Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Sexdrive er epic. Funderer på å bytte ut delayen min no. Blir ein RE-20 eller DL4 til shoegaze/postrock bruk saman med HolyGrail. Vanskeleg å bestemme seg. DL4 er jo ein moderne klassikar, men RE-20 verkar jævlig kul med kontrollert oscillering og alt det der.

*host*billeg T-Rex Replica anyone?*hark*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sexdrive er epic. Funderer på å bytte ut delayen min no. Blir ein RE-20 eller DL4 til shoegaze/postrock bruk saman med HolyGrail. Vanskeleg å bestemme seg. DL4 er jo ein moderne klassikar, men RE-20 verkar jævlig kul med kontrollert oscillering og alt det der.

Ja takk! :) Hva mener du er billig?

Lenke til kommentar

Ang POD, så har eg enda min (som eg kjøpte av KimNK for 100 år sidan), og brukar den av og til. Meinar sjølv XT'en er ei finfin allsidig boks, med mange formål. Men ein må faktisk setje seg ned å skru litt før den blir brukandes.

Las ein interessant artikkel her ein dag ang POD'en si signalbehandling, som eg anbefalar andre å lese også. Eg har sjølv eksperimentert med forskjellige fx-loopar og seriekopling av XT'en, og funne ut at ein (med ny firmware) enkelt og greit kan stille inn ein brukandes bypass på den utan for mykje makk.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Handle det som matcher skolissene? :)

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal få justert ned actionen på en gitar med floyd rose?

Du kan prøve å shimme halsen istaden for å justere stolen.

Det vil si? :)

Er vel å legge et lite mellomlegg mellom halsen og kroppen for å få en "skarpere" vinkel ned til broa(På squieren min fant jeg to lag med sandpapir fra fabrikk!)

Lenke til kommentar
Ang POD, så har eg enda min (som eg kjøpte av KimNK for 100 år sidan), og brukar den av og til. Meinar sjølv XT'en er ei finfin allsidig boks, med mange formål. Men ein må faktisk setje seg ned å skru litt før den blir brukandes.

Las ein interessant artikkel her ein dag ang POD'en si signalbehandling, som eg anbefalar andre å lese også. Eg har sjølv eksperimentert med forskjellige fx-loopar og seriekopling av XT'en, og funne ut at ein (med ny firmware) enkelt og greit kan stille inn ein brukandes bypass på den utan for mykje makk.

Har brukt XTen som multieffekt (no amp) i effektsløyfa på øving og noen gigs i det siste, mest pga "convenience". Det fungerer helt greit... er iallfall ikke XTen som begrenser lydkvaliteten. Har alle oppgraderinger og expansion packs... og funker bra med Podfarm i Cubase... til å være en 4-5 år gammel digitaldings synes jeg PodXT holder koken overraskende bra :)

Lenke til kommentar
Jeg har en Epiphone Les Paul Standard Ebony, tre uker gammel.

Svarte straploks, Levy's reim med Bullseye-aktig motiv i svart-hvitt.

Det er ikke nok D:

Noen som vet om en fet side hvor det selges gitarstæsj?

Helst utenlandsk, norske sider pleier ikke ha så stort utvalg, etter mine observeringer.

Du kan jo ta av plekterbrettet hvis du har det på nå... Synes Les Pauler ofte er kulere uten plekterbrett...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...