med mindre det er noe helt spesielt med den. Kan dog gi litt mer hvis det involverer bedre pickups, men da skal de orginale pickupsene følge med. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tips: Ha større dybdeskarphet når du tar bilder av ting som skal vises frem. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har en BOSS MT-2 jeg ikke er fornøyd med. Er det verdt å sende den til Keeley for å bli mod'et ? Koster 75$ uten frakt. Hvilket andre distortionpedaler anbefales ? Keeley MT-2 mod. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 EGFX moddar vel MT2 trur eg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil nok si at det kommer an på hvor misfornøyd du er. Keeley og AnalogMike utretter ikke mirakler, de lager ikke gull av gråstein. De tar gode pedaler og gir dem det lille ekstra. Jeg har to pedaler som er moddet av Mike og de låter bra, men jeg er ikke overbevist om at du hadde kunne plukke dem ut om jeg postet lydklipp fra dem side om side med en standardutgave. Så om din MT2 har lyden du ønsker, men du synes det låter litt tynt, så kan en mod være akkurat det du trenger. Men om den låter feil før modden vil den låte feil etter. Da trenger du en annen pedal. Det er lettere å komme med tips dersom du forteller hva slags lyd du er ute etter, og hva som er feil med den lyden du får nå. Geir Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ah, for en flott gitar jealei! Elsker de gitarene der.. Hva ga du, om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva ga du, om jeg kan spørre? 12 000, ifølge en tidligere post. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som har lyst å prøve å anbefale en kul fuzz til meg? Vipper mellom Dr. Scientist Frazz Drazzler og Voodoo Labs Fuz for øyeblikket.. noen andre kule? Thanks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ja jeg vet det er mange som ikke liker den, men jeg synes Zvex Fuzz Factory er kul.. Endret 26. januar 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 EGFX moddar vel MT2 trur eg. *snip* Takk for gode svar! MT2'en har en vepsete, tynn lyd som er vanskelig å bli kvitt uten å ødelegge lyden helt. Virker som de fleste mod'ene jeg har lest om fikser det problemet. EGFX så bra ut! Det prosjektet pedalen skal brukes med spiller metal(boyband-metal ala bullet for my valentine), så har ikke lyst å bruke så masse på det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som har lyst å prøve å anbefale en kul fuzz til meg? Vipper mellom Dr. Scientist Frazz Drazzler og Voodoo Labs Fuz for øyeblikket.. noen andre kule? Thanks Sagt det før og seier det igjen. Fulltone '69. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kva skulle menneska gjort uten gitarar? Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Spilt trommer. Eller piano, som Tremolo sier. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 EGFX moddar vel MT2 trur eg. *snip* Takk for gode svar! MT2'en har en vepsete, tynn lyd som er vanskelig å bli kvitt uten å ødelegge lyden helt. Virker som de fleste mod'ene jeg har lest om fikser det problemet. EGFX så bra ut! Det prosjektet pedalen skal brukes med spiller metal(boyband-metal ala bullet for my valentine), så har ikke lyst å bruke så masse på det. Jeg tror kanskje du synest MT-2 er for nasal i lyden? Prøv ML-2 før du modder MT-2. En moddet MT-2 låter som en MT-2 likevel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som har lyst å prøve å anbefale en kul fuzz til meg? Vipper mellom Dr. Scientist Frazz Drazzler og Voodoo Labs Fuz for øyeblikket.. noen andre kule? Thanks Sagt det før og seier det igjen. Fulltone '69. Kikka på Fulltone, men er jo discontinued.. Skal høre med Arne når han kommer hjem fra US Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 På tide å bytte navn til Forumets Offisielle gitar-tråd? Jeg mener, 756 sider med gitarprat burde jo ha litt å si. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sagt det før og seier det igjen. Fulltone '69. Kikka på Fulltone, men er jo discontinued.. De dukker opp på eBay med jevne mellomrom. Ligger et par der nå. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå