Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, Rambo- pose er greit.

Kane Roberts, som var med Alice Cooper en periode, ble avbildet med en sånn. Han hadde "muskler to go", noe jeg ikke har, men bildene er vanskelige å finne. Det er jo kanskje like greit..

Men som sagt, bilde med gitar, Rambo- pose, og dagens avis kommer, veldig trolig i morgen!

Er Hamar Arbeiderblad OK?

Lenke til kommentar
Ok, Rambo- pose er greit.

Kane Roberts, som var med Alice Cooper en periode, ble avbildet med en sånn. Han hadde "muskler to go", noe jeg ikke har, men bildene er vanskelige å finne. Det er jo kanskje like greit..

Men som sagt, bilde med gitar, Rambo- pose, og dagens avis kommer, veldig trolig i morgen!

Er Hamar Arbeiderblad OK?

Noe sånt?

kanerobertscoverwo0.jpg

Lenke til kommentar
Forresten, dere ekspertene har vel ikke noen formening om hvordan dere ville ha prøvd å etterspille det?

Nå er jeg ingen ekspert, men den første ligner mistenkelig mye på en låt fra Bots. Så da ville jeg kanskje gått hit og lånt litt fra en av tabsene der.

Lenke til kommentar
Noen som har noen bra startup-sanger? Har begynt å spille litt Smoke on the water, men hvilke andre er lette å lære/spille? :)

Smoke on the water? Både den og Stairway to heaven er bannlyste, i alle fall i mitt hus. Mannen min som lærer seg å spille gitar har prøvd seg et par ganger, men det fikk jeg heldigvis satt en stopper for :p

AC/DC er jo et bra sted å begynne. Ellers hadde mannen min det mye moro med å lære seg Bad Craziness av D.A.D og Rock and Roll Evacuation av Electric Six

Lenke til kommentar

Nå ser jeg jo at dere har funnet flere smakløse gitarer, så da er kanskje ikke dette så spennende lenger, men jeg har lovet å poste, så da gjør jeg vel det.

Kim- jeg fant ikke noen Rambo-pose, så tenke at jeg skulle legge ved en brød-pose i stedet for, men jeg droppet det. Men nok om det, her er min AK-47:

71970_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/28592/71970.jpg

Levert av: http://sportsfiske.nu/foto/

La meg understreke at jeg har et par andre gitarer som jeg bruker noe oftere.

Lenke til kommentar
Nå er jeg ingen ekspert, men den første ligner mistenkelig mye på en låt fra Bots. Så da ville jeg kanskje gått hit og lånt litt fra en av tabsene der.

Tusen takk, skal sjekke dem ut. :)

Må si jeg er enig, var en ganske interessant gitar.

Lenke til kommentar

Har nå fått skrekkelig lyst på en ES-335 eller lignende, men jeg har verken pengene eller lysten til å kjøpe en fra Gibson (Å lese nettsida til Ed Roman gjør at man ikke får så lyst på Gibson ;)).

Noen som veit om noen gode gitarer lignende ES-modellene som ligger i en mer fornuftig prisklasse? Har tittet på Hagstrøm sin Viking-serie, og også litt rundt på eBay etter kopier fra Japan, men har ikke funnet noe enda. Er åpen for det meste, bare det er tøft, av rimelig god kvalitet og ikke koster skjorta. Vibarm er ingen nødvendighet, men har ikke noe imot det.

Holdt nesten på å bestille en Merlin-gitar for noen måneder sida, og den hadde spissere "horn" enn ES-modellene. Kunne glatt få den til $150-$200, men slo ikke til. Uka etter lå den ute til $1100 ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...