henbruas Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hei Jeg har ett spørsmål, og det gjelder en " Di Giorgia" den er fra 1972 den er håndlaget i Brasil sa de da jeg kjøpte den ny i 1972 har prøvd å få tak i info. om denne gitaren men uten nytte. Det som står inni den er Di Giorgia Produksjons.nr:16 og at den er fra 1972. Håper det er noen som kan hjelpe meg. Vil tro han er ute etter informasjon om gitaren. Endret 16. januar 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva slags info? Om han som (hånd)laget den i 1972 er venstrehendt? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 HeiJeg har ett spørsmål, og det gjelder en " Di Giorgia" den er fra 1972 den er håndlaget i Brasil sa de da jeg kjøpte den ny i 1972 har prøvd å få tak i info. om denne gitaren men uten nytte. Det som står inni den er Di Giorgia Produksjons.nr:16 og at den er fra 1972. Håper det er noen som kan hjelpe meg. Mvh. Herloff Jeg går ut fra at du mener Di Giorgio. Her er hjemmesiden deres: Link. Desverre på portugisisk/brasiliansk. Jeg vet ikke om du kan det. Det finnes ikke så mye informasjon om dem på engelsk, men denne siden har litt: Link. Geir Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Google translator kan oversette hele nettsider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ikke flash-sider Har du bilder av den? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vært stille her en stund. Kan friske opp tråden med en fantastisk solo fra en av tidenes beste gitarister, nemlig Prince: While My Guitar Gently Weeps Fy faen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vært stille her en stund. Kan friske opp tråden med en fantastisk solo fra en av tidenes beste gitarister, nemlig Prince: While My Guitar Gently Weeps Fy faen! Et herlig klipp! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ah Tom Petty og Jeff Lynne er der også, gamle kompiser av George Harris og en del av the Traveling Wilburys Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hiwatt, noe å satse på? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hiwatt, noe å satse på? Perfekt til rock ála Pink Floyd, The Who, Eagles osv. Herligrå amper over hele, i grunn Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kjem an på. Dei "ordentelege" hiwatt-ampane er i alle fall noko av det grommaste du får av store ampar med høgt headroom. Har du ballar til å skru den på fullt lèt det i alle fall rått. ^^ Dei lét litt Orange, berre litt cleanare og djupare. Perfekt til doom, stoner, sludge, i tillegg til den typiske britiske cleanlyden. Nydeleg spør du meg. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hiwatt produserer en modell i som heter Custom 20. Det er den absoludt feteste 20watts-ampen som noen gang er laget! Det er beviset på at en 20watt glatt kan konkurere mot en 100watt på scenen. GAD, i love it Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe kule plekterbrett til Fender Strat? Virker som det er lav prioritering for gitartilbehør i de fleste musikkforretninger. Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vært stille her en stund. Kan friske opp tråden med en fantastisk solo fra en av tidenes beste gitarister, nemlig Prince: While My Guitar Gently Weeps Fy faen! Prince som en av tidenes beste gitarist??? Det kan da ikke stemme. Kan ikke huske å ha hørt noe særlig oppsiktsvekkende gitararbeid av ham. Prestasjonen hans i youtube videoen er hva jeg vil kalle middelmådig grei men ikke noe spesielt eller minneverdig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prince er drøy på gitar. Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Prince er drøy på gitar. Av det jeg har hørt er han en helt grei gitarist men er milevis langt ifra å være en av de beste i verden. Endret 21. januar 2009 av Stjerneskruen Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe kule plekterbrett til Fender Strat? Virker som det er lav prioritering for gitartilbehør i de fleste musikkforretninger. Vet ikke om det er så mange "kule" plekterbrett der, men gitarist.no har hvertfall noen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Har sjekket hos dem og fant ikke av noe interesse. Det jeg fant dog, er kanskje muligens jeg har en sjelden versjon siden de aller fleste plekterbrettene jeg har sett har enten 11 skruer eller forskjellige plasseringer. Jeg har 8 skruer. Edit: Måtte bare legge til at jeg vet jeg kan bare kjøpe en 11 skruers og skru der det passer, men fy så stygt det kan bli. Vil helst unngå synlige hull. Edit 2: La inn bilde. Denne hadde tatt seg ut. Endret 21. januar 2009 av Myst Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prince er drøy på gitar. Av det jeg har hørt er han en helt grei gitarist men er milevis langt ifra å være en av de beste i verden. Da har du ikke hørt etter. Prince er definitivt en av de beste instrumentalister som finnes. Men i motsetning til mange gitarister har han flere ben å stå på, og de andre sidene av ham har fått langt mer oppmerksomhet. Og så har han en viktig kvalitet som han deler med mange av mine personlige favoritter: Han trenger ikke å vise hvor fort han kan spille. Soloen skal framheve sangen, ikke omvendt. Og et viktig handicap når "verdens beste" skal utpekes blant musikkfans: Han er ikke sjangertro. Fans liker ikke overraskelser, de vil helst gå på konsert i 2009 og høre soloen på sin favorittlåt spilt som på plata i 1986 så de kan spille med på sine luftgitarer... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå