Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal få justert ned actionen på en gitar med floyd rose?

Den eneste løsningen jeg har funnet så langt, er å stramme to skruer på hver side av systemet, hvilket riktignok gjør avstanden mellom fretboard og strenger mindre, men med den ulempen at selve tremolosystemet blir veldig mye tyngre å bruke.

Noen som har et par lure råd på lager? :)

er det ikke bare og skru på de "stolpene" knivene hviler mot? (husk og slakke strengnene når du gjør det så du ikke sliter ut kniven)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har rett og slett drømmen gått i oppfyllelse og jeg sitter her med ny vaskekte Gibson Les fuckings Paul Custom Shop 58' V.O.S. i en vanvittig pen finnish. Hadde egentlig planer om å prøve litt rundt og teste mye før jeg kjøpte noe, men så godt som visste at dette var den riktige med en gang jeg så den. Og fy faen for en lyd og fy faen for en hals. Å spille på den er som å kutte gjennom mykt smør. Kommer muligens bilder seinere, men nå er jeg meget opptatt med å spille!

Lenke til kommentar
Da har rett og slett drømmen gått i oppfyllelse og jeg sitter her med ny vaskekte Gibson Les fuckings Paul Custom Shop 58' V.O.S. i en vanvittig pen finnish. Hadde egentlig planer om å prøve litt rundt og teste mye før jeg kjøpte noe, men så godt som visste at dette var den riktige med en gang jeg så den. Og fy faen for en lyd og fy faen for en hals. Å spille på den er som å kutte gjennom mykt smør. Kommer muligens bilder seinere, men nå er jeg meget opptatt med å spille!

Det er direkte ulovleg å poste eit slikt innlegg utan å ha med bilete! :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...