Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Ibanez AEL10EBK (akk. m/ mic), som jeg kjøpte til 4000 for 1.5 - 2 år siden.

 

Helt fra noen mnd etter jeg kjøpte gitaren har jeg hatt et problem med at gitaren til tider skurrer. Jeg tok den med inn på førstegangservice, men da skurret den selvsagt ikke. Det har kommet og gått, og for et par måneder siden fant jeg ut hva det kom av. Den virker som om det løsner fliser inne i gitaren. Jeg prøvde å riste på gitaren, og så en liten flis som kom til syne. Fikk fjernet den, og da ble lyden fin :) Men så kommer det stadig nye fliser som jeg må fjerne. Treflisene kan være opptil 1 cm lange, 2 mm breie, og 1 mm tykke.

 

Burde jeg reklamere på dette? Gjelder garanti fremdeles? Jeg har aldri dunket gitaren borti vegger eller lignende. Den har altså ingen skader utvendig, og jeg har jo heller ikke drivi å tukla innvendig.

Lenke til kommentar
Burde jeg reklamere på dette? Gjelder garanti fremdeles? Jeg har aldri dunket gitaren borti vegger eller lignende. Den har altså ingen skader utvendig, og jeg har jo heller ikke drivi å tukla innvendig.

Vil tro at det er minst 5 års reklamasjonsrett på gitarer. Reklamasjonsretten er lovbestemt og uavhengig av evt garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...