ventle Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vet ikke om det blir riktig å spørre her men... Noen som vet hvor man får kjøpt små knapper\brytere (svaksstrøm) og sånne tynne svaksstrømsledninger, som jeg kan bruke til å lage killswitch? hvis du finner noe du liker på www.futurlec.com er de vesentlig billigere enn elfa. Leverer raskt gjør de også. Men brytere er ikke akkurat spesialiteten deres, så utvalget er ikke det sprekeste. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har vært på Clas Ohlson og spurt, men de hadde vist ikke sånt... Elfa og Futurlec virka bra Takk for tipsa Ingen butikker som ikke er nettbutikker som har sånt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Elfa har butikk i Oslo i hvertfall... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 er det noen som vet om noen kule spagettiwestern sanger man kan spille ? Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 er det noen som vet om noen kule spagettiwestern sanger man kan spille ? Hva med Brad Paisley's ? Han har noen utrolig bra riff i den låta Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 tenkte mer på slik med bare akustisk gitar Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hva heter den sangen med de 2 gitaristene som spiller "mot" hverandre? Han ene er "gammel" mann som røyker pipe er venstrehendt og har en Flying V gitar, mens han andre er en relativt ung kar med les Paul. Sangen har eit veldig Rocke preg. Hva heter den? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 "Oh Pretty Woman" med Gary Moore (LP) og Albert King ( FV). Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror jeg er allergisk mot den bassgangen. Eller ... Alle som har spilt den låta på bass i et band er nok grusomt lei av det. Gitarspillet er tøft. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 "Oh Pretty Woman" med Gary Moore (LP) og Albert King ( FV). Takker <3 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har vært på Clas Ohlson og spurt, men de hadde vist ikke sånt...Elfa og Futurlec virka bra Takk for tipsa Ingen butikker som ikke er nettbutikker som har sånt da? Sjekk ut www.gitarist.no for kabel. Kan hende de har bryter også. Clas Ohlson hadde brytere før hvertfall. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 GItarlærern min gav meg noe som het de fem boksene man kunne spille i pentatonisk skala i, men jeg har mistet arket. Noen som ahr en link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Penatonic_scale Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 nJA, var ikke helt det jeg tenkte på. Det var den originale pentatoniske, og hvordan man skulle flytte fingrene horisontalt oppover halsen for å spille den rett.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 http://www.justinguitar.com/en/SC-002-Mino...atonicScale.php Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er det noen som vet om noen kule spagettiwestern sanger man kan spille ? Kan Ennio Morricone eller Painted Saints være noe? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 http://www.justinguitar.com/en/SC-002-Mino...atonicScale.php Den er god Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte meg en Cry Baby på tilbud idag. Den gamle (fra 70-tallet) er sporløst borte, og jeg synes jeg trengte en liten julepresang. Vel hjemme tok jeg Thinlinen ned fra veggen og koblet den til. Låt kult nok, men det var en ille during i den. Den ble faktisk verre når jeg slo den av. Prøvde med Les Paul'en også, akkurat samme. Heldivis viste det seg som så ofte at synderen var den ene kabelen. Uten at jeg kunne finne noe galt med den. Byttet med en annen kabel, og alt var vel. Har litt during i monitorene til studioet også. Er vel kanskje en kabel som ikke er frisk der også. Eller kanskje det er noe annet som gjør det. Har lysrør i taket, det kan være en kilde til slikt. Men det skjer bare med monitorene, ikke når jeg bruker headsett. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan vel også være en jordingsfeil en eller annen plass.. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte meg en Cry Baby på tilbud idag. Den gamle (fra 70-tallet) er sporløst borte, og jeg synes jeg trengte en liten julepresang. Geir Det var leit... Gamle wah'er er cool Håper du blir fornøyd med den nye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå