Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skift strenger hver 2-4 uke(etter hvor mye du spiller).

 

Hvis du skifter strenger hver 2-4 uke har du for mye penger og for lite å gjøre.

Det er jo de som argumenterer med at de ikke trenger å bytte strenger, men det er ikke til å stikke under en stol at lyden blir mye flatere og at strengene føles ekle etter noen uker..

 

Men det er selvsagt en smakssak. Noen hører ikke forskjellen, mens noen driter i det :)

 

freebird: Det beste nygitarkjøpet er definitivt Classic Player 50s. Den har digg hals, gode pickups og endel andre specs som er najs. Brukt burde du få en American Standard, om du er av de som mener at Fender skal være amerikansk :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Har sett litt på den og liker den veldig godt, men så og si alle annonser som ligger innenfor min priskategori er merket med noe lignende dette: "I will only ship to the contiguous 48 states." Dessuten vil toll komme i tilleg, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Har selv en Ibanez RG1570 Prestige. Dette var min første gitar og jeg må si at den er veldig lettspilt, men det er vel noe av det Ibanez er kjent for. Den er forresten til salgs dersom du er intressert..:)

 

Freebird!..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...