Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det blir riktig å spørre her men... Noen som vet hvor man får kjøpt små knapper\brytere (svaksstrøm) og sånne tynne svaksstrømsledninger, som jeg kan bruke til å lage killswitch?

hvis du finner noe du liker på www.futurlec.com er de vesentlig billigere enn elfa. Leverer raskt gjør de også. Men brytere er ikke akkurat spesialiteten deres, så utvalget er ikke det sprekeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært på Clas Ohlson og spurt, men de hadde vist ikke sånt...

Elfa og Futurlec virka bra ;) Takk for tipsa ;)

Ingen butikker som ikke er nettbutikker som har sånt da?

Sjekk ut www.gitarist.no for kabel. Kan hende de har bryter også.

Clas Ohlson hadde brytere før hvertfall.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Cry Baby på tilbud idag. Den gamle (fra 70-tallet) er sporløst borte, og jeg synes jeg trengte en liten julepresang.

Vel hjemme tok jeg Thinlinen ned fra veggen og koblet den til. Låt kult nok, men det var en ille during i den. Den ble faktisk verre når jeg slo den av. Prøvde med Les Paul'en også, akkurat samme.

Heldivis viste det seg som så ofte at synderen var den ene kabelen. Uten at jeg kunne finne noe galt med den. Byttet med en annen kabel, og alt var vel.

Har litt during i monitorene til studioet også. Er vel kanskje en kabel som ikke er frisk der også. Eller kanskje det er noe annet som gjør det. Har lysrør i taket, det kan være en kilde til slikt. Men det skjer bare med monitorene, ikke når jeg bruker headsett.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...