edge Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så ferdig MiniZ med 210-cab til 6k for ikke lenge siden. Godt brukt men Kunne fint tenkt meg en slik fender selv. Angrer dog litt på at jeg ikke slo til på Swarten som var på vintageforumet for ikke lenge siden Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Lyst på ein Jr. i tweed og lakkere den. Hadde stått fint til straten. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Huttetu! Surfing på dritfetegitarer gjør at jeg får skrekkelig lyst på en kremhvit firebird! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 På utkikk etter fine, gjerne litt triste, låter jeg kan lære meg på akustisk. Gjerne med litt vanskelighetsgrad, men ikke alt for vanskelig.. Noe Stairway to Heaven, Nothing Else Matters nivå. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Dear Hunter er jo fin. Edit: Innlegg nr. 100! WOO! Endret 7. november 2008 av Bollehamster Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tears in Heaven er en nydelig sang med en trist historie khalif: Fete å se på, jævlige å spille på.. Særlig sittende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tears In Heaven er også relativt enkel, men med sinnsykt mye variasjoner.. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dear Hunter er jo fin. Edit: Innlegg nr. 100! WOO! Cavatina, et lite stykke mesterverk Lenke til kommentar
Craap Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da var effektbrettet jeg spurte om i hus! Fikk kjøpt det så godt som ubrukt til en høvding så var ikke noe å lure på.. Kjempefornøyd så langt. Mangler riktignok noen effekter for å naile Kevin Shields' rifff, men det funker Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer Har tenkt på det brettet der selv, men lurer på en ting; Er det i hele tatt noen vits i å tenke på effektbrett og pedaler så lenge man har Cube 15x? Eller er det bare å vent til man oppgraderer til rør..? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Se filmen hos Youtube Har sett at denne er blitt postet her et par ganger før. Hvor godt spilt er egentlig dette? Jeg veit at jeg ikke ville hatt sjans til å spille noe slik. Er han på Øystein Sunde nivå ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 "Hvor godt spilt er dette?" Hva er det for et spørsmål? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 "Hvor godt spilt er dette?" Hva er det for et spørsmål? Et dårlig spørsmål, jeg vet det Derfor jeg presiserte med et spørsmål til: "Er han på Øystein Sunde nivå?". Er han blant de beste på akustisk gitar? Du forstår kanskje hva jeg mener, selv om det er et dumt spørsmål? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Meget dyktig han der ja. Andy Mckee er også meget god på aukustisk. Selv syns jeg sunde er bedre Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tommy Emmanuel er sinnsykt god ja... Ikke får å få deg til å miste håpet, men du kommer mest sannsynlig aldri til å bli like god... men hvem vet! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei, noen som kan fortelle meg hva dingsen han bruker på 2:21 heter? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei, noen som kan fortelle meg hva dingsen han bruker på 2:21 heter? E-bow. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tommy Emmanuel er sinnsykt god ja... Ikke får å få deg til å miste håpet, men du kommer mest sannsynlig aldri til å bli like god... men hvem vet! Dedication and practice, en smule talent vil åsså hjelpe, men uten de to første er det tvilsomt, talent eller ikke. Hjelper også å starte ung, men det er ingen vits i å grine om man starter gammel ( men da er det mindre sjanse ). It's never to late to learn a new skill. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Andy Mckee er også meget god på aukustisk. Selv syns jeg sunde er bedre Andy McKee er tilnærmet guddommelig, mest i måten han spiller på. Joda, han kan spille raskt, men han har en fremtoning og utrolig nydelig måte å spille på. Jeg forsvinner til en annen verden når jeg hører på en av de to platene jeg har av ham (Dreamcatcher og Art of Motion). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hjelper også å starte ung, men det er ingen vits i å grine om man starter gammel ( men da er det mindre sjanse ). It's never to late to learn a new skill. Det er få ting jeg angrer på, men at jeg startet med gitar først som 26-åring er en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå