KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sexdrive er epic. Funderer på å bytte ut delayen min no. Blir ein RE-20 eller DL4 til shoegaze/postrock bruk saman med HolyGrail. Vanskeleg å bestemme seg. DL4 er jo ein moderne klassikar, men RE-20 verkar jævlig kul med kontrollert oscillering og alt det der. *host*billeg T-Rex Replica anyone?*hark* Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sexdrive er epic. Funderer på å bytte ut delayen min no. Blir ein RE-20 eller DL4 til shoegaze/postrock bruk saman med HolyGrail. Vanskeleg å bestemme seg. DL4 er jo ein moderne klassikar, men RE-20 verkar jævlig kul med kontrollert oscillering og alt det der.*host*billeg T-Rex Replica anyone?*hark* Ja takk! Hva mener du er billig? Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Ang POD, så har eg enda min (som eg kjøpte av KimNK for 100 år sidan), og brukar den av og til. Meinar sjølv XT'en er ei finfin allsidig boks, med mange formål. Men ein må faktisk setje seg ned å skru litt før den blir brukandes. Las ein interessant artikkel her ein dag ang POD'en si signalbehandling, som eg anbefalar andre å lese også. Eg har sjølv eksperimentert med forskjellige fx-loopar og seriekopling av XT'en, og funne ut at ein (med ny firmware) enkelt og greit kan stille inn ein brukandes bypass på den utan for mykje makk. Endret 29. desember 2008 av huf Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sexdrive er epic. Funderer på å bytte ut delayen min no. Blir ein RE-20 eller DL4 til shoegaze/postrock bruk saman med HolyGrail. Vanskeleg å bestemme seg. DL4 er jo ein moderne klassikar, men RE-20 verkar jævlig kul med kontrollert oscillering og alt det der.*host*billeg T-Rex Replica anyone?*hark* Handle det som matcher skolissene? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Haha, var det du? qlt. Castor: Må ha meg sko med grønne lisser først da i alle fall. =( Endret 29. desember 2008 av KimNK Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Skal ikkje ha deg ein Mucho Boosto i tillegg då, Kim? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Uffa, nei det får vere nok med delay og reverb akkurat no. Saman med ein Expandora, Fulltone 69 ++++ skal eg nok vere i stand til å lage tilstrekkeleg med bråk for å skremme vekk dei fleste. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal få justert ned actionen på en gitar med floyd rose? Du kan prøve å shimme halsen istaden for å justere stolen. Det vil si? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal få justert ned actionen på en gitar med floyd rose? Du kan prøve å shimme halsen istaden for å justere stolen. Det vil si? Er vel å legge et lite mellomlegg mellom halsen og kroppen for å få en "skarpere" vinkel ned til broa(På squieren min fant jeg to lag med sandpapir fra fabrikk!) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener ... Om jeg tenker rett, vil dette altså ikke la seg gjøre ettersom jeg har fastlimt hals? Hvordan skal det gå til, å legge noe mellom halsen og kroppen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Då går det ikkje, naturleg nok. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jessjess da har jeg fått tatt ett par bilder*snip* Betalte 19900kr. Mye penger, men så absolutt verdt det! Den ser vintage ut. KONGE! Men sånn heilt seriøst. Det var en ufattelig fet gitar. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Den ser vintage ut. No kiddin'? That's what VOS is all about. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Figures. Jeg vil personalisere Les Paulen min. Noen forslag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Figures.Jeg vil personalisere Les Paulen min. Noen forslag? Reim etter eget ønske og la den slites ned sammen med deg. Alt annet er slemt. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Så lenge det ikke er en reim med nagler da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Så lenge det ikke er en reim med nagler da. Jepp. Eller nasjonale flagg av noen form.. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har en Epiphone Les Paul Standard Ebony, tre uker gammel. Svarte straploks, Levy's reim med Bullseye-aktig motiv i svart-hvitt. Det er ikke nok D: Noen som vet om en fet side hvor det selges gitarstæsj? Helst utenlandsk, norske sider pleier ikke ha så stort utvalg, etter mine observeringer. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ang POD, så har eg enda min (som eg kjøpte av KimNK for 100 år sidan), og brukar den av og til. Meinar sjølv XT'en er ei finfin allsidig boks, med mange formål. Men ein må faktisk setje seg ned å skru litt før den blir brukandes. Las ein interessant artikkel her ein dag ang POD'en si signalbehandling, som eg anbefalar andre å lese også. Eg har sjølv eksperimentert med forskjellige fx-loopar og seriekopling av XT'en, og funne ut at ein (med ny firmware) enkelt og greit kan stille inn ein brukandes bypass på den utan for mykje makk. Har brukt XTen som multieffekt (no amp) i effektsløyfa på øving og noen gigs i det siste, mest pga "convenience". Det fungerer helt greit... er iallfall ikke XTen som begrenser lydkvaliteten. Har alle oppgraderinger og expansion packs... og funker bra med Podfarm i Cubase... til å være en 4-5 år gammel digitaldings synes jeg PodXT holder koken overraskende bra Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har en Epiphone Les Paul Standard Ebony, tre uker gammel.Svarte straploks, Levy's reim med Bullseye-aktig motiv i svart-hvitt. Det er ikke nok D: Noen som vet om en fet side hvor det selges gitarstæsj? Helst utenlandsk, norske sider pleier ikke ha så stort utvalg, etter mine observeringer. Du kan jo ta av plekterbrettet hvis du har det på nå... Synes Les Pauler ofte er kulere uten plekterbrett...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå