jealei Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal få justert ned actionen på en gitar med floyd rose? Den eneste løsningen jeg har funnet så langt, er å stramme to skruer på hver side av systemet, hvilket riktignok gjør avstanden mellom fretboard og strenger mindre, men med den ulempen at selve tremolosystemet blir veldig mye tyngre å bruke. Noen som har et par lure råd på lager? er det ikke bare og skru på de "stolpene" knivene hviler mot? (husk og slakke strengnene når du gjør det så du ikke sliter ut kniven) Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Da har rett og slett drømmen gått i oppfyllelse og jeg sitter her med ny vaskekte Gibson Les fuckings Paul Custom Shop 58' V.O.S. i en vanvittig pen finnish. Hadde egentlig planer om å prøve litt rundt og teste mye før jeg kjøpte noe, men så godt som visste at dette var den riktige med en gang jeg så den. Og fy faen for en lyd og fy faen for en hals. Å spille på den er som å kutte gjennom mykt smør. Kommer muligens bilder seinere, men nå er jeg meget opptatt med å spille! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva slags finish er det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Grattis med sjefsplanke! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er en slags Cherry Burst trur jeg. Men det er lite rødt og ikke så sterk farge, og uten "flammer" eller hva nå jeg skal kalle det. Ser absolutt nydelig ut. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Grattis. Cherry er PENT! Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Grattis med R8! Hvor mye ga du? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal få justert ned actionen på en gitar med floyd rose? Du kan prøve å shimme halsen istaden for å justere stolen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Da har rett og slett drømmen gått i oppfyllelse og jeg sitter her med ny vaskekte Gibson Les fuckings Paul Custom Shop 58' V.O.S. i en vanvittig pen finnish. Hadde egentlig planer om å prøve litt rundt og teste mye før jeg kjøpte noe, men så godt som visste at dette var den riktige med en gang jeg så den. Og fy faen for en lyd og fy faen for en hals. Å spille på den er som å kutte gjennom mykt smør. Kommer muligens bilder seinere, men nå er jeg meget opptatt med å spille! Det er direkte ulovleg å poste eit slikt innlegg utan å ha med bilete! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jessjess da har jeg fått tatt ett par bilder Betalte 19900kr. Mye penger, men så absolutt verdt det! Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 20k er det en R8 koster, det Pen sak, så absolutt. Burstbuckers? Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Får litt type Jimmy Page-vibber her nå Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Burstbuckers ja. Jækla fin lyd. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Burstbuckers ja. Jækla fin lyd. Skal mye til å slå en R8 sin lyd ja. R9 minst Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Burstbuckers ja. Jækla fin lyd. Hva slags utstyr bruker du sammen med den? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kjørern gjennom Line 6 Pod XT og så inn i Fender Hot Rod Deluxe. Har også en Boss Blues Driver som brukes en gang i blandt, en Boss Metal-Zone som brukes mer sjeldent, og en CryBaby From Hell Wah-Wah pedal som brukes every now and then. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kast Pod'en og kjøp deg ein Sexdrive, så har du det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kast Pod'en og kjøp deg ein Sexdrive, så har du det. What he said. Og en Paul C Tim til det ekstra "OOMPF" Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Kast Pod'en og kjøp deg ein Sexdrive, så har du det. Word. Har brukt Sexdriven min kvar dag sidan eg kjøpte den for nokre mnd sidan. Fantastisk liten sak. Endret 29. desember 2008 av huf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå