Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Jealej: Gratulerer med flott gitar. Fikk du den ny til den prisen, eller var det brukt?

Kjeklulf: Har mistet bagasjen min mer enn én gang på Gardermoen, så jeg tviler ikke. Hehe.^^

Husker da de første plasmaskjermene kom på markedet for "folk flest". De var utstyrt med G-sensor, som viste om esken var fraktet liggende eller ei (plasma bør fraktes stående), i hvert fall i "gamle dager". De som var blitt fraktet liggende ble sendt rett tilbake.

Takker, jeg kjøpte den ny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil nok si at det kommer an på hvor misfornøyd du er. Keeley og AnalogMike utretter ikke mirakler, de lager ikke gull av gråstein. De tar gode pedaler og gir dem det lille ekstra. Jeg har to pedaler som er moddet av Mike og de låter bra, men jeg er ikke overbevist om at du hadde kunne plukke dem ut om jeg postet lydklipp fra dem side om side med en standardutgave.

Så om din MT2 har lyden du ønsker, men du synes det låter litt tynt, så kan en mod være akkurat det du trenger. Men om den låter feil før modden vil den låte feil etter. Da trenger du en annen pedal.

Det er lettere å komme med tips dersom du forteller hva slags lyd du er ute etter, og hva som er feil med den lyden du får nå.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Ja jeg vet det er mange som ikke liker den, men jeg synes Zvex Fuzz Factory er kul..:D

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
EGFX moddar vel MT2 trur eg.
*snip*

Takk for gode svar! MT2'en har en vepsete, tynn lyd som er vanskelig å bli kvitt uten å ødelegge lyden helt. Virker som de fleste mod'ene jeg har lest om fikser det problemet. EGFX så bra ut! Det prosjektet pedalen skal brukes med spiller metal(boyband-metal ala bullet for my valentine), så har ikke lyst å bruke så masse på det.

Lenke til kommentar
EGFX moddar vel MT2 trur eg.
*snip*

Takk for gode svar! MT2'en har en vepsete, tynn lyd som er vanskelig å bli kvitt uten å ødelegge lyden helt. Virker som de fleste mod'ene jeg har lest om fikser det problemet. EGFX så bra ut! Det prosjektet pedalen skal brukes med spiller metal(boyband-metal ala bullet for my valentine), så har ikke lyst å bruke så masse på det.

Jeg tror kanskje du synest MT-2 er for nasal i lyden? Prøv ML-2 før du modder MT-2. En moddet MT-2 låter som en MT-2 likevel.

Lenke til kommentar
Noen som har lyst å prøve å anbefale en kul fuzz til meg?

Vipper mellom Dr. Scientist Frazz Drazzler og Voodoo Labs Fuz for øyeblikket.. noen andre kule? Thanks :)

Sagt det før og seier det igjen. Fulltone '69. :cool:

Kikka på Fulltone, men er jo discontinued..

Skal høre med Arne når han kommer hjem fra US :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...