victoryseieren Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ser at de har laget en sitteinnretning på den svarte gitaren/stolgitar, mulig at vanlige folk vil se det som et halvt hjerte, men jeg ser det som det det er, rævfanger, aka sitteområde som fanger baken så den svever litt over bakken, fin gitarstol, kjempedigg på campingplassen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Thunderbird er fortsatt kulest. Fet å se på, jævlig å spille på Pencil-neck er noe herk! Endret 10. november 2008 av edge Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Utslitt. Det er det første jeg tenker når jeg ser slikt. Enig, den her er MYYYE fetere!! ÅH! DEN VAR VÆFFAL PHET! Dritdeilig å sitte med også, jeg har prøvd og det var som å bli født på ny. DEN ER SÅÅÅ KUL AZZ! Nei... Fra støt til kanelboller... En gitar blir bare penere og penere som åra går Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg ser litt på Stratocaster. Hva er forskjellen på alle de ulike modellene? Jeg forstår ikke alt som står i beskrivelsene Hva er f.eks. forskjellen på Fender USA og Fender Japan? Hvis jeg kjøper en stratocaster, er jeg ikke opptatt av utseende eller signatur eller noe. Jeg regner med at en Clapton signatur-modell ikke er bedre å spille på enn en uten noen signaturer. Noen som kunne gitt meg en liten pekepinn på hva jeg burde se etter? Jeg har spilt akustisk i 2 år, og føler at jeg har blitt ganske brukbar på fingerspill. Nå vil jeg lære meg å bruke plekteret og spille med forsterker. Jeg spiller hver dag, og gitaren vil følge meg i alle år (Vet at jeg har mast om "gitarkjøpet" mitt her inne før ) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) De Japanske modellene skal visst være av dårligere kvalitet, har jeg hørt, mao. Jeg er ikke helt sikker. Skal du ikke spille på konserter, å du ikke bryr deg 100% om lydkvaliteten, å heller mer om prisen, går det sikkert? Spiller du hver dag, å vil ha gitaren LENGE, hadde jeg ikke hatt tvil engang. - Såklart den av best kvalitet. Endret 10. november 2008 av DrCoxyCox Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 De Japanske modellene skal visst være av dårligere kvalitet, har jeg hørt, mao. Jeg er ikke helt sikker. Skal du ikke spille på konserter, å du ikke bryr deg 100% om lydkvaliteten, å heller mer om prisen, går det sikkert?Spiller du hver dag, å vil ha gitaren LENGE, hadde jeg ikke hatt tvil engang. - Såklart den av best kvalitet. Selvsagt Men pengene spiller jo også en vesentlig rolle. Har liksom ikke ubegrenset ^^ Er Mexico modellene også av dårligere kvalitet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det går someting like this: (med visse hederlege unntak som f.eks JV og CP) Mex -> Jap -> USA Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Utslitt. Det er det første jeg tenker når jeg ser slikt. Enig, den her er MYYYE fetere!! Ach, og jeg som til og med har en BC Rich liggende i barndomshjemmet... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det går someting like this: (med visse hederlege unntak som f.eks JV og CP)Mex -> Jap -> USA Hva må man gi for en basic USA da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fikk plutselig lyst på et effektbrett. Noen forslag? Et sted rundt 3000 er vel en grei pris å punge ut med. Har titta litt på Boss GT-8, GT-10, Korg AX3000G og VOX Tonelab (LE). Joda, jeg kunne sikkert klart meg med et par pedaler (eller ingenting), men jeg liker å fikle Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvordan er vanskelighetsgraden på Iron Man av Black Sabbath? Endret 11. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan er vanskelighetsgraden på Iron Man av Black Sabbath? Lett. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan er vanskelighetsgraden på Iron Man av Black Sabbath? Lett. Mulig å lære seg på en måned, tror dere? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 mulig og lære seg på en dag Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan er vanskelighetsgraden på Iron Man av Black Sabbath? Lett. Mulig å lære seg på en måned, tror dere? Ja. Mesteparten av tida går riktignok med til soloen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hah. Selv lærte jeg Iron Man, med solo, på under en time. Den sangen er virkelig lett. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Iron Man trenger man ikke å kunne soloen på. Er bare å vite sånn omtrent hvor du skal spille så kommer du deg gjennom. Aldri brukt tid på sånne lette soloer, er mye fetere å kjøre sin egen improviserte solo istedenfor. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kjekt å kunne pentatonisk skala for å kunne spille improv. solo, da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kommer an på hvor lik du vil at din versjon skal låte, det Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kjekt å kunne pentatonisk skala for å kunne spille improv. solo, da. Pentatonisk skala er vel kjekt å lære seg først som sist om man vil noen vei med gitarspillingen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå